Stem dan op me! Stem dan! Conjobibonjo!quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje de eer naar jezelf toetrekken.
Wordt daar wel vaak iets niet geleverd valt me opquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doe mij dan maar iemand die me recht in m'n gezicht zegt dat ie me niet moet in plaats van doen alsof ie m'n maat is, maar intussen..
--
Anyways, friet voor morgen is niet geleverd
Ze kan zich wel goed adepten daar aan die massive groep mensen die allemaal Engelse phrases naar elkaar roepen gewoon voor de fun en gezelquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
Babs die zich nog nooit met het eten heeft bemoeit weet in 1 x precies wat er nodig is qua eten
250 gram yoghurt als ontbijt is echt massive
aldus babs
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kan ze wel goed adepten daar aan die massive groep mensen die allemaal Engelse phrases naar elkaar roepen gewoon voor de fun en gezel
Kakadylo for manager.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Stem dan op me! Stem dan! Conjobibonjo!
Ik praat toch ook met jou?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:37 schreef Kakadylo het volgende:
Hoe serieus kun je jezelf (nog) nemen als Zoe je praatpaal is
Je houdt het serieus vol er naar te luisterenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
Zoe zit ook te twijfelen
zoe die niet eens manager was geworden als ze haar er niet hadden neer gezet
ik vind het echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je houdt het serieus vol er naar te luisteren![]()
Maar goed wel blij mee, want ik zou anders veel missen
Ik ben ook heel blij dat je het tiktquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het echt verschrikkelijk
maar ja
anders mis je info
Choc princequote:Op donderdag 1 juni 2023 19:42 schreef Ebinas het volgende:
En wat krijgen we om 20:00 uur?
[ afbeelding ]
Is dat met choco?quote:
das browniequote:Op donderdag 1 juni 2023 19:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, maar nu zie ik dit op het aanrecht, nu weet ik het niet meer
[ afbeelding ]
Soms denk ik weleens dat het beter is dat Mora gewoon die prijzenpot wint (en het vervolgens verbrassen)quote:
Nee een prinsquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat met choco?
Net als de kipsalade met kip?
Die koekjes van vroeger (en nu) ingewikkeldquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat met choco?
Net als de kipsalade met kip?
Hij stond op rood.quote:
dat is gewoon tochquote:
Wat mij betreft echt niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Soms denk ik weleens dat het beter is dat Mora gewoon die prijzenpot wint (en het vervolgens verbrassen)
Erik is meer van het biljartenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
Alleen Erik op rood bij de stelling voor de poolparty
De geile badmeester.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
Alleen Erik op rood bij de stelling voor de poolparty
Maar die er niet meer.quote:
Berend had bijna een aanklacht te pakken van Eunice en Mirthequote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
tis jammer dat Zoe de mixer eng vind
ik zie al extensions in het rond vliegen
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
tis jammer dat Zoe de mixer eng vind
ik zie al extensions in het rond vliegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |