Ik ook niet ineens was Zo”e aan het tellenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:48 schreef Ebinas het volgende:
Stelling ?
Huh?
Niet eens meegekregen![]()
Vroeguhhhhhh stelde dat nog wat voor.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Berend had bijna een aanklacht te pakken van Eunice en Mirthe![]()
Moet dit van K5 ofzo aangezien er anders weer vijf weglopen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:53 schreef Sestra666 het volgende:
kijk ik doe t wel, je chocoprinsesssss
18 juni is er een maar ik weet niet met wiequote:Op donderdag 1 juni 2023 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]kwam ik gister braafjes aan met ontharingscreme
geen ideequote:Op donderdag 1 juni 2023 19:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet dit van K5 ofzo aangezien er anders weer vijf weglopen?
Quote je verkeerde postquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Wanneer is dat filoodsofisch gesprek met Babs ?
edit: agenda topic vergeten! 18 juni pas
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
18 juni is er een maar ik weet niet met wie
Eerste? Geen idee, vond dat Erik met zijn omschrijving van emotie in enkele zinnen meer overkwam als iemand die ervoor geleerd heeft/aan het leren is dan Babs 9 maanden doetquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:56 schreef Monique___ het volgende:
hoeveelste jaars is brabbel in haar studie?
Ja zit met verbazing te luisteren naar brabbel....quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eerste? Geen idee, vond dat Erik met zijn omschrijving van emotie in enkele zinnen meer overkwam als iemand die ervoor geleerd heeft/aan het leren is dan Babs 9 maanden doet
geen eenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Welke eliminatieopdracht zou zij gewonnen hebben?
echt fijn voor ons dat jij het volgt (ik vind het echt niet meer te doen!quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het echt verschrikkelijk
maar ja
anders mis je info
Volgens mij heb ik gelezen dat ze pas 7 maanden studie erop heeft zitten...... (normaliter is zo'n studie 7 jaar), maar zij doet het ergens anders dan op de normale universiteitquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
vandaar mn vraag.. hoeveelste jaars psychologie is die brabbel?
wat een dom gelul weer van hemquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:00 schreef Monique___ het volgende:
erik zegt dat hij zijn emoties lang geleden heeft uitgeschakeld of misschien nooit heeft gehad
hij wil het niet te persoonlijk maken op het gesprek
gaat hem om kennisoverdracht
echt hequote:Op donderdag 1 juni 2023 20:03 schreef Monique___ het volgende:
erik waar kun je terecht als je problemen hebt
pff wtf is dit?
ze zijn toch geen mongols daar
Ik zit hier echt met open mond te luisteren.quote:
Klopt wel. Ze vertrouwde Wendy niet omdat ze niet gezegd heeft dat ze wat met Jasper gedaan heeft. Maar wat is dat stuk slecht geschreven zegquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:02 schreef Ebinas het volgende:
Weet niet wat hiervan klopt.
Heb het zelf niet meegekregen op de stream.
Maar het gaat ook over een gesprek van vandaag van Bep en Zoe over Wendy
https://eenjaarvanjeleven(...)R_Ir91D9eNSHSeGQ7f1E
ja dat snap ik want ze vertellen allebei een hoop onzin!quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met open mond te luisteren.
-knip- off-topic
Ja het leest lastig zoquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt wel. Ze vertrouwde Wendy niet omdat ze niet gezegd heeft dat ze wat met Jasper gedaan heeft. Maar wat is dat stuk slecht geschreven zeg
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:02 schreef Ebinas het volgende:
Weet niet wat hiervan klopt.
Heb het zelf niet meegekregen op de stream.
Maar het gaat ook over een gesprek van vandaag van Bep en Zoe over Wendy
https://eenjaarvanjeleven(...)R_Ir91D9eNSHSeGQ7f1E
Volgens mij duurt de universitaire studie psychologie 3 jaar met een master van 1 of 2 jaar. Babs doet hem aan de Open Universiteit in eigen tempo, geloof dat ze nu minimaal een half jaar studie heeft gehad. (op basis van eerdere uitspraken in columns)quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gelezen dat ze pas 7 maanden studie erop heeft zitten...... (normaliter is zo'n studie 7 jaar), maar zij doet het ergens anders dan op de normale universiteit
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef Sestra666 het volgende:
Erik: grijp je weer naar autisme he
lorddddd heeft hij patent daarop ofzo
hij is niet eens gediagnosticeerdquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef Sestra666 het volgende:
Erik: grijp je weer naar autisme he
lorddddd heeft hij patent daarop ofzo
Alleen Jeff en Wendy.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
Rupie heeft een biertje
hij dronk toch niet meer volgens Tiano
Heb je deelgenomen aan dit programma en dan sta je enkel bekend om zulke puberpretquote:
De afgelopen dagen heb ik Rupert, Imadiddin en Marciano ook gewoon met biertjes zien zittenquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
Rupie heeft een biertje
hij dronk toch niet meer volgens Tiano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |