Sommigen doen het op een andere manier, ze schrijven teksten op een t-shirt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac heeft voor het hele jaar voor alle datums thuis iets geregeld voordat hij de loods in ging.
Ja dat weet ik wel. En ook wel dat ze vaker in bed hebben gelegen maar ik ga dan toch wat naïef ermee om ofzo. Ik kan er gewoon met mijn verstand niet bij. En dacht dat hij echt heel verliefd was en die prille liefde misschien niet op het spel wil zetten mjaquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij had al gefriemeld met Wendy voordat hij met Wanda in bed dook.
Ach, hoeveel mensen zeggen 'ik neem er eentje op je gezondheid' of whatever terwijl ze helemaal niet in de buurt zijn. Wat eunice wil vind ik dan wel weer een tikkeltje overdreven.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Isaac, die haalde bloemen en taart binnen de loods, en daar heeft de familie helemaal niets aan.
Het is carbonaraquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Zit er ook nog iets van saus door die pasta?
Carbonara?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Zit er ook nog iets van saus door die pasta?
Daar zit wel een verschilletje in jaquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach, hoeveel mensen zeggen 'ik neem er eentje op je gezondheid' of whatever terwijl ze helemaal niet in de buurt zijn. Wat eunice wil vind ik dan wel weer een tikkeltje overdreven.
Wanda is/was geen haar beter....die twee verdienen elkaarquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
O echt. Ik kijk nooit de uitzendingen. Jeetje dat zal Wanda leuk vinden. Dat gastje gaat echt nooit trouw zijn. Als hij het niet eens kan terwijl hij verliefd is zal het alleen maar erger worden. Tenminste als hij de kans krijgt dan.
Dat is toch ook leukquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sommigen doen het op een andere manier, ze schrijven teksten op een t-shirt.
Heb je de anderen al gezien?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:38 schreef Monique___ het volgende:
erik lepelt het lekker naar binnen allemaal... het is dat er niet meer op die vork past
Witte roomsaus, spekjes veel meer is het ook niet, wel supermachtigquote:
snap niet dat iemand spaghetti snijdt..quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de anderen al gezien?Zo gaat dat dus met spaghetti.
Maar ja.. Wanda ging naar oa naar huis om haar relatie te redden dus Jasper kan wel verliefd zijn maar Wanda wilde verder niets met hem. Daarbij is het vlees zwak als er een boel drank in zit..quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:36 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel. En ook wel dat ze vaker in bed hebben gelegen maar ik ga dan toch wat naïef ermee om ofzo. Ik kan er gewoon met mijn verstand niet bij. En dacht dat hij echt heel verliefd was en die prille liefde misschien niet op het spel wil zetten mja
Als ik carbonara maak ziet het er altijd een stuk smeuiiger uit, maar voor 18 koken is ook wel wat anders dan voor 2 koken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Witte roomsaus, spekjes veel meer is het ook niet, wel supermachtig
ja en wat voor een stapel ligt er weer op.......quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:41 schreef spapaars het volgende:
Erik is sneller dan ik schrijf, tweede bord heeft hij al
[ afbeelding ]
Hij heeft zijn eerste bord al op?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:41 schreef spapaars het volgende:
Erik is sneller dan ik schrijf, tweede bord heeft hij al
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik carbonara maak ziet het er altijd een stuk smeuiiger uit, maar voor 18 koken is ook wel wat anders dan voor 2 koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |