Wat kijken ze ?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:47 schreef xsaskiax het volgende:
Bern zit te genieten van zijn lievelingsfilm
Dat was nog eens goede muziekquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik start net La Mome over het leven van Edith Piaf
was het een leuk ideequote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lintje verdient die man, goeie genade wat een kerel van goud is die Bern toch
De opzet is geslaagd, ze doen iets voor de hele groep, de hele groep waardeert dat en Jeff die weet dat het een charmeoffensief was maar reageert toch zo en loopt er dus met ogen open in.
Bern heeft hem precies waar ie 'm hebben wil (of eigenlijk Sas); Bern die gezien wordt als die lieve brave jongen en Jeff als de boeman. Punt voor Bern
wrm wilt hij hun dan een hak zetten , met vrijdag is er geen eten , iets met frituurpanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
was het een leuk idee
zeker
goed gedaan
het punt wat Jeff maakt staat
er worden vaker bijzondere dingen met eten gedaan
om het leven daar leuk te houden
waar is de waardering daarvoor
en nee het gaat niet om het frietjes bakken van Jeff
Mss kapot ?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm wilt hij hun dan een hak zetten , met vrijdag is er geen eten , iets met frituurpan
omdat het helemaal vies isquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm wilt hij hun dan een hak zetten , met vrijdag is er geen eten , iets met frituurpan
Vrijdag is Jeffs frituurdag , maar denk dat het vet een beetje doorgebakken is gezien die frensfraaisquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
Goede samenvatting!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
Ben toch wel blij dat hij voldoende nachtrust heeft gehad om zoiets te kunnen organiseren. Hij zal wel bekaf zijn die arme jongen. Het is maar goed dat hij aangegeven had niet gewekt te willen worden ter ondersteuning van de nachtploeg.
Snap het wel hoor, van 18:00 tot 22:45 een knop in drukken en dan bijna niet de dagelijkse 10 uur slaap kunnen pakken voor zo'n belangrijke dag. Oh al die stress! Dat zou echt alle energie uit die teamplayer gehaald hebben.
Dan moet hij even naar ze toe lopen en vragen wanneer ze het gaan schoonmaken. Ik kan me zo voorstellen dat je een gloeiendhete frituurpan niet gaat poetsen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat het helemaal vies is
niet netjes is achter gelaten etc
was gewoon te horen
ik zou er knettergek van wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
Sasha en Bern moeten toch ook gek worden van Babette want zij zijn heel rustig.
Ze zijn allemaal aan de dood ontsnaptquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:47 schreef chufi het volgende:
De geschilde aardappeldelen gingen direct (dus niet even gewasse) het vet in en werden er 10 minuten later weer door Sas uitgehaald ... zonder er even naar om te kijken ... tis dat de FEBO frituur-expert is in o.a meekijken op de camera , maar er had ook wat ergers kunnen gebeuren ...
dat vet hoef je in ieder geval niet meer te gebruikenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:47 schreef chufi het volgende:
De geschilde aardappeldelen gingen direct (dus niet even gewasse) het vet in en werden er 10 minuten later weer door Sas uitgehaald ... zonder er even naar om te kijken ... tis dat de FEBO frituur-expert is in o.a meekijken op de camera , maar er had ook wat ergers kunnen gebeuren ...
Eens, lijkt me ook een betere oplossing dan dat getier, dat kan altijd nog als het dan niet schoongemaakt wordtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan moet hij even naar ze toe lopen en vragen wanneer ze het gaan schoonmaken. Ik kan me zo voorstellen dat je een gloeiendhete frituurpan niet gaat poetsen.
Hij kan ook ff de Manager aanspreken of die het ff kan regelenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan moet hij even naar ze toe lopen en vragen wanneer ze het gaan schoonmaken. Ik kan me zo voorstellen dat je een gloeiendhete frituurpan niet gaat poetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |