Ja maar daarna word het huilen, als ze uit dat kantoortje weg is.quote:
is hij ook, maar er zijn er vele die ik liever zie vertrekken! hij mag van mij bij de laatste 5 zittenquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik absoluut niet, vind het een zachtgekookt ei
Eens.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:13 schreef Thorelf het volgende:
voor Bern heb ik wel een zwak..die wil ik nog wel zien zonder sasha
Oh jij hoeft voor mij nog niet weg, heb geen last van hem, is beetje onzichtbaar, maar bij de laatste 5 gaat mij te verquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
is hij ook, maar er zijn er vele die ik liever zie vertrekken! hij mag van mij bij de laatste 5 zitten
weg wezen met dat poederloeder!!!quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:15 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja maar daarna word het huilen, als ze uit dat kantoortje weg is.
Je ziet nu de druk al komen bij der.
Maar we gaan het zien!
Vreselijk gespeelt Adam en Eva.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:13 schreef Thorelf het volgende:
voor Bern heb ik wel een zwak..die wil ik nog wel zien zonder sasha
quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:18 schreef Witborst het volgende:
[..]
Vreselijk gespeelt Adam en Eva.
Mag er zo uit.
Mis je niks aan.
Ja das een puntquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet verteld dat Bern bang is om op Jeff te reageren, want is bang dan genomineerd te worden
Volgens Babette, niks aan de hand...... ohwee als ze van haar pakkenquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano en Babet gaan nog wel even hulzen pakken van Jeff
Wendyquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Van wie moet Babet straks Shag en hulzen jatten als ze Jeff naar huis wil sturen?
Wendy heeft echt wel door dat Babet zich anders gedraagt en haar ontwijkt, ik vermoed dat Wendy nu ook haar eigen weg gaat en ik hoop dat ze Babet zelf een mes in de rug steekt en op haar gaat stemmenquote:
Ik vermaak me nog prima.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Na alle opwinding herhaal ik zelf even mijn eigen quote.Wat vinden jullie er van?
Dat wisselt ook per dag/uur/minuut.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:43 schreef Thorelf het volgende:
er is zoveel gekonkel dat ik nu geen idee heb ..op wie er gestemd gaat worden/
En te felle reacties. Slaap lekker allemaal.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:43 schreef Thorelf het volgende:
told youquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Na alle opwinding herhaal ik zelf even mijn eigen quote.Wat vinden jullie er van?
Is ook geen peil meer op te trekken, ook omdat veel wordt weggedraaidquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:43 schreef Thorelf het volgende:
haar thuis vrienden gaan nu ook wel nadenken.... gezellig in de kroeg,maar je hebt er niets aan als je echt iemand nodig hebtquote:Op woensdag 31 mei 2023 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het gaat Babet niet om het geld, maar ze speelt het nu wel heel vals, ze is ook zo geloofwaardig
En totaal ongeschikt al psycholoog, onbetrouwbaar en luisteren kan ze niet, lullen als de bestequote:Op woensdag 31 mei 2023 02:06 schreef Thorelf het volgende:
[..]
haar thuis vrienden gaan nu ook wel nadenken.... gezellig in de kroeg,maar je hebt er niets aan als je echt iemand nodig hebt
echt niet ze maakt je zwart in de hele buurtquote:Op woensdag 31 mei 2023 02:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Babet nog niet als buurvrouw willen
Isaac wil al heel lang van haar af, komt nog welquote:Op woensdag 31 mei 2023 02:11 schreef Thorelf het volgende:
maar toch krijgt ze het voor elkaar dat mensen niet op haar stemmen op een of andere manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |