Marciano heeft speciaal zijn brilletje opgezetquote:
t floepte er net niet uitquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano heeft speciaal zijn brilletje opgezet
nogmaals als frituurpan nog heet is moeilijk schoon te maken , maar ja hij moet zijn frustatie toch ergens op uitwerkenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat het helemaal vies is
niet netjes is achter gelaten etc
was gewoon te horen
is niet de fout van bern of sas , moet jef patat maar olie verversenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrijdag is Jeffs frituurdag , maar denk dat het vet een beetje doorgebakken is gezien die frensfraais
jef patat he is toch zijn dingquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vet hoef je in ieder geval niet meer te gebruiken
en ben benieuwd wie het weer schoon mag maken
Sacha liet ook niet echt het patat uitlekkenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat het helemaal vies is
niet netjes is achter gelaten etc
was gewoon te horen
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
al hadden ze de frituurpan wel schoongemaakt, dan was het iets anders geweest in de omgeving van de frituur waar hij over zou zijn gevallen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:57 schreef cinsan het volgende:
[..]
nogmaals als frituurpan nog heet is moeilijk schoon te maken , maar ja hij moet zijn frustatie toch ergens op uitwerken
dat ook nog jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:59 schreef humpty het volgende:
[..]
Sacha liet ook niet echt het patat uitlekken
gooide de patat in de kom en er ging allemaal vet mee
dacht nog jeetje dat kan toch ook anders
We hebben hier een patat zaak loket 13 daar maken ze ook zelf patat. Zo uit de zak in de patatsnijder met schil en al en wordt ook zo zonder wassen het frituur ingekieptquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
is niet de fout van bern of sas , moet jef patat maar olie verversen
Bram Ladage is daar groot mee gewordenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben hier een patat zaak loket 13 daar maken ze ook zelf patat. Zo uit de zak in de patatsnijder met schil en al en wordt ook zo zonder wassen het frituur ingekiept
Dat ben ik niet me je eens. Ik bak al jaren en jaren patat en spoel ze altijd en heb altijd lekkere frietenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Je moet patat ook helemaal niet eerst spoelen, dan spoel je het zetmeel eraf en worden ze minder knapperig. En als je ze wel zou spoelen moet je ze wel heel goed afdrogen anders spettert het als een malle in de olie.
Mafklapper is het. Hij vindt zichzelf zo geweldig. Hij alleen verdient applausquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Man man, Been organiseert dit voor de hele groep van zijn eigen geld. Nu mag hij niet bedankt worden omdat Jeff geen applaus krijgt voor zijn frikandellen?
Ik heb het ook maar van Google hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik niet me je eens. Ik bak al jaren en jaren patat en spoel ze altijd en heb altijd lekkere frieten
Ik doe ze altijd in zo hydrofiele luier.
Maar die ongeschilde maak ik nooit zoals `Sas dus wel deed
Een lintjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mafklapper is het. Hij vindt zichzelf zo geweldig. Hij alleen verdient applaus
Mijn moeder deed het vroeger ook anders, eerst voorbakken op een lagere temperatuur en daarna afbakken. Maar hoe je het ook bekijkt Sas heeft ze zo in de frituur gegooid, ze hebben er lekker van gegeten, hoorde weinig klachten, maar achteraf is Jeff op de een of andere manier weer op zijn pikkie getrapt en gaat nu "wraak" nemenquote:
Jeff heeft zich eens laten ontvallen dat hij pas na 8 maanden weg kon en ook dat hij niet uit zichzelf zou gaan.quote:Mafklapper is het. Hij vindt zichzelf zo geweldig. Hij alleen verdient applaus
Het zou natuurlijk wel netjes zijn als de spullen opgeruimd en schoongemaakt achter gelaten worden, maar daar had hij ze ook even op aan kunnen spreken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Mijn moeder deed het vroeger ook anders, eerst voorbakken op een lagere temperatuur en daarna afbakken. Maar hoe je het ook bekijkt Sas heeft ze zo in de frituur gegooid, ze hebben er lekker van gegeten, hoorde weinig klachten, maar achteraf is Jeff op de een of andere manier weer op zijn pikkie getrapt en gaat nu "wraak" nemen
tja, het zal wel humor van hem zijn, die ik niet kan volgen
Dan lijken ze groter?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
natuurlijk zou dat netjes zijn geweest. Maar als het wel was schoongemaakt, had hij denk ik wel iets anders gevonden, dan was het applaus het belangrijkste geweest, of iets anders. Dit was gewoon iets waar je op kon wachten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel netjes zijn als de spullen opgeruimd en schoongemaakt achter gelaten worden, maar daar had hij ze ook even op aan kunnen spreken.
Maar ja, communiceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |