Die moet uitkijken dat hij niet te veel wind vangt want dan valt hij er zo van afquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:58 schreef Lovely het volgende:
Japie racet zo door de loods met de fiets
quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die moet uitkijken dat hij niet te veel wind vangt want dan valt hij er zo van af
Dan doet ze boem, breekt ze haar rug en ze wil niet in een rolstoepquote:
Ja allemaal op Moraima naquote:
Zullen wel corvee hebben vandaagquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:03 schreef lojanda het volgende:
Wendy Jeff en Marciano staan weer te kokkerellen
ik zeg doenquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Ik doe dat niet, geef mijn koffer en klaar zegt Moraima
Dat ook nog misschienquote:
Dat vind ik eigenlijk wel bij iedereen. Ze ruimen alles op en de keuken is daar altijd netjesquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:07 schreef Charmian het volgende:
deze drie in de keuken: altijd opgeruimd koken...ik houdurvan
Ik ook.. lekker orde en netheid. Geen smoezelige vette zooi overal en of er een bom is ontploft.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:07 schreef Charmian het volgende:
deze drie in de keuken: altijd opgeruimd koken...ik houdurvan
Vindt je dat echt.. ik weet niet of je de keuken hebt gezien tijdens het etentje van de Franse avondquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel bij iedereen. Ze ruimen alles op en de keuken is daar altijd netjes
dat zie ik niet bij iedereen tijdens het koken, bij deze 3 welquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel bij iedereen. Ze ruimen alles op en de keuken is daar altijd netjes
in ieder geval game over voor de kookstreams....ga zelf ook meer de keuken in want de alternatieven zijn weer treurigquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
Bordje game over kwam even in beeld.. toch nog een eliminatie vandaag
Haal de medailles maar tevoorschijnquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:03 schreef lojanda het volgende:
Wendy Jeff en Marciano staan weer te kokkerellen
Om 18.00 uur, ze zijn wat laatquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
Bordje game over kwam even in beeld.. toch nog een eliminatie vandaag
Hoe wil Eunice die verjaardag dan vieren?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Zoë vind het schandalig dat Eunice de verjaardag van haar dochter daar wil vieren ( hoorde ik dat goed)
Zoë wil macdonalds als afscheid van haar managerschap
Hoe precies weet ik niet, ze heeft het al wel aangevraagd 'achter'quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe wil Eunice die verjaardag dan vieren?
Het komt er eigenlijk op neer dat Eunice een feestje wil organiseren waar ze zelf het middelpunt is.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe wil Eunice die verjaardag dan vieren?
Als het zo belangrijk is, dan had ze moeten zorgen dat ze thuid was...quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat Eunice een feestje wil organiseren waar ze zelf het middelpunt is.
Babette en Zoë zeiden tegen haar dat ze echt niet kan doen of ze haar dochter/het middelpunt is, dat ze haar juist moet feliciteren.
De boodschap kwam volgens mij niet echt over, dat is niet wat ze wil.
Ze wil nu een 'kerkdienst' geleid door Rupert, er moet een wal gedanst worden, dat wil zij met Marciano doen en anderen mogen/moeten een voorstelling geven.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe precies weet ik niet, ze heeft het al wel aangevraagd 'achter'
Ze wilde eerst de hele dag in een hoekje gaan zitten maar gaat nu iets doen
Dochter wordt 15 schijnt een bijzondere verjaardag bij de Mexicanen te zijn.
Daar ben ik het helemaal mee eens!!!quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als het zo belangrijk is, dan had ze moeten zorgen dat ze thuid was...
Laat haar dan maar in een hoekje gaan zitten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer Eunice, dan had je maar thuis moeten blijven.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat Eunice een feestje wil organiseren waar ze zelf het middelpunt is.
Babette en Zoë zeiden tegen haar dat ze echt niet kan doen of ze haar dochter/het middelpunt is, dat ze haar juist moet feliciteren.
De boodschap kwam volgens mij niet echt over, dat is niet wat ze wil.
Mee eens!!!quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer Eunice, dan had je maar thuis moeten blijven.
Dit is nou echt Eunice ten voeten uitquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze wil nu een 'kerkdienst' geleid door Rupert, er moet een wal gedanst worden, dat wil zij met Marciano doen en anderen mogen/moeten een voorstelling geven.
Kortom, ze wil een feest met zichzelf als middelpunt alsof ze haar dochter is.
en het erge is dat ze er nog intrappen ook!!quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit is nou echt Eunice ten voeten uitalles draait om haar
Loko loko is ze. Maar goedquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze wil nu een 'kerkdienst' geleid door Rupert, er moet een wal gedanst worden, dat wil zij met Marciano doen en anderen mogen/moeten een voorstelling geven.
Nou dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:24 schreef Sestra666 het volgende:
izak zit al te kanen, zogenaam proeven in de keuken
quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik ook !quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens!!!
Dat was ook op tvquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:28 schreef Snensie het volgende:
Kan ik uit dit gesprek tussen Babette en Zoë opmaken dat Wendy en Jasper gewipt hebben?
Doet mij denken aan Isaac, die haalde bloemen en taart binnen de loods, en daar heeft de familie helemaal niets aan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat je als moeder zijnde dan iets wil doen voor haar verjaardag.. maar bak dan een taart die ze daar dan kunnen eten en zing met z’n allen voor dat kind, maar ga geen feest organiseren en er dan bij zeggen dat zij (Eunice) dan het middelpunt moet zijn en zogenaamd dan haar dochter speeltquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:26 schreef HappyCharly het volgende:
een kerkdienst door Rupert?
Bij welk geloof is Rupie dan voorganger/ pastoor/ whatever?
Dit is toch gewoon een showtje voor de aandacht en focus op Eunice, heel raar
Ga dan gewoon bij je kind zijn
Ja, was ook zoiets. Zal wel iets te maken hebben met het compenseren van hun schuldgevoelensquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Isaac, die haalde bloemen en taart binnen de loods, en daar heeft de familie helemaal niets aan.
Klopt.. de beelden zijn ook al in de uitzending geweest. Is overigens niets nieuws want is ook al veel eerder gebeurd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:28 schreef Snensie het volgende:
Kan ik uit dit gesprek tussen Babette en Zoë opmaken dat Wendy en Jasper gewipt hebben?
O echt. Ik kijk nooit de uitzendingen. Jeetje dat zal Wanda leuk vinden. Dat gastje gaat echt nooit trouw zijn. Als hij het niet eens kan terwijl hij verliefd is zal het alleen maar erger worden. Tenminste als hij de kans krijgt dan.quote:
Isaac heeft voor het hele jaar voor alle datums thuis iets geregeld voordat hij de loods in ging.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Isaac, die haalde bloemen en taart binnen de loods, en daar heeft de familie helemaal niets aan.
Hij had al gefriemeld met Wendy voordat hij met Wanda in bed dook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
O echt. Ik kijk nooit de uitzendingen. Jeetje dat zal Wanda leuk vinden. Dat gastje gaat echt nooit trouw zijn. Als hij het niet eens kan terwijl hij verliefd is zal het alleen maar erger worden. Tenminste als hij de kans krijgt dan.
Sommigen doen het op een andere manier, ze schrijven teksten op een t-shirt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac heeft voor het hele jaar voor alle datums thuis iets geregeld voordat hij de loods in ging.
Ja dat weet ik wel. En ook wel dat ze vaker in bed hebben gelegen maar ik ga dan toch wat naïef ermee om ofzo. Ik kan er gewoon met mijn verstand niet bij. En dacht dat hij echt heel verliefd was en die prille liefde misschien niet op het spel wil zetten mjaquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij had al gefriemeld met Wendy voordat hij met Wanda in bed dook.
Ach, hoeveel mensen zeggen 'ik neem er eentje op je gezondheid' of whatever terwijl ze helemaal niet in de buurt zijn. Wat eunice wil vind ik dan wel weer een tikkeltje overdreven.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is carbonaraquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Zit er ook nog iets van saus door die pasta?
Carbonara?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Daar zit wel een verschilletje in jaquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach, hoeveel mensen zeggen 'ik neem er eentje op je gezondheid' of whatever terwijl ze helemaal niet in de buurt zijn. Wat eunice wil vind ik dan wel weer een tikkeltje overdreven.
Wanda is/was geen haar beter....die twee verdienen elkaarquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
O echt. Ik kijk nooit de uitzendingen. Jeetje dat zal Wanda leuk vinden. Dat gastje gaat echt nooit trouw zijn. Als hij het niet eens kan terwijl hij verliefd is zal het alleen maar erger worden. Tenminste als hij de kans krijgt dan.
Dat is toch ook leukquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sommigen doen het op een andere manier, ze schrijven teksten op een t-shirt.
Heb je de anderen al gezien?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:38 schreef Monique___ het volgende:
erik lepelt het lekker naar binnen allemaal... het is dat er niet meer op die vork past
Witte roomsaus, spekjes veel meer is het ook niet, wel supermachtigquote:
snap niet dat iemand spaghetti snijdt..quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de anderen al gezien?Zo gaat dat dus met spaghetti.
Maar ja.. Wanda ging naar oa naar huis om haar relatie te redden dus Jasper kan wel verliefd zijn maar Wanda wilde verder niets met hem. Daarbij is het vlees zwak als er een boel drank in zit..quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:36 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel. En ook wel dat ze vaker in bed hebben gelegen maar ik ga dan toch wat naïef ermee om ofzo. Ik kan er gewoon met mijn verstand niet bij. En dacht dat hij echt heel verliefd was en die prille liefde misschien niet op het spel wil zetten mja
Als ik carbonara maak ziet het er altijd een stuk smeuiiger uit, maar voor 18 koken is ook wel wat anders dan voor 2 koken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Witte roomsaus, spekjes veel meer is het ook niet, wel supermachtig
ja en wat voor een stapel ligt er weer op.......quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:41 schreef spapaars het volgende:
Erik is sneller dan ik schrijf, tweede bord heeft hij al
[ afbeelding ]
Hij heeft zijn eerste bord al op?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:41 schreef spapaars het volgende:
Erik is sneller dan ik schrijf, tweede bord heeft hij al
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik carbonara maak ziet het er altijd een stuk smeuiiger uit, maar voor 18 koken is ook wel wat anders dan voor 2 koken.
Geen saus gezien.. maar het hoort met eieren en ook dat heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Oké dat had ik niet gezien..quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:44 schreef chufi het volgende:
Ik zag wat roombekers staan op het aanrecht
En ze zat toen ook nog in gesprek iig met Rupiquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kan wel in dit rijtje![]()
[ afbeelding ]
Cap van Ebinas
Gadverr wat erg....maar ook hoe ze er bij zit en als ik haar soms hoor scheldenquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kan wel in dit rijtje![]()
[ afbeelding ]
Cap van Ebinas
Denk een gewoonte geworden omdat vaak nog de borden vooraf gevuld worden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is genoeg, dus waarom hij zo snel moet eten.
Isaac heeft ook altijd eten aan zijn mond hangen.. vooral als hij kwak of yoghurt eet.quote:
Ook altijd grappig, Erik steevast op rood, behalve bij een soldeerbout en hun duurste investering, dat was de biljarttafel.quote:
3 of 4 zitren er inquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen saus gezien.. maar het hoort met eieren en ook dat heb ik niet gezien.
Kwak?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac heeft ook altijd eten aan zijn mond hangen.. vooral als hij kwak of yoghurt eet.
Nog geen 24 uur gestopt he.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ex rokers zijn vaak het ergste... Babs begint die vorm nu al aan te nemen wat mij betreft, gezever de hele tijd
Ik vind dat ook geen uitspraak voor Babettequote:Op donderdag 1 juni 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
Jeff spreekt Bep aan dat ze zei "met je eigen kutleven
Bep zegt dat ze dat niet zei
Daar lijkt het wel op iddquote:
Zei ze ook nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat ook geen uitspraak voor Babette
Wat een walgelijk wijfquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:01 schreef Ebinas het volgende:
Bep roept Zoe "ja wat moet ik daarvan zeggen?"
Zoe: Niks had je anders verwacht"
Bep: "ik weet nu niet of ik er goed aan doe haar te stimuleren of zo"
[ afbeelding ]
dus een beetje raarrrrrrquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zei ze ook niet
Ze wilde "eigen keuze" zeggen, maar zei "haar eigen ku, ... eh... keuze"
Je kan veel zeggen van Babette maar zulke uitspraken en woorden gebruikt ze niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zei ze ook niet
Ze wilde "eigen keuze" zeggen, maar zei "haar eigen ku, ... eh... keuze"
ik hoop dat Wendy tegen die tijd er echt klaar mee isquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zijn wel erg druk met Wendy..
Ik geef Babs tot het uiterlijk het volgende feestje, flesje en dus een peukie et voila.. Goeie man goeie!
Ik sta nergens meer van te kijken met haar, Babette liegt en konkelt als een valse slang.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen van Babette maar zulke uitspraken en woorden gebruikt ze niet.
Ja meid, ik hoop voor je dat je het heel snel goed door krijgt.quote:
Hoezo stopt ze eigenlijk? Beeldvorming? En dat na negen maanden?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zijn wel erg druk met Wendy..
Ik geef Babs tot het uiterlijk het volgende feestje, flesje en dus een peukie et voila.. Goeie man goeie!
Ik ben ook even aangeslagen.Als ik haar zo zie.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja meid, ik hoop voor je dat je het heel snel goed door krijgt.
En dat je je conclusies trekt.
Dit is niet om aan te zien zo
Het meest erge is dat achter je rug om.quote:
Het is gewoon het valse.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben ook even aangeslagen.Als ik haar zo zie.
Is inmiddels duidelijk waar deze hetze vandaan komt?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het meest erge is dat achter je rug om.
Je voelt, je weet alleen niet wat, je weet alleen dat het ontzettend niet klopt.
Maar niet eerlijk tegen je zijn bah.
Dit is zelfs in dit spel niet nodig.
ik vraag me af waar Babs zich mee denkt te bemoeienquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:11 schreef KinKiJan het volgende:
Babs over Wendy "haar eigen ku, eh.. keuze" en Jeff die aangeeft het verkeerd verstaan te hebben.
filmpje: https://streamable.com/0cvt2w
Babette gedraagt zich als een verwend kutkind, die de pest in heeft omdat iets niet gaat zoals zij wil.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:11 schreef lojanda het volgende:
Ik denk dat Bab heel erg teleurgesteld is in Wendy en dat mag vind ik.. iedereen gaat met gevoelens anders om maar het is niet slim van haar om dit zo tegen Zoë uit te spreken want die is niet te beroerd om dat aan iedereen die het maar wil weten door te kletsen.
Ik denk dat het uiteindelijk ook wel weer goedkoop tussen Wendy en Babette.. ze moeten dit gewoon uitspreken en uitleggen naar elkaar.
Ik kan me echt niet voorstellen dat je zo close bent met elkaar dat het dan door zoiets als dit helemaal klaar is. Komt bij beste vrienden ook weleens voor dat je elkaar ff niet begrijpt en dan boos bent op elkaar. Het is alleen wie gaat het eerste door de knieën..
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is inmiddels duidelijk waar deze hetze vandaan komt?
Nee, ik blijf nog altijd het vermoeden houden dat Bep geconfronteerd is met haar eigen gedrag.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is inmiddels duidelijk waar deze hetze vandaan komt?
dat ben ik wel met je eens jaquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nog altijd het vermoeden houden dat Bep geconfronteerd is met haar eigen gedrag.
Of dat ze zelf op het idee kwam hoe ze zichzelf de laatste maanden heeft neergezet.
En dat ze daar niet trots op is.
En nu Wendy gebruikt om haar "slecht" neer te zetten en zij de moraalridder gaat uithangen.
Zoe is altijd al jaloers geweest op de relatie tussen Bep en Wendy.
Die denkt niet verder dan alleen dat
Goeie,Bep is nu bezig met Wendy trappen om er zelf beter op te staan,want zij is zoveel meer.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nog altijd het vermoeden houden dat Bep geconfronteerd is met haar eigen gedrag.
Of dat ze zelf op het idee kwam hoe ze zichzelf de laatste maanden heeft neergezet.
En dat ze daar niet trots op is.
En nu Wendy gebruikt om haar "slecht" neer te zetten en zij de moraalridder gaat uithangen.
Zoe is altijd al jaloers geweest op de relatie tussen Bep en Wendy.
Die denkt niet verder dan alleen dat
En toch verbaast het me niet want zo betrokken als ze vaak overkomt tegelijk heeft ze die valse selfishkantquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:06 schreef humpty het volgende:
Kan er niet meer naar luisteren ...wat een vals kreng is die Bep
die is mij zo tegen gevallen
OMG,dat mens is knettergek.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
Heb al vaker aangehaald dat Babs doet denken aan een zusje van Gordon
Daarvoor was er Babs en Wendy die wat woorden in de kas hadden over het wel/niet helpen van Zoe. Wendy nam het voor Zoe op, Babs vond dat Zoe het allemaal eerst zelf maar moest uitzoeken (ironisch, ik weet het)...quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
het moet iets zijn van die nacht dat Babs echt veel en veel te veel had gedronken
en daar kwam het jappie verhaal boven op
maar geloof nooit dat alleen het jappie verhaal genoeg is om zo te gaan doen
SPOILER: Roddelen met Zoe en BabsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu heeft ze het steeds over Jappie en Wendy. Is toch haar zaak niet? En aannames die ze maakt over Wendy die Marciano wel zou zien zitten. Zoe en Babs lijken me beiden jaloerse troela's..“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat is een Wappie die ergens in Benidorm zit.quote:
Als manager is ze natuurlijk ook een soort van onder-oempaloempaquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:15 schreef greysbones het volgende:
ondertussen is Zoe weer oranje
niet normaal
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als manager is ze natuurlijk ook een soort van onder-oempaloempa
Dat strookt niet met haar missie 'ik wil die prijzenpot koste wat kost' dus die zegt gewoon wat diegene wil horenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
Ja babs zeg daar maar eens wat van
dat zieke gedrag van Zoe naar Ice
Babs is er niet voor het geld.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat strookt niet met haar missie 'ik wil die prijzenpot koste wat kost'
misschien heb je gelijkquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:22 schreef Verida het volgende:
baps en wendy zijn nooit echt goede vriendinnen geweest. Wendy was leuk om lol mee te maken, gek te dansen, te roken en te drinken maar Baps heeft meerdere malen aangegeven dat ze buiten waarschijnlijk geen goede vriendinnen met wendy zou kunnen zijn " ze kan geen diepgaande gesprekken " met Wendy voeren....
baps heeft het echt vanaf het begin al erg hoog in haar bol, voelt zich duidelijk verheven boven de simpele figuren in de loods..
Even dacht ik dat ik dit zelf had geschreven dus volledig mee eens jaquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:22 schreef Verida het volgende:
baps en wendy zijn nooit echt goede vriendinnen geweest. Wendy was leuk om lol mee te maken, gek te dansen, te roken en te drinken maar Baps heeft meerdere malen aangegeven dat ze buiten waarschijnlijk geen goede vriendinnen met wendy zou kunnen zijn " ze kan geen diepgaande gesprekken " met Wendy voeren....
baps heeft het echt vanaf het begin al erg hoog in haar bol, voelt zich duidelijk verheven boven de simpele figuren in de loods..
Beetje de eer naar jezelf toetrekken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Even dacht ik dat ik dit zelf had geschreven dus volledig mee eens ja
Ze heeft die hele praktijk al zowat ingericht en naarmate steeds dichterbij een hele gevaarlijke tantequote:
Daar heb ik ook moeite mee...dit is zo laag wat Bep doetquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk
kan me dat gewoon niet voorstellen dat iemand zo gemeen kan doen
Zoe die de hele tijd naar haar toe komt als het weer over Isaac gaat is ook iets waar Babs zich helemaal in kan uitlevenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:26 schreef humpty het volgende:
Gelukkig heeft Babs daar nog wel een vriendin van haar eigen klasse
ziet er wel uit als een clown maar Bep vind haar knap
Nee hoor dat vind Bep niet, ze liegt dat het barst. Als ze echt wat om Zoë gaf zou ze wel tegen haar zeggen dat ze er steeds afschuwelijker uit ziet. En dan niet dat zijden gedoe van, zou je niet eens zo of zo. Nee keihard zeggen dat ze er niet uitziet en haar helpen er anders uit te zien.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:26 schreef humpty het volgende:
Gelukkig heeft Babs daar nog wel een vriendin van haar eigen klasse
ziet er wel uit als een clown maar Bep vind haar knap
Helemaal omdat je daar vast zit.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:27 schreef humpty het volgende:
[..]
Daar heb ik ook moeite mee...dit is zo laag wat Bep doet
Doe mij dan maar iemand die me recht in m'n gezicht zegt dat ie me niet moet in plaats van doen alsof ie m'n maat is, maar intussen..quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk
kan me dat gewoon niet voorstellen dat iemand zo gemeen kan doen
morgen later eten dusquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doe mij dan maar iemand die me recht in m'n gezicht zegt dat ie me niet moet in plaats van doen alsof ie m'n maat is, maar intussen..
--
Anyways, friet voor morgen is niet geleverd
Stem dan op me! Stem dan! Conjobibonjo!quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje de eer naar jezelf toetrekken.
Wordt daar wel vaak iets niet geleverd valt me opquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doe mij dan maar iemand die me recht in m'n gezicht zegt dat ie me niet moet in plaats van doen alsof ie m'n maat is, maar intussen..
--
Anyways, friet voor morgen is niet geleverd
Ze kan zich wel goed adepten daar aan die massive groep mensen die allemaal Engelse phrases naar elkaar roepen gewoon voor de fun en gezelquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
Babs die zich nog nooit met het eten heeft bemoeit weet in 1 x precies wat er nodig is qua eten
250 gram yoghurt als ontbijt is echt massive
aldus babs
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kan ze wel goed adepten daar aan die massive groep mensen die allemaal Engelse phrases naar elkaar roepen gewoon voor de fun en gezel
Kakadylo for manager.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Stem dan op me! Stem dan! Conjobibonjo!
Ik praat toch ook met jou?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:37 schreef Kakadylo het volgende:
Hoe serieus kun je jezelf (nog) nemen als Zoe je praatpaal is
Je houdt het serieus vol er naar te luisterenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
Zoe zit ook te twijfelen
zoe die niet eens manager was geworden als ze haar er niet hadden neer gezet
ik vind het echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je houdt het serieus vol er naar te luisteren![]()
Maar goed wel blij mee, want ik zou anders veel missen
Ik ben ook heel blij dat je het tiktquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het echt verschrikkelijk
maar ja
anders mis je info
Choc princequote:Op donderdag 1 juni 2023 19:42 schreef Ebinas het volgende:
En wat krijgen we om 20:00 uur?
[ afbeelding ]
Is dat met choco?quote:
das browniequote:Op donderdag 1 juni 2023 19:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, maar nu zie ik dit op het aanrecht, nu weet ik het niet meer
[ afbeelding ]
Soms denk ik weleens dat het beter is dat Mora gewoon die prijzenpot wint (en het vervolgens verbrassen)quote:
Nee een prinsquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat met choco?
Net als de kipsalade met kip?
Die koekjes van vroeger (en nu) ingewikkeldquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat met choco?
Net als de kipsalade met kip?
Hij stond op rood.quote:
Wat mij betreft echt niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat het beter is dat Mora gewoon die prijzenpot wint (en het vervolgens verbrassen)
Erik is meer van het biljartenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
Alleen Erik op rood bij de stelling voor de poolparty
De geile badmeester.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
Alleen Erik op rood bij de stelling voor de poolparty
Maar die er niet meer.quote:
Berend had bijna een aanklacht te pakken van Eunice en Mirthequote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
tis jammer dat Zoe de mixer eng vind
ik zie al extensions in het rond vliegen
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
tis jammer dat Zoe de mixer eng vind
ik zie al extensions in het rond vliegen
Ik ook niet ineens was Zo”e aan het tellenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:48 schreef Ebinas het volgende:
Stelling ?
Huh?
Niet eens meegekregen![]()
Vroeguhhhhhh stelde dat nog wat voor.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend had bijna een aanklacht te pakken van Eunice en Mirthe![]()
Moet dit van K5 ofzo aangezien er anders weer vijf weglopen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:53 schreef Sestra666 het volgende:
kijk ik doe t wel, je chocoprinsesssss
18 juni is er een maar ik weet niet met wiequote:Op donderdag 1 juni 2023 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]kwam ik gister braafjes aan met ontharingscreme
geen ideequote:Op donderdag 1 juni 2023 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet dit van K5 ofzo aangezien er anders weer vijf weglopen?
Quote je verkeerde postquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Wanneer is dat filoodsofisch gesprek met Babs ?
edit: agenda topic vergeten! 18 juni pas
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
18 juni is er een maar ik weet niet met wie
Eerste? Geen idee, vond dat Erik met zijn omschrijving van emotie in enkele zinnen meer overkwam als iemand die ervoor geleerd heeft/aan het leren is dan Babs 9 maanden doetquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:56 schreef Monique___ het volgende:
hoeveelste jaars is brabbel in haar studie?
Ja zit met verbazing te luisteren naar brabbel....quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eerste? Geen idee, vond dat Erik met zijn omschrijving van emotie in enkele zinnen meer overkwam als iemand die ervoor geleerd heeft/aan het leren is dan Babs 9 maanden doet
geen eenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Welke eliminatieopdracht zou zij gewonnen hebben?
echt fijn voor ons dat jij het volgt (ik vind het echt niet meer te doen!quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het echt verschrikkelijk
maar ja
anders mis je info
Volgens mij heb ik gelezen dat ze pas 7 maanden studie erop heeft zitten...... (normaliter is zo'n studie 7 jaar), maar zij doet het ergens anders dan op de normale universiteitquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
vandaar mn vraag.. hoeveelste jaars psychologie is die brabbel?
wat een dom gelul weer van hemquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:00 schreef Monique___ het volgende:
erik zegt dat hij zijn emoties lang geleden heeft uitgeschakeld of misschien nooit heeft gehad
hij wil het niet te persoonlijk maken op het gesprek
gaat hem om kennisoverdracht
echt hequote:Op donderdag 1 juni 2023 20:03 schreef Monique___ het volgende:
erik waar kun je terecht als je problemen hebt
pff wtf is dit?
ze zijn toch geen mongols daar
Ik zit hier echt met open mond te luisteren.quote:
Klopt wel. Ze vertrouwde Wendy niet omdat ze niet gezegd heeft dat ze wat met Jasper gedaan heeft. Maar wat is dat stuk slecht geschreven zegquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:02 schreef Ebinas het volgende:
Weet niet wat hiervan klopt.
Heb het zelf niet meegekregen op de stream.
Maar het gaat ook over een gesprek van vandaag van Bep en Zoe over Wendy
https://eenjaarvanjeleven(...)R_Ir91D9eNSHSeGQ7f1E
ja dat snap ik want ze vertellen allebei een hoop onzin!quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met open mond te luisteren.
-knip- off-topic
Ja het leest lastig zoquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt wel. Ze vertrouwde Wendy niet omdat ze niet gezegd heeft dat ze wat met Jasper gedaan heeft. Maar wat is dat stuk slecht geschreven zeg
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:02 schreef Ebinas het volgende:
Weet niet wat hiervan klopt.
Heb het zelf niet meegekregen op de stream.
Maar het gaat ook over een gesprek van vandaag van Bep en Zoe over Wendy
https://eenjaarvanjeleven(...)R_Ir91D9eNSHSeGQ7f1E
Volgens mij duurt de universitaire studie psychologie 3 jaar met een master van 1 of 2 jaar. Babs doet hem aan de Open Universiteit in eigen tempo, geloof dat ze nu minimaal een half jaar studie heeft gehad. (op basis van eerdere uitspraken in columns)quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gelezen dat ze pas 7 maanden studie erop heeft zitten...... (normaliter is zo'n studie 7 jaar), maar zij doet het ergens anders dan op de normale universiteit
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef Sestra666 het volgende:
Erik: grijp je weer naar autisme he
lorddddd heeft hij patent daarop ofzo
hij is niet eens gediagnosticeerdquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef Sestra666 het volgende:
Erik: grijp je weer naar autisme he
lorddddd heeft hij patent daarop ofzo
Alleen Jeff en Wendy.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
Rupie heeft een biertje
hij dronk toch niet meer volgens Tiano
Heb je deelgenomen aan dit programma en dan sta je enkel bekend om zulke puberpretquote:
De afgelopen dagen heb ik Rupert, Imadiddin en Marciano ook gewoon met biertjes zien zittenquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
Rupie heeft een biertje
hij dronk toch niet meer volgens Tiano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |