Dit is nou echt Eunice ten voeten uitquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze wil nu een 'kerkdienst' geleid door Rupert, er moet een wal gedanst worden, dat wil zij met Marciano doen en anderen mogen/moeten een voorstelling geven.
Kortom, ze wil een feest met zichzelf als middelpunt alsof ze haar dochter is.
en het erge is dat ze er nog intrappen ook!!quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit is nou echt Eunice ten voeten uitalles draait om haar
Loko loko is ze. Maar goedquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze wil nu een 'kerkdienst' geleid door Rupert, er moet een wal gedanst worden, dat wil zij met Marciano doen en anderen mogen/moeten een voorstelling geven.
Nou dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:24 schreef Sestra666 het volgende:
izak zit al te kanen, zogenaam proeven in de keuken
quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik ook !quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens!!!
Dat was ook op tvquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:28 schreef Snensie het volgende:
Kan ik uit dit gesprek tussen Babette en Zoë opmaken dat Wendy en Jasper gewipt hebben?
Doet mij denken aan Isaac, die haalde bloemen en taart binnen de loods, en daar heeft de familie helemaal niets aan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe precies weet ik niet, ze heeft het al wel aangevraagd 'achter'
Ze wilde eerst de hele dag in een hoekje gaan zitten maar gaat nu iets doen
Dochter wordt 15 schijnt een bijzondere verjaardag bij de Mexicanen te zijn.
Ik snap dat je als moeder zijnde dan iets wil doen voor haar verjaardag.. maar bak dan een taart die ze daar dan kunnen eten en zing met z’n allen voor dat kind, maar ga geen feest organiseren en er dan bij zeggen dat zij (Eunice) dan het middelpunt moet zijn en zogenaamd dan haar dochter speeltquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:26 schreef HappyCharly het volgende:
een kerkdienst door Rupert?
Bij welk geloof is Rupie dan voorganger/ pastoor/ whatever?
Dit is toch gewoon een showtje voor de aandacht en focus op Eunice, heel raar
Ga dan gewoon bij je kind zijn
Ja, was ook zoiets. Zal wel iets te maken hebben met het compenseren van hun schuldgevoelensquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Isaac, die haalde bloemen en taart binnen de loods, en daar heeft de familie helemaal niets aan.
Klopt.. de beelden zijn ook al in de uitzending geweest. Is overigens niets nieuws want is ook al veel eerder gebeurd.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:28 schreef Snensie het volgende:
Kan ik uit dit gesprek tussen Babette en Zoë opmaken dat Wendy en Jasper gewipt hebben?
O echt. Ik kijk nooit de uitzendingen. Jeetje dat zal Wanda leuk vinden. Dat gastje gaat echt nooit trouw zijn. Als hij het niet eens kan terwijl hij verliefd is zal het alleen maar erger worden. Tenminste als hij de kans krijgt dan.quote:
Isaac heeft voor het hele jaar voor alle datums thuis iets geregeld voordat hij de loods in ging.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Isaac, die haalde bloemen en taart binnen de loods, en daar heeft de familie helemaal niets aan.
Hij had al gefriemeld met Wendy voordat hij met Wanda in bed dook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
O echt. Ik kijk nooit de uitzendingen. Jeetje dat zal Wanda leuk vinden. Dat gastje gaat echt nooit trouw zijn. Als hij het niet eens kan terwijl hij verliefd is zal het alleen maar erger worden. Tenminste als hij de kans krijgt dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |