Ja, hoop het. Ben zijn gebanjer en droeftoetergeroep nu wel echt beu...Die man heeft een hoogmoedswaanzin..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:18 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Jeff heeft zich eens laten ontvallen dat hij pas na 8 maanden weg kon en ook dat hij niet uit zichzelf zou gaan.
Het lijkt erop dat hij steeds vaker
provocerend bezig is.
Mogelijk wil hij zijn vertrek forceren
Dat denk ik ook wel ja, zie TTquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:21 schreef Verida het volgende:
[..]
natuurlijk zou dat netjes zijn geweest. Maar als het wel was schoongemaakt, had hij denk ik wel iets anders gevonden, dan was het applaus het belangrijkste geweest, of iets anders. Dit was gewoon iets waar je op kon wachten.
Nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:32 schreef chufi het volgende:
Kan ik al weer inschakelen ? Is de film al over?
Nee?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:49 schreef woxxel het volgende:
Is ie nou echt boos omdat bern en sas applaus kregen?
dat ook en omdat frituurpan en daar rond niet proper gemaakt zijn volgens jef patat , ach hij moet toch overal over zeikenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:49 schreef woxxel het volgende:
Is ie nou echt boos omdat bern en sas applaus kregen?
Hij zat zich te ergeren aan Mirthe en Eunice die weer innig onder een dekentje lagen.quote:
Ze wordt weer net zo vet als toen ze bijna een jaar geleden binnen kwam, new goal.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:56 schreef schizolientje het volgende:
Wat ziet Zoe er uit! Zo te zien is ze wel weer aangekomen maar dat kan ook niet anders als je ziet wat ze allemaal in haar giecheltje stopt in het pretkabinet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |