Geen saus gezien.. maar het hoort met eieren en ook dat heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Zit er ook nog iets van saus door die pasta?
Oké dat had ik niet gezien..quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:44 schreef chufi het volgende:
Ik zag wat roombekers staan op het aanrecht
En ze zat toen ook nog in gesprek iig met Rupiquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kan wel in dit rijtje![]()
[ afbeelding ]
Cap van Ebinas
Gadverr wat erg....maar ook hoe ze er bij zit en als ik haar soms hoor scheldenquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kan wel in dit rijtje![]()
[ afbeelding ]
Cap van Ebinas
Denk een gewoonte geworden omdat vaak nog de borden vooraf gevuld worden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is genoeg, dus waarom hij zo snel moet eten.
Isaac heeft ook altijd eten aan zijn mond hangen.. vooral als hij kwak of yoghurt eet.quote:
Ook altijd grappig, Erik steevast op rood, behalve bij een soldeerbout en hun duurste investering, dat was de biljarttafel.quote:
3 of 4 zitren er inquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen saus gezien.. maar het hoort met eieren en ook dat heb ik niet gezien.
Kwak?quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Isaac heeft ook altijd eten aan zijn mond hangen.. vooral als hij kwak of yoghurt eet.
Nog geen 24 uur gestopt he.quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ex rokers zijn vaak het ergste... Babs begint die vorm nu al aan te nemen wat mij betreft, gezever de hele tijd
Ik vind dat ook geen uitspraak voor Babettequote:Op donderdag 1 juni 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
Jeff spreekt Bep aan dat ze zei "met je eigen kutleven
Bep zegt dat ze dat niet zei
Daar lijkt het wel op iddquote:
Zei ze ook nietquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat ook geen uitspraak voor Babette
Wat een walgelijk wijfquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:01 schreef Ebinas het volgende:
Bep roept Zoe "ja wat moet ik daarvan zeggen?"
Zoe: Niks had je anders verwacht"
Bep: "ik weet nu niet of ik er goed aan doe haar te stimuleren of zo"
[ afbeelding ]
dus een beetje raarrrrrrquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zei ze ook niet
Ze wilde "eigen keuze" zeggen, maar zei "haar eigen ku, ... eh... keuze"
Je kan veel zeggen van Babette maar zulke uitspraken en woorden gebruikt ze niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zei ze ook niet
Ze wilde "eigen keuze" zeggen, maar zei "haar eigen ku, ... eh... keuze"
ik hoop dat Wendy tegen die tijd er echt klaar mee isquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ze zijn wel erg druk met Wendy..
Ik geef Babs tot het uiterlijk het volgende feestje, flesje en dus een peukie et voila.. Goeie man goeie!
Ik sta nergens meer van te kijken met haar, Babette liegt en konkelt als een valse slang.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen van Babette maar zulke uitspraken en woorden gebruikt ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |