SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@streamjohan lust ook vast wel vlaaiJehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Dat is nu een nieuwe Sfancta want vorige Sfancta is anon gegaan.quote:Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:22 schreef maily het volgende:
[..]
Wel eentje van juni 2023 dan ...
Met een goeie tas Moreno![]()
![]()
![]()
Lekkelquote:Op maandag 5 juni 2023 15:22 schreef maily het volgende:
[..]
Wel eentje van juni 2023 dan ...
Met een goeie tas Moreno
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ligt aan jouquote:Op maandag 5 juni 2023 15:23 schreef 2xHenk het volgende:
Overigens kreeg ik iedere keer een note als ik een plaatje in de openings post plaatste![]()
Terecht wel. Niet iedereen houdt van consequent zijn, daar waar ik wel een groot liefhebber van benquote:![]()
Dank @laforest lekker kroesjele vloai
Fijne middag heer
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2023 15:25:02 ]![]()
Laat me Jochemquote:Op maandag 5 juni 2023 15:26 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Oh, je maakte er nochtans nog een topic over.![]()
Hey broeder. Alles goed?quote:Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:25 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
MEELIEE![]()
Mijn autocorrecte wilde 'Meloenen' van jouw naam maken![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 15:25 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
MEELIEE![]()
Mijn autocorrecte wilde 'Meloenen' van jouw naam makenik moest lachen
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Jij ook!quote:Op maandag 5 juni 2023 15:24 schreef streamjohan het volgende:
Dank @:laforest lekker kroesjele vloai
Fijne middag heerJehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Alles goed. Zo na de mesimeri (siësta) naar Rainbow metal club in Athenequote:Op maandag 5 juni 2023 15:31 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Zijn gangetje en met jou, meester grootgrondbezitter?Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Jaloers.quote:Op maandag 5 juni 2023 15:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Alles goed. Zo na de mesimeri (siësta) naar Rainbow metal club in Athene
Gisteren Ghost in Nederland, ook al gemist....![]()
Mailoenenquote:Op maandag 5 juni 2023 15:25 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
MEELIEE![]()
Mijn autocorrecte wilde 'Meloenen' van jouw naam makenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ghost komt hier met Candlemassquote:Op maandag 5 juni 2023 15:34 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Jaloers.
Gisteren Ghost in Nederland, ook al gemist....Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Maar nu mis je bijna 1,5 uur van je dagelijkse slaapquote:Op maandag 5 juni 2023 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
Meevallertje op werk, nu mag ik buitenspelen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: