tuurlijk bern en sas moeten en zullen de zondebok zijn van die jaloerse eikelquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt wel, als je de spullen in de frituur laat aanbranden, kan je het vet weggooien
Dat en de ongewassen aardappels ...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt wel, als je de spullen in de frituur laat aanbranden, kan je het vet weggooien
Dat weet ik niet, ik reageer op jou post (net terug van mijn werk)quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk ben en sas moeten zullen de zondebok zijn van jef
Aanstellerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:04 schreef freaky40 het volgende:
Idioten hebben de frituurpan uitgewoond achter gelaten. Jeff gaat theater maken vrijdag.![]()
![]()
Dit ziet er niet echt uit als iemand die eerder gefrituurd heeftquote:
ik ook net thuis van werk..is gezel hier lees ikquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik reageer op jou post (net terug van mijn werk)
Wat is hier nou gek aan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit ziet er niet echt uit als iemand die eerder gefrituurd heeft
Geen idee, lees dat Jeff de boosdoener is van iets, maar geen idee nog waarom.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik ook net thuis van werk..is gezel hier lees ik
maar ook niet als geblakerde aardappels die het frituurvet verpesten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit ziet er niet echt uit als iemand die eerder gefrituurd heeft
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:20 schreef Limbus het volgende:
Als je een evenement organiseert sta je er, in mijn ogen , van begin tot eind en laat je het opruimen en afwassen niet aan anderen over. Waar is de organisator van de kamer die bovendien ook corvee had ? Kamer 2 lost het wel weer op
Lees dan ff terug...Gratis tip.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, lees dat Jeff de boosdoener is van iets, maar geen idee nog waarom.
Nou beetje uit laten lekken en niet zo in een bak gooien en alles overal laten lekken, ik weet niet, maar ik werk wel wat netter. Maar scheelt dat het geen eigen spul is, denk niet dat ze dit huis ook zo doetquote:
Maar je wet al wel dat Jeff......quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een narcist, eikel en weet ik wat hij allemaal genoemd wordt hier, ja dat weet ik allemaal alquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een narcist, eikel en weet ik wat hij allemaal genoemd wordt hier, ja dat weet ik allemaal al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |