Het vreemde is, dat Jeff nu heel anders in het gesprek is, dan bijvoorbeeld vanmiddag. Een normaal gesprek, met wederzijds respect. Voor nu danquote:
Ja hij kent meerdere gezichten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het vreemde is, dat Jeff nu heel anders in het gesprek is, dan bijvoorbeeld vanmiddag. Een normaal gesprek, met wederzijds respect. Voor nu dan
Wat ik aan korte reacties gezien heb, viel de film wel in de smaakquote:Op woensdag 31 mei 2023 00:22 schreef Judiwi het volgende:
Hoe vond men de film. Sasha en Bern natuurlijk geweldig . De anderen ook?
Ik haak net een uurtje geleden of zo aan. Geen idee dus.quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:22 schreef Judiwi het volgende:
men vond de film over het algemeen leuk...al vond ik babs daar overdreven in,maar zij is in mijn ogen zieltjes aan het winnen bij iedereen. maar wendy en jeff kraakt ze af bij iedereen want die heeft ze niet meer nodig in het grote geheel!quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:22 schreef Judiwi het volgende:
Daar is ze al een tijd mee bezig. Maar ik hoop op karma en dat het Babet duur komt te staan. Jeff kan er wel tegen, maar vindt het heel sneu voor Wendyquote:Op woensdag 31 mei 2023 00:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
men vond de film over het algemeen leuk...al vond ik babs daar overdreven in,maar zij is in mijn ogen zieltjes aan het winnen bij iedereen. maar wendy en jeff kraakt ze af bij iedereen want die heeft ze niet meer nodig in het grote geheel!
Jeff is niet loyaal aan Zoe.quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zelfde geldt trouwens voor Zoe, lief doen in je gezicht, slijmen ik ben toch je zusjuuuh en ondertussen Jeff finaal de grond in trappen en zwart maken. Wees dan ook zo flink om het recht in zijn gezicht te zeggen. jammer dat Jeff nog zo loyaal aan Zoe is.
of wendyquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:08 schreef Witborst het volgende:
Die Zoe mag ook volgende maand weg.
Maar eerst even bern of Sasha ,Eunice, of die babbelaar er uit,.. of die gorgel kip etc .
Jef er uit halen is zonde voor het programma.
Slapen, kaarten,,en elkaars handje vast houden zit ik niet op te wachten!
Van mij mag Jef winnen.
Ik absoluut niet, vind het een zachtgekookt eiquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:13 schreef Thorelf het volgende:
voor Bern heb ik wel een zwak..die wil ik nog wel zien zonder sasha
Ik zou er geeneens een ei voor kokenquote:Op woensdag 31 mei 2023 01:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik absoluut niet, vind het een zachtgekookt ei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |