I musse GVD die poenktjes habben JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111EINZ!!!quote:Op maandag 5 juni 2023 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon een Oostenrijkse rage hier op uitstorten
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ja, zo scoor ik geen puntjes als jullie ook blijven posten
quote:
ich sage nur Bahnofquote:Op maandag 5 juni 2023 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I musse GVD die poenktjes habben JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111EINZ!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Die had ik nog niet zien voorbijkomen hier maar uh.. de cock van hem mag ie in z'n eigen gaatje laten zitten
Spoot je achter zeker weer eruitquote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat heb ik teringgrote schnitzels gegeten daar
best knap als je in je eigen gaatje kan stoppenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Die had ik nog niet zien voorbijkomen hier maar uh.. de cock van hem mag ie in z'n eigen gaatje laten zitten
Noujah zeg. Houwens niet kennenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Moest opzoeken wie of wat Houwens is
Ik ook. Ook zelfgemaakte van mijn ex.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat heb ik teringgrote schnitzels gegeten daar
en best kromquote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
best knap als je in je eigen gaatje kan stoppen
Broekgaatjequote:Op maandag 5 juni 2023 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
best knap als je in je eigen gaatje kan stoppen
Ik 3 dagen in Wenenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ook. Ook zelfgemaakte van mijn ex.
Heb daar 4 jaar gewoond
Lekker, maar niet zo lekker als een Steirische schnitzelquote:
Uhm.. Houwens zal wel de neppe Limburgse vlaai zijn voor boven de rivierenquote:
Ik woon op de grens limburg brabantquote:Op maandag 5 juni 2023 15:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm.. Houwens zal wel de neppe Limburgse vlaai zijn voor boven de rivieren
Woon hier in een gebied met d'n 'echte' Limburgse' vlaai
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:56 schreef Emmerdeur het volgende:
Varkensvlees is toch niet mijn favoriet tenzij zelf geschoten. Maar dat is dan(ever/wilde)zwijn
oh nee..Ed.. is het jou met de witte pruik?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:57 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik woon op de grens limburg brabant
Heb gewoon beide
Uhm voor de duidelijkheid ik ben helemaal niet chauvinistisch, heb eerder zeg maar niet zo'n hele positieve kijk op limbo's qua openheid, directheid iets met ellenbogen hebben achter zich en zoquote:
Hehe. Mijn vader en familie zijn allemaal Limbo's. Meer niet.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Uhm voor de duidelijkheid ik ben helemaal niet chauvinistisch, heb eerder zeg maar niet zo'n hele positieve kijk op limbo's qua openheid, directheid iets met ellenbogen hebben achter zich en zo![]()
Ahh je roots zijn uit Limbolandquote:Op maandag 5 juni 2023 16:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Hehe. Mijn vader en familie zijn allemaal Limbo's. Meer niet.
Klein?quote:Op maandag 5 juni 2023 15:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nee klein lief varkentje.. dat kun je toch niet afschieten?
Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 5 juni 2023 15:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh nee..Ed.. is het jou met de witte pruik?
je woont toch niet daar zo ergens he
in het bolkwerk van..
Vader en vader's kant Maastricht, Echt, en Roermond. Maar vader, opa en oma alle drie Maastricht. Moeder's kant Drenthe.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ahh je roots zijn uit LimbolandIn welk hertogdom, vermoed het zuiden van Limburg dan?
Daar zeggen toch coooolah en brooooodjuh?quote:Op maandag 5 juni 2023 16:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Ben import kom eigenlijk uit de achterhoek
Nice Remunjquote:Op maandag 5 juni 2023 16:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Vader en vader's kant Maastricht, Echt, en Roermond. Maar vader, opa en oma alle drie Maastricht. Moeder's kant Drenthe.
quote:
quote:
Völs dat zijn net niet Duitsersquote:Op maandag 5 juni 2023 16:13 schreef Zucht. het volgende:
Hier 1 opa en oma van Vaals
Andere van Nieuwehagen,
Ik zelf van Amstenrade
Waarom niet, er is n overbevolking want geen predators tegen ze, en het vlees is 100x beter dan vd supermarkt, en ik heb mijn jacht licentie niet voor janlul, hoort ook bij t levenquote:Op maandag 5 juni 2023 16:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ed.. daar kun je toch niet op schieten?
Ja ik weet.. ze kunnen agressief zijn.. hebben in Geulle laatst een hap uit een hond genomen
Oh sorry, doelde op wilders die in Venlo woont.. daar boven zijn ze behoorlijk pro rechts.quote:Op maandag 5 juni 2023 16:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Ben import kom eigenlijk uit de achterhoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |