Die moet uitkijken dat hij niet te veel wind vangt want dan valt hij er zo van afquote:Op donderdag 1 juni 2023 17:58 schreef Lovely het volgende:
Japie racet zo door de loods met de fiets
quote:Op donderdag 1 juni 2023 17:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die moet uitkijken dat hij niet te veel wind vangt want dan valt hij er zo van af
Dan doet ze boem, breekt ze haar rug en ze wil niet in een rolstoepquote:
Ja allemaal op Moraima naquote:
Zullen wel corvee hebben vandaagquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:03 schreef lojanda het volgende:
Wendy Jeff en Marciano staan weer te kokkerellen
ik zeg doenquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Ik doe dat niet, geef mijn koffer en klaar zegt Moraima
Dat ook nog misschienquote:
Dat vind ik eigenlijk wel bij iedereen. Ze ruimen alles op en de keuken is daar altijd netjesquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:07 schreef Charmian het volgende:
deze drie in de keuken: altijd opgeruimd koken...ik houdurvan
Ik ook.. lekker orde en netheid. Geen smoezelige vette zooi overal en of er een bom is ontploft.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:07 schreef Charmian het volgende:
deze drie in de keuken: altijd opgeruimd koken...ik houdurvan
Vindt je dat echt.. ik weet niet of je de keuken hebt gezien tijdens het etentje van de Franse avondquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel bij iedereen. Ze ruimen alles op en de keuken is daar altijd netjes
dat zie ik niet bij iedereen tijdens het koken, bij deze 3 welquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel bij iedereen. Ze ruimen alles op en de keuken is daar altijd netjes
in ieder geval game over voor de kookstreams....ga zelf ook meer de keuken in want de alternatieven zijn weer treurigquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
Bordje game over kwam even in beeld.. toch nog een eliminatie vandaag
Haal de medailles maar tevoorschijnquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:03 schreef lojanda het volgende:
Wendy Jeff en Marciano staan weer te kokkerellen
Om 18.00 uur, ze zijn wat laatquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
Bordje game over kwam even in beeld.. toch nog een eliminatie vandaag
Hoe wil Eunice die verjaardag dan vieren?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Zoë vind het schandalig dat Eunice de verjaardag van haar dochter daar wil vieren ( hoorde ik dat goed)
Zoë wil macdonalds als afscheid van haar managerschap
Hoe precies weet ik niet, ze heeft het al wel aangevraagd 'achter'quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe wil Eunice die verjaardag dan vieren?
Het komt er eigenlijk op neer dat Eunice een feestje wil organiseren waar ze zelf het middelpunt is.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe wil Eunice die verjaardag dan vieren?
Als het zo belangrijk is, dan had ze moeten zorgen dat ze thuid was...quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat Eunice een feestje wil organiseren waar ze zelf het middelpunt is.
Babette en Zoë zeiden tegen haar dat ze echt niet kan doen of ze haar dochter/het middelpunt is, dat ze haar juist moet feliciteren.
De boodschap kwam volgens mij niet echt over, dat is niet wat ze wil.
Ze wil nu een 'kerkdienst' geleid door Rupert, er moet een wal gedanst worden, dat wil zij met Marciano doen en anderen mogen/moeten een voorstelling geven.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe precies weet ik niet, ze heeft het al wel aangevraagd 'achter'
Ze wilde eerst de hele dag in een hoekje gaan zitten maar gaat nu iets doen
Dochter wordt 15 schijnt een bijzondere verjaardag bij de Mexicanen te zijn.
Daar ben ik het helemaal mee eens!!!quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als het zo belangrijk is, dan had ze moeten zorgen dat ze thuid was...
Laat haar dan maar in een hoekje gaan zitten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe precies weet ik niet, ze heeft het al wel aangevraagd 'achter'
Ze wilde eerst de hele dag in een hoekje gaan zitten maar gaat nu iets doen
Dochter wordt 15 schijnt een bijzondere verjaardag bij de Mexicanen te zijn.
Jammer Eunice, dan had je maar thuis moeten blijven.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat Eunice een feestje wil organiseren waar ze zelf het middelpunt is.
Babette en Zoë zeiden tegen haar dat ze echt niet kan doen of ze haar dochter/het middelpunt is, dat ze haar juist moet feliciteren.
De boodschap kwam volgens mij niet echt over, dat is niet wat ze wil.
Mee eens!!!quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer Eunice, dan had je maar thuis moeten blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |