Hoe vaak hij dat al niet heeft gezegt, hij moet eens woord houden en gewoon de poort uit lopenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef Deisyy het volgende:
"Ik heb nog nooit zoveel kneuzen bij elkaar gezien."
En je natte haartjes.quote:
zegt de grootste kneus uit de loodsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef Deisyy het volgende:
"Ik heb nog nooit zoveel kneuzen bij elkaar gezien."
Open boek gewoon.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
wat kijkt Wendy weer verdrietig
het lijkt wel hoe pest ik Wendy weg
Ik vrees dat je gelijk hebt.Ze voelt heus wel de vibes van haar zogenaamde vriendinnen.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:32 schreef Sestra666 het volgende:
lijkt net of het ineens tot haar doordringt?
Oh echt hoor, ik vind het oprecht zo verdrietig en onverdiendquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik vind dit echt geen leuke streams zo
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel echt Frans ook ...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:38 schreef Sestra666 het volgende:
leuke streams zokijken naar mensen die naar een film kijken
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:38 schreef Hoempah het volgende:
vrijdag geen eten!![]()
[ afbeelding ]En de bedoeling daarvan is...?SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:38 schreef Hoempah het volgende:
vrijdag geen eten!![]()
[ afbeelding ]wat is die klojo weer van plan , hoor iets over frituurpanSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup, stekker eruit, klaar!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hebben ze de frituurpan gebruikt, niet schoongemaakt of zo??
kon het niet goed verstaan , wel iets over frituurpan ,quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hebben ze de frituurpan gebruikt, niet schoongemaakt of zo??
och moet jef patat ook applaus hebben als hij frituurtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:46 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey vindt het zwaar overdreven dat er voor de 'kookploeg' uitbundig geapplaudisseerd werd, terwijl er voor anderen die ook hun stinkende best doen om dagelijks iets lekkers neer te zeggen hooguit 'lekker gekookt' vanaf kan... ik kan me vergissen, maar dacht zoiets te horen
Heeft ie wel gelijk in.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:46 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey vindt het zwaar overdreven dat er voor de 'kookploeg' uitbundig geapplaudisseerd werd, terwijl er voor anderen die ook hun stinkende best doen om dagelijks iets lekkers neer te zeggen hooguit 'lekker gekookt' vanaf kan... ik kan me vergissen, maar dacht zoiets te horen
Man man, Been organiseert dit voor de hele groep van zijn eigen geld. Nu mag hij niet bedankt worden omdat Jeff geen applaus krijgt voor zijn frikandellen?quote:
Laat Marciano dan eerst ff een stuk tape op de mond van Babette doen..... dat 'zingen' verpest het geluid van de film!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Babette geef die Marciano eens een pets op zijn vingers, en maar wroeten aan dat haar
sterker nog hij heeft weer iets gevonden om sas en bern op aan te spreken , iets met friituurpan en is er vrijdag geen eten , zielige schijnheilige klojo is hetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Man man, Been organiseert dit voor de hele groep van zijn eigen geld. Nu mag hij niet bedankt worden omdat Jeff geen applaus krijgt voor zijn frikandellen?
ff naar Netflix gaan kan je 'm ook zienquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laat Marciano dan eerst ff een stuk tape op de mond van Babette doen..... dat 'zingen' verpest het geluid van de film!
Lintje verdient die man, goeie genade wat een kerel van goud is die Bern tochquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Man man, Been organiseert dit voor de hele groep van zijn eigen geld. Nu mag hij niet bedankt worden omdat Jeff geen applaus krijgt voor zijn frikandellen?
ik zie net dat ik hem op Disney+ op m'n lijst kan zettenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff naar Netflix gaan kan je 'm ook zien
Hij heeft geschilde aardappels in franse frietjes of schijfjes gesneden ... applaus hooor .. de flesjes bier mocht Sjaapie openmakenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:09 schreef Sestra666 het volgende:
tis ook de eerste keer dat bern wat heeft klaar gemaakt vd groep. Zie hem nooit koken.. Ja, laatst wat in de frituur. Dat verdient wel een applaus
Ik start net La Mome over het leven van Edith Piafquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zie net dat ik hem op Disney+ op m'n lijst kan zetten![]()
![]()
(misschien dat ik hem ooitttttttt eens ga kijken)
Wat kijken ze ?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:47 schreef xsaskiax het volgende:
Bern zit te genieten van zijn lievelingsfilm
Dat was nog eens goede muziekquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik start net La Mome over het leven van Edith Piaf
was het een leuk ideequote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lintje verdient die man, goeie genade wat een kerel van goud is die Bern toch
De opzet is geslaagd, ze doen iets voor de hele groep, de hele groep waardeert dat en Jeff die weet dat het een charmeoffensief was maar reageert toch zo en loopt er dus met ogen open in.
Bern heeft hem precies waar ie 'm hebben wil (of eigenlijk Sas); Bern die gezien wordt als die lieve brave jongen en Jeff als de boeman. Punt voor Bern
wrm wilt hij hun dan een hak zetten , met vrijdag is er geen eten , iets met frituurpanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
was het een leuk idee
zeker
goed gedaan
het punt wat Jeff maakt staat
er worden vaker bijzondere dingen met eten gedaan
om het leven daar leuk te houden
waar is de waardering daarvoor
en nee het gaat niet om het frietjes bakken van Jeff
Mss kapot ?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm wilt hij hun dan een hak zetten , met vrijdag is er geen eten , iets met frituurpan
omdat het helemaal vies isquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm wilt hij hun dan een hak zetten , met vrijdag is er geen eten , iets met frituurpan
Vrijdag is Jeffs frituurdag , maar denk dat het vet een beetje doorgebakken is gezien die frensfraaisquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
Goede samenvatting!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
Ben toch wel blij dat hij voldoende nachtrust heeft gehad om zoiets te kunnen organiseren. Hij zal wel bekaf zijn die arme jongen. Het is maar goed dat hij aangegeven had niet gewekt te willen worden ter ondersteuning van de nachtploeg.
Snap het wel hoor, van 18:00 tot 22:45 een knop in drukken en dan bijna niet de dagelijkse 10 uur slaap kunnen pakken voor zo'n belangrijke dag. Oh al die stress! Dat zou echt alle energie uit die teamplayer gehaald hebben.
Dan moet hij even naar ze toe lopen en vragen wanneer ze het gaan schoonmaken. Ik kan me zo voorstellen dat je een gloeiendhete frituurpan niet gaat poetsen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat het helemaal vies is
niet netjes is achter gelaten etc
was gewoon te horen
ik zou er knettergek van wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sasha en Bern moeten toch ook gek worden van Babette want zij zijn heel rustig.
Ze zijn allemaal aan de dood ontsnaptquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:47 schreef chufi het volgende:
De geschilde aardappeldelen gingen direct (dus niet even gewasse) het vet in en werden er 10 minuten later weer door Sas uitgehaald ... zonder er even naar om te kijken ... tis dat de FEBO frituur-expert is in o.a meekijken op de camera , maar er had ook wat ergers kunnen gebeuren ...
dat vet hoef je in ieder geval niet meer te gebruikenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:47 schreef chufi het volgende:
De geschilde aardappeldelen gingen direct (dus niet even gewasse) het vet in en werden er 10 minuten later weer door Sas uitgehaald ... zonder er even naar om te kijken ... tis dat de FEBO frituur-expert is in o.a meekijken op de camera , maar er had ook wat ergers kunnen gebeuren ...
Eens, lijkt me ook een betere oplossing dan dat getier, dat kan altijd nog als het dan niet schoongemaakt wordtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan moet hij even naar ze toe lopen en vragen wanneer ze het gaan schoonmaken. Ik kan me zo voorstellen dat je een gloeiendhete frituurpan niet gaat poetsen.
Hij kan ook ff de Manager aanspreken of die het ff kan regelenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan moet hij even naar ze toe lopen en vragen wanneer ze het gaan schoonmaken. Ik kan me zo voorstellen dat je een gloeiendhete frituurpan niet gaat poetsen.
Marciano heeft speciaal zijn brilletje opgezetquote:
t floepte er net niet uitquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano heeft speciaal zijn brilletje opgezet
nogmaals als frituurpan nog heet is moeilijk schoon te maken , maar ja hij moet zijn frustatie toch ergens op uitwerkenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
was gewoon te horen
is niet de fout van bern of sas , moet jef patat maar olie verversenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrijdag is Jeffs frituurdag , maar denk dat het vet een beetje doorgebakken is gezien die frensfraais
jef patat he is toch zijn dingquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vet hoef je in ieder geval niet meer te gebruiken
en ben benieuwd wie het weer schoon mag maken
Sacha liet ook niet echt het patat uitlekkenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
was gewoon te horen
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
al hadden ze de frituurpan wel schoongemaakt, dan was het iets anders geweest in de omgeving van de frituur waar hij over zou zijn gevallen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
nogmaals als frituurpan nog heet is moeilijk schoon te maken , maar ja hij moet zijn frustatie toch ergens op uitwerken
dat ook nog jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:59 schreef humpty het volgende:
[..]
Sacha liet ook niet echt het patat uitlekken
gooide de patat in de kom en er ging allemaal vet mee
dacht nog jeetje dat kan toch ook anders
We hebben hier een patat zaak loket 13 daar maken ze ook zelf patat. Zo uit de zak in de patatsnijder met schil en al en wordt ook zo zonder wassen het frituur ingekieptquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
is niet de fout van bern of sas , moet jef patat maar olie verversen
Bram Ladage is daar groot mee gewordenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben hier een patat zaak loket 13 daar maken ze ook zelf patat. Zo uit de zak in de patatsnijder met schil en al en wordt ook zo zonder wassen het frituur ingekiept
Dat ben ik niet me je eens. Ik bak al jaren en jaren patat en spoel ze altijd en heb altijd lekkere frietenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Je moet patat ook helemaal niet eerst spoelen, dan spoel je het zetmeel eraf en worden ze minder knapperig. En als je ze wel zou spoelen moet je ze wel heel goed afdrogen anders spettert het als een malle in de olie.
Mafklapper is het. Hij vindt zichzelf zo geweldig. Hij alleen verdient applausquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van Google hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik niet me je eens. Ik bak al jaren en jaren patat en spoel ze altijd en heb altijd lekkere frieten
Ik doe ze altijd in zo hydrofiele luier.
Maar die ongeschilde maak ik nooit zoals `Sas dus wel deed
Een lintjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mafklapper is het. Hij vindt zichzelf zo geweldig. Hij alleen verdient applaus
Mijn moeder deed het vroeger ook anders, eerst voorbakken op een lagere temperatuur en daarna afbakken. Maar hoe je het ook bekijkt Sas heeft ze zo in de frituur gegooid, ze hebben er lekker van gegeten, hoorde weinig klachten, maar achteraf is Jeff op de een of andere manier weer op zijn pikkie getrapt en gaat nu "wraak" nemenquote:
Jeff heeft zich eens laten ontvallen dat hij pas na 8 maanden weg kon en ook dat hij niet uit zichzelf zou gaan.quote:Mafklapper is het. Hij vindt zichzelf zo geweldig. Hij alleen verdient applaus
Het zou natuurlijk wel netjes zijn als de spullen opgeruimd en schoongemaakt achter gelaten worden, maar daar had hij ze ook even op aan kunnen spreken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Mijn moeder deed het vroeger ook anders, eerst voorbakken op een lagere temperatuur en daarna afbakken. Maar hoe je het ook bekijkt Sas heeft ze zo in de frituur gegooid, ze hebben er lekker van gegeten, hoorde weinig klachten, maar achteraf is Jeff op de een of andere manier weer op zijn pikkie getrapt en gaat nu "wraak" nemen
tja, het zal wel humor van hem zijn, die ik niet kan volgen
Dan lijken ze groter?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
natuurlijk zou dat netjes zijn geweest. Maar als het wel was schoongemaakt, had hij denk ik wel iets anders gevonden, dan was het applaus het belangrijkste geweest, of iets anders. Dit was gewoon iets waar je op kon wachten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel netjes zijn als de spullen opgeruimd en schoongemaakt achter gelaten worden, maar daar had hij ze ook even op aan kunnen spreken.
Maar ja, communiceren
Ja, hoop het. Ben zijn gebanjer en droeftoetergeroep nu wel echt beu...Die man heeft een hoogmoedswaanzin..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:18 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Jeff heeft zich eens laten ontvallen dat hij pas na 8 maanden weg kon en ook dat hij niet uit zichzelf zou gaan.
Het lijkt erop dat hij steeds vaker
provocerend bezig is.
Mogelijk wil hij zijn vertrek forceren
Dat denk ik ook wel ja, zie TTquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:21 schreef Verida het volgende:
[..]
natuurlijk zou dat netjes zijn geweest. Maar als het wel was schoongemaakt, had hij denk ik wel iets anders gevonden, dan was het applaus het belangrijkste geweest, of iets anders. Dit was gewoon iets waar je op kon wachten.
Nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:32 schreef chufi het volgende:
Kan ik al weer inschakelen ? Is de film al over?
Nee?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:49 schreef woxxel het volgende:
Is ie nou echt boos omdat bern en sas applaus kregen?
dat ook en omdat frituurpan en daar rond niet proper gemaakt zijn volgens jef patat , ach hij moet toch overal over zeikenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:49 schreef woxxel het volgende:
Is ie nou echt boos omdat bern en sas applaus kregen?
Hij zat zich te ergeren aan Mirthe en Eunice die weer innig onder een dekentje lagen.quote:
Ze wordt weer net zo vet als toen ze bijna een jaar geleden binnen kwam, new goal.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:56 schreef schizolientje het volgende:
Wat ziet Zoe er uit! Zo te zien is ze wel weer aangekomen maar dat kan ook niet anders als je ziet wat ze allemaal in haar giecheltje stopt in het pretkabinet
Uitgewoond zelfs, dat is toch wel heel knap,quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:04 schreef freaky40 het volgende:
Idioten hebben de frituurpan uitgewoond achter gelaten. Jeff gaat theater maken vrijdag.![]()
![]()
Kijk jij geen streams?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Uitgewoond zelfs, dat is toch wel heel knap,
Ze hebben wat gefrituurd, verder niet
doet hij toch altijd al die klojoquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:04 schreef freaky40 het volgende:
Idioten hebben de frituurpan uitgewoond achter gelaten. Jeff gaat theater maken vrijdag.![]()
![]()
we zullen het zien vrijdagquote:
En iedereen negeert hem, ze denken met zijn allen loser je banjert maar wat raakquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:04 schreef freaky40 het volgende:
![]()
Ditquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:06 schreef Verida het volgende:
[..]
we zullen het zien vrijdag
hij heeft nu inmiddels al zo vaak aangekondigd dat hij iets ging doen, maar als het puntje bij paaltje komt is het een watje en doet hij het toch niet.
nou, als je die afbeelding even terug kijkt van zonet, ik herkende t niet eens als frituurpanquote:
Nee, 1 blok vet. Ranzig.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nou, als je die afbeelding even terug kijkt van zonet, ik herkende t niet eens als frituurpan
Joequote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:08 schreef Verida het volgende:
doekje erlangs en klaar
desnoods nieuw frituurvet, maar dat moet sowieso heel vaak ververst worden.
En dan applaus voor Jeff Pittquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:08 schreef Verida het volgende:
doekje erlangs en klaar
och jee bern en sas hebben de frituurpan niet schoongemaakt , doodzonde , och komen elimaties aan , heeft hij nog meer redenen op sas of bern op de stip te zettenquote:
Dat geel doekje van Janetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:08 schreef Verida het volgende:
doekje erlangs en klaar
Vet is ook nog eens verkloot en niet meer bruikbaar, dus nieuwe moet besteld worden ... Stelling gedoe etc bla bla blaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
och jee bern en sas hebben de frituurpan niet schoongemaakt , doodzonde , och komen elimaties aan , heeft hij nog meer redenen op sas of bern op de stip te zetten
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
och jee bern en sas hebben de frituurpan niet schoongemaakt , doodzonde , och komen elimaties aan , heeft hij nog meer redenen op sas of bern op de stip te zetten
Gewoon nieuwe frituurpan bestellenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Vet is ook nog eens verkloot en niet meer bruikbaar, dus nieuwe moet besteld worden ... Stelling gedoe etc bla bla bla
vet kan niet van 1 x frituren verkloot zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Vet is ook nog eens verkloot en niet meer bruikbaar, dus nieuwe moet besteld worden ... Stelling gedoe etc bla bla bla
Komt door het gele doekje van Janetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
vet kan niet van 1 x frituren verkloot zijn
Echt wel, als je de spullen in de frituur laat aanbranden, kan je het vet weggooienquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
vet kan niet van 1 x frituren verkloot zijn
tuurlijk bern en sas moeten en zullen de zondebok zijn van die jaloerse eikelquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt wel, als je de spullen in de frituur laat aanbranden, kan je het vet weggooien
Dat en de ongewassen aardappels ...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt wel, als je de spullen in de frituur laat aanbranden, kan je het vet weggooien
Dat weet ik niet, ik reageer op jou post (net terug van mijn werk)quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk ben en sas moeten zullen de zondebok zijn van jef
Aanstellerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:04 schreef freaky40 het volgende:
![]()
Dit ziet er niet echt uit als iemand die eerder gefrituurd heeftquote:
ik ook net thuis van werk..is gezel hier lees ikquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik reageer op jou post (net terug van mijn werk)
Wat is hier nou gek aan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit ziet er niet echt uit als iemand die eerder gefrituurd heeft
Geen idee, lees dat Jeff de boosdoener is van iets, maar geen idee nog waarom.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook net thuis van werk..is gezel hier lees ik
maar ook niet als geblakerde aardappels die het frituurvet verpesten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit ziet er niet echt uit als iemand die eerder gefrituurd heeft
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:20 schreef Limbus het volgende:
Als je een evenement organiseert sta je er, in mijn ogen , van begin tot eind en laat je het opruimen en afwassen niet aan anderen over. Waar is de organisator van de kamer die bovendien ook corvee had ? Kamer 2 lost het wel weer op
Lees dan ff terug...Gratis tip.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, lees dat Jeff de boosdoener is van iets, maar geen idee nog waarom.
Nou beetje uit laten lekken en niet zo in een bak gooien en alles overal laten lekken, ik weet niet, maar ik werk wel wat netter. Maar scheelt dat het geen eigen spul is, denk niet dat ze dit huis ook zo doetquote:
Maar je wet al wel dat Jeff......quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een narcist, eikel en weet ik wat hij allemaal genoemd wordt hier, ja dat weet ik allemaal alquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een narcist, eikel en weet ik wat hij allemaal genoemd wordt hier, ja dat weet ik allemaal al
Hij is zo goed......Niemand zo goed als hijquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:36 schreef woxxel het volgende:
Die zet zichzelf steeds meer voor schut. Hij kan beter stoppen met praten. Zo jaloers.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maak je niet zo druk, Jeffrey is gewoon tv aan het maken wederom. NIets meer en niets minder.
Dat wordt telkens zo beweert, maar je ziet gewoon vooraf al aan zijn porem dat hij weer op ontploffen staat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:40 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maak je niet zo druk, Jeffrey is gewoon tv aan het maken wederom. NIets meer en niets minder.
Ja hoor, ik ook. Ik ben blij voor haar dat ze dat heeft volgehouden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:46 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vond het ook een prestatie van Zoe..
Ok, het gaat om een knop indrukken, maar denk dat er meer waren die net als ik hadden verwacht dat ze een knop zou kosten ipv zo lang vol te houden.
Ter aanvulling: het scherm viel uit toen het daar 2:46 was. Een minuut laten werd de klok verzet, kort daarop riep Janet de volgende ploeg uit bed.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:45 schreef Hoempah het volgende:
Voor wie Jeff en Erik nu volgt hoe het precies ging was iets anders.
De link is direct naar het fragment zodat je niet het hele filmpje hoeft te kijken.
[ link | afbeelding ]
29-05-23 | #1 | verdienopdracht: vier knoppen 24 uur - de tweede drukploeg is klaar [04 uur 25 min 21 sec]
-
Oja de schuld van Janet dusquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ter aanvulling: het scherm viel uit toen het daar 2:46 was. Een minuut laten werd de klok verzet, kort daarop riep Janet de volgende ploeg uit bed.
Ah ik vroeg me al af over wie hij het had.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik verteld aan Jeff dat hij zeer teleurgesteld is in Eunice
Jeff is te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:59 schreef tonja het volgende:
Ah duidelijk. Jeff doet die woede aanvallen voor het welzijn van de groep
Onvoorstelbaar idd. Dat hij nu weer met een persoon in gesprek is, die hij vanmiddag nog schaarde bij de sukkels, losers en klootzakken. Één en al liefde wat er uit Jeff komtquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar idd. Dat hij nu weer met een persoon in gesprek is, die hij vanmiddag nog schaarde bij de sukkels, losers en klootzakken. Één en al liefde wat er uit Jeff komt
Kan mij niet voorstellen, dat alleen Jeff en Erik nog wakker zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik en Jeff nog in gesprek, andere slaapstream
Alles is beter dan dat getetter van Babs.quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen, dat alleen Jeff en Erik nog wakker zijn.
Het is een gesprek, geen monoloogquote:Op woensdag 31 mei 2023 00:09 schreef tonja het volgende:
Jeff heeft het steeds over hetzelfde fascinerende onderwerp: Jeffrey
Eens, maar om nu naar iemand te luisteren die zichzelf supergeweldig vind, daar zit ik ook niet op te wachtenquote:Op woensdag 31 mei 2023 00:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Alles is beter dan dat getetter van Babs.
We moeten het er mee doenquote:Op woensdag 31 mei 2023 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens, maar om nu naar iemand te luisteren die zichzelf supergeweldig vind, daar zit ik ook niet op te wachten
Het vreemde is, dat Jeff nu heel anders in het gesprek is, dan bijvoorbeeld vanmiddag. Een normaal gesprek, met wederzijds respect. Voor nu danquote:
Ja hij kent meerdere gezichten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het vreemde is, dat Jeff nu heel anders in het gesprek is, dan bijvoorbeeld vanmiddag. Een normaal gesprek, met wederzijds respect. Voor nu dan
Wat ik aan korte reacties gezien heb, viel de film wel in de smaakquote:Op woensdag 31 mei 2023 00:22 schreef Judiwi het volgende:
Hoe vond men de film. Sasha en Bern natuurlijk geweldig . De anderen ook?
Ik haak net een uurtje geleden of zo aan. Geen idee dus.quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:22 schreef Judiwi het volgende:
men vond de film over het algemeen leuk...al vond ik babs daar overdreven in,maar zij is in mijn ogen zieltjes aan het winnen bij iedereen. maar wendy en jeff kraakt ze af bij iedereen want die heeft ze niet meer nodig in het grote geheel!quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:22 schreef Judiwi het volgende:
Daar is ze al een tijd mee bezig. Maar ik hoop op karma en dat het Babet duur komt te staan. Jeff kan er wel tegen, maar vindt het heel sneu voor Wendyquote:Op woensdag 31 mei 2023 00:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
men vond de film over het algemeen leuk...al vond ik babs daar overdreven in,maar zij is in mijn ogen zieltjes aan het winnen bij iedereen. maar wendy en jeff kraakt ze af bij iedereen want die heeft ze niet meer nodig in het grote geheel!
Jeff is niet loyaal aan Zoe.quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zelfde geldt trouwens voor Zoe, lief doen in je gezicht, slijmen ik ben toch je zusjuuuh en ondertussen Jeff finaal de grond in trappen en zwart maken. Wees dan ook zo flink om het recht in zijn gezicht te zeggen. jammer dat Jeff nog zo loyaal aan Zoe is.
of wendyquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:08 schreef Witborst het volgende:
Die Zoe mag ook volgende maand weg.
Maar eerst even bern of Sasha ,Eunice, of die babbelaar er uit,.. of die gorgel kip etc .
Jef er uit halen is zonde voor het programma.
Slapen, kaarten,,en elkaars handje vast houden zit ik niet op te wachten!
Van mij mag Jef winnen.
Ik absoluut niet, vind het een zachtgekookt eiquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:13 schreef Thorelf het volgende:
voor Bern heb ik wel een zwak..die wil ik nog wel zien zonder sasha
Ik zou er geeneens een ei voor kokenquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik absoluut niet, vind het een zachtgekookt ei
Ja maar daarna word het huilen, als ze uit dat kantoortje weg is.quote:
is hij ook, maar er zijn er vele die ik liever zie vertrekken! hij mag van mij bij de laatste 5 zittenquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik absoluut niet, vind het een zachtgekookt ei
Eens.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:13 schreef Thorelf het volgende:
Oh jij hoeft voor mij nog niet weg, heb geen last van hem, is beetje onzichtbaar, maar bij de laatste 5 gaat mij te verquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
is hij ook, maar er zijn er vele die ik liever zie vertrekken! hij mag van mij bij de laatste 5 zitten
weg wezen met dat poederloeder!!!quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:15 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja maar daarna word het huilen, als ze uit dat kantoortje weg is.
Je ziet nu de druk al komen bij der.
Maar we gaan het zien!
Vreselijk gespeelt Adam en Eva.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:13 schreef Thorelf het volgende:
quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:18 schreef Witborst het volgende:
[..]
Vreselijk gespeelt Adam en Eva.
Mag er zo uit.
Mis je niks aan.
Ja das een puntquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet verteld dat Bern bang is om op Jeff te reageren, want is bang dan genomineerd te worden
Volgens Babette, niks aan de hand...... ohwee als ze van haar pakkenquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano en Babet gaan nog wel even hulzen pakken van Jeff
Wendyquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van wie moet Babet straks Shag en hulzen jatten als ze Jeff naar huis wil sturen?
Wendy heeft echt wel door dat Babet zich anders gedraagt en haar ontwijkt, ik vermoed dat Wendy nu ook haar eigen weg gaat en ik hoop dat ze Babet zelf een mes in de rug steekt en op haar gaat stemmenquote:
Ik vermaak me nog prima.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Na alle opwinding herhaal ik zelf even mijn eigen quote.Wat vinden jullie er van?
Dat wisselt ook per dag/uur/minuut.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:43 schreef Thorelf het volgende:
er is zoveel gekonkel dat ik nu geen idee heb ..op wie er gestemd gaat worden/
En te felle reacties. Slaap lekker allemaal.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:43 schreef Thorelf het volgende:
told youquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Na alle opwinding herhaal ik zelf even mijn eigen quote.Wat vinden jullie er van?
Is ook geen peil meer op te trekken, ook omdat veel wordt weggedraaidquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:43 schreef Thorelf het volgende:
haar thuis vrienden gaan nu ook wel nadenken.... gezellig in de kroeg,maar je hebt er niets aan als je echt iemand nodig hebtquote:Op woensdag 31 mei 2023 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het gaat Babet niet om het geld, maar ze speelt het nu wel heel vals, ze is ook zo geloofwaardig
En totaal ongeschikt al psycholoog, onbetrouwbaar en luisteren kan ze niet, lullen als de bestequote:Op woensdag 31 mei 2023 02:06 schreef Thorelf het volgende:
[..]
haar thuis vrienden gaan nu ook wel nadenken.... gezellig in de kroeg,maar je hebt er niets aan als je echt iemand nodig hebt
echt niet ze maakt je zwart in de hele buurtquote:Op woensdag 31 mei 2023 02:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Babet nog niet als buurvrouw willen
Isaac wil al heel lang van haar af, komt nog welquote:Op woensdag 31 mei 2023 02:11 schreef Thorelf het volgende:
maar toch krijgt ze het voor elkaar dat mensen niet op haar stemmen op een of andere manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |