Yup, stekker eruit, klaar!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hebben ze de frituurpan gebruikt, niet schoongemaakt of zo??
kon het niet goed verstaan , wel iets over frituurpan ,quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hebben ze de frituurpan gebruikt, niet schoongemaakt of zo??
och moet jef patat ook applaus hebben als hij frituurtquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:46 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey vindt het zwaar overdreven dat er voor de 'kookploeg' uitbundig geapplaudisseerd werd, terwijl er voor anderen die ook hun stinkende best doen om dagelijks iets lekkers neer te zeggen hooguit 'lekker gekookt' vanaf kan... ik kan me vergissen, maar dacht zoiets te horen
Heeft ie wel gelijk in.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:46 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey vindt het zwaar overdreven dat er voor de 'kookploeg' uitbundig geapplaudisseerd werd, terwijl er voor anderen die ook hun stinkende best doen om dagelijks iets lekkers neer te zeggen hooguit 'lekker gekookt' vanaf kan... ik kan me vergissen, maar dacht zoiets te horen
Man man, Been organiseert dit voor de hele groep van zijn eigen geld. Nu mag hij niet bedankt worden omdat Jeff geen applaus krijgt voor zijn frikandellen?quote:
Laat Marciano dan eerst ff een stuk tape op de mond van Babette doen..... dat 'zingen' verpest het geluid van de film!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Babette geef die Marciano eens een pets op zijn vingers, en maar wroeten aan dat haar
sterker nog hij heeft weer iets gevonden om sas en bern op aan te spreken , iets met friituurpan en is er vrijdag geen eten , zielige schijnheilige klojo is hetquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Man man, Been organiseert dit voor de hele groep van zijn eigen geld. Nu mag hij niet bedankt worden omdat Jeff geen applaus krijgt voor zijn frikandellen?
ff naar Netflix gaan kan je 'm ook zienquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laat Marciano dan eerst ff een stuk tape op de mond van Babette doen..... dat 'zingen' verpest het geluid van de film!
Lintje verdient die man, goeie genade wat een kerel van goud is die Bern tochquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Man man, Been organiseert dit voor de hele groep van zijn eigen geld. Nu mag hij niet bedankt worden omdat Jeff geen applaus krijgt voor zijn frikandellen?
ik zie net dat ik hem op Disney+ op m'n lijst kan zettenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff naar Netflix gaan kan je 'm ook zien
Hij heeft geschilde aardappels in franse frietjes of schijfjes gesneden ... applaus hooor .. de flesjes bier mocht Sjaapie openmakenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:09 schreef Sestra666 het volgende:
tis ook de eerste keer dat bern wat heeft klaar gemaakt vd groep. Zie hem nooit koken.. Ja, laatst wat in de frituur. Dat verdient wel een applaus
Ik start net La Mome over het leven van Edith Piafquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zie net dat ik hem op Disney+ op m'n lijst kan zetten![]()
![]()
(misschien dat ik hem ooitttttttt eens ga kijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |