echt hequote:Op donderdag 1 juni 2023 20:03 schreef Monique___ het volgende:
erik waar kun je terecht als je problemen hebt
pff wtf is dit?
ze zijn toch geen mongols daar
Ik zit hier echt met open mond te luisteren.quote:
Klopt wel. Ze vertrouwde Wendy niet omdat ze niet gezegd heeft dat ze wat met Jasper gedaan heeft. Maar wat is dat stuk slecht geschreven zegquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:02 schreef Ebinas het volgende:
Weet niet wat hiervan klopt.
Heb het zelf niet meegekregen op de stream.
Maar het gaat ook over een gesprek van vandaag van Bep en Zoe over Wendy
https://eenjaarvanjeleven(...)R_Ir91D9eNSHSeGQ7f1E
ja dat snap ik want ze vertellen allebei een hoop onzin!quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met open mond te luisteren.
-knip- off-topic
Ja het leest lastig zoquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt wel. Ze vertrouwde Wendy niet omdat ze niet gezegd heeft dat ze wat met Jasper gedaan heeft. Maar wat is dat stuk slecht geschreven zeg
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:02 schreef Ebinas het volgende:
Weet niet wat hiervan klopt.
Heb het zelf niet meegekregen op de stream.
Maar het gaat ook over een gesprek van vandaag van Bep en Zoe over Wendy
https://eenjaarvanjeleven(...)R_Ir91D9eNSHSeGQ7f1E
Volgens mij duurt de universitaire studie psychologie 3 jaar met een master van 1 of 2 jaar. Babs doet hem aan de Open Universiteit in eigen tempo, geloof dat ze nu minimaal een half jaar studie heeft gehad. (op basis van eerdere uitspraken in columns)quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gelezen dat ze pas 7 maanden studie erop heeft zitten...... (normaliter is zo'n studie 7 jaar), maar zij doet het ergens anders dan op de normale universiteit
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef Sestra666 het volgende:
Erik: grijp je weer naar autisme he
lorddddd heeft hij patent daarop ofzo
hij is niet eens gediagnosticeerdquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef Sestra666 het volgende:
Erik: grijp je weer naar autisme he
lorddddd heeft hij patent daarop ofzo
Alleen Jeff en Wendy.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
Rupie heeft een biertje
hij dronk toch niet meer volgens Tiano
Heb je deelgenomen aan dit programma en dan sta je enkel bekend om zulke puberpretquote:
De afgelopen dagen heb ik Rupert, Imadiddin en Marciano ook gewoon met biertjes zien zittenquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
Rupie heeft een biertje
hij dronk toch niet meer volgens Tiano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |