Hoe vaak hij dat al niet heeft gezegt, hij moet eens woord houden en gewoon de poort uit lopenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef Deisyy het volgende:
"Ik heb nog nooit zoveel kneuzen bij elkaar gezien."
En je natte haartjes.quote:
zegt de grootste kneus uit de loodsquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef Deisyy het volgende:
"Ik heb nog nooit zoveel kneuzen bij elkaar gezien."
Open boek gewoon.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
wat kijkt Wendy weer verdrietig
het lijkt wel hoe pest ik Wendy weg
Ik vrees dat je gelijk hebt.Ze voelt heus wel de vibes van haar zogenaamde vriendinnen.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:32 schreef Sestra666 het volgende:
lijkt net of het ineens tot haar doordringt?
Oh echt hoor, ik vind het oprecht zo verdrietig en onverdiendquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik vind dit echt geen leuke streams zo
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel echt Frans ook ...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:38 schreef Sestra666 het volgende:
leuke streams zokijken naar mensen die naar een film kijken
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:38 schreef Hoempah het volgende:
vrijdag geen eten!![]()
[ afbeelding ]En de bedoeling daarvan is...?SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:38 schreef Hoempah het volgende:
vrijdag geen eten!![]()
[ afbeelding ]wat is die klojo weer van plan , hoor iets over frituurpanSPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |