quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als manager is ze natuurlijk ook een soort van onder-oempaloempa
Dat strookt niet met haar missie 'ik wil die prijzenpot koste wat kost' dus die zegt gewoon wat diegene wil horenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
Ja babs zeg daar maar eens wat van
dat zieke gedrag van Zoe naar Ice
Babs is er niet voor het geld.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat strookt niet met haar missie 'ik wil die prijzenpot koste wat kost'
misschien heb je gelijkquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:22 schreef Verida het volgende:
baps en wendy zijn nooit echt goede vriendinnen geweest. Wendy was leuk om lol mee te maken, gek te dansen, te roken en te drinken maar Baps heeft meerdere malen aangegeven dat ze buiten waarschijnlijk geen goede vriendinnen met wendy zou kunnen zijn " ze kan geen diepgaande gesprekken " met Wendy voeren....
baps heeft het echt vanaf het begin al erg hoog in haar bol, voelt zich duidelijk verheven boven de simpele figuren in de loods..
Even dacht ik dat ik dit zelf had geschreven dus volledig mee eens jaquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:22 schreef Verida het volgende:
baps en wendy zijn nooit echt goede vriendinnen geweest. Wendy was leuk om lol mee te maken, gek te dansen, te roken en te drinken maar Baps heeft meerdere malen aangegeven dat ze buiten waarschijnlijk geen goede vriendinnen met wendy zou kunnen zijn " ze kan geen diepgaande gesprekken " met Wendy voeren....
baps heeft het echt vanaf het begin al erg hoog in haar bol, voelt zich duidelijk verheven boven de simpele figuren in de loods..
Beetje de eer naar jezelf toetrekken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Even dacht ik dat ik dit zelf had geschreven dus volledig mee eens ja
Ze heeft die hele praktijk al zowat ingericht en naarmate steeds dichterbij een hele gevaarlijke tantequote:
Daar heb ik ook moeite mee...dit is zo laag wat Bep doetquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk
kan me dat gewoon niet voorstellen dat iemand zo gemeen kan doen
Zoe die de hele tijd naar haar toe komt als het weer over Isaac gaat is ook iets waar Babs zich helemaal in kan uitlevenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:26 schreef humpty het volgende:
Gelukkig heeft Babs daar nog wel een vriendin van haar eigen klasse
ziet er wel uit als een clown maar Bep vind haar knap
Nee hoor dat vind Bep niet, ze liegt dat het barst. Als ze echt wat om Zoë gaf zou ze wel tegen haar zeggen dat ze er steeds afschuwelijker uit ziet. En dan niet dat zijden gedoe van, zou je niet eens zo of zo. Nee keihard zeggen dat ze er niet uitziet en haar helpen er anders uit te zien.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:26 schreef humpty het volgende:
Gelukkig heeft Babs daar nog wel een vriendin van haar eigen klasse
ziet er wel uit als een clown maar Bep vind haar knap
Helemaal omdat je daar vast zit.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:27 schreef humpty het volgende:
[..]
Daar heb ik ook moeite mee...dit is zo laag wat Bep doet
Doe mij dan maar iemand die me recht in m'n gezicht zegt dat ie me niet moet in plaats van doen alsof ie m'n maat is, maar intussen..quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk
kan me dat gewoon niet voorstellen dat iemand zo gemeen kan doen
morgen later eten dusquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doe mij dan maar iemand die me recht in m'n gezicht zegt dat ie me niet moet in plaats van doen alsof ie m'n maat is, maar intussen..
--
Anyways, friet voor morgen is niet geleverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |