Broer van Karl Dahl ?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:44 schreef Sabata het volgende:
haha, Oliver Kahn was niet naar Köln Mungersdorf afgereisd, zogenaamd griep volgens Holger Dahl. Wordt grappig straks als het alsnog de goede kant voor de Bayern op valt
Köln domineert atm.quote:
Altijd al fan van Koln geweestquote:
Ben ook nooit fan geweest van dat laconieke en nonchalante van hem. Irritante speler. Mist Ajax weinig aan.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die laatste heeft eigenlijk het gewoon verneukt voor Dortmund omdat die hip wilde zijn. Schiet die gewoon met een aanloop in dan is het waarschijnlijk 1-0 en dan is Mainz ook klaar.
Ik kan me dat niet herinneren bij hem bij Ajax.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben ook nooit fan geweest van dat laconieke en nonchalante van hem. Irritante speler. Mist Ajax weinig aan.
Daar was men juist enorm kritisch op. Balletjeswachter die alleen intikkertjes scoorde.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:02 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet herinneren bij hem bij Ajax.
Ook geen verrassing dat Ten Hag hem nooit naar United haalde.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar was men juist enorm kritisch op. Balletjeswachter die alleen intikkertjes scoorde.
Vind je de titelstrijd niet zo interessant?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:13 schreef Sabata het volgende:
JAJAJAJAJA, UNION OP KOERS VOOR CHAMPIONS LEAGUE. Union scoort zelf en Frankfurt helpt met de gelijkmaker tegen Freiburg
Jawel, maar ik luister altijd heel graag de radio Konferenz. Ik had de penalty ook gemeld voor FC Köln, maar die pakte fok.nl niet. Zoals de TT zegt: Der Wahnsinn geht weiterquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Vind je de titelstrijd niet zo interessant?
Okequote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Jawel, maar ik luister altijd heel graag de radio Konferenz
directie*quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:21 schreef -XOR- het volgende:
Kan me niet herinneren dat ooit eerder een trainer zo'n wanprestatie heeft neergezet en toch kampioen wordt.
De altijd gemoedelijke Südtribünequote:
Waarschijnlijk ook fout in de oorlog.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:28 schreef -XOR- het volgende:
Ook zo'n kut Mainz dat al 5 wedstrijden uitgecheckt was en nergens meer voor speelt en dan irritant nog even een laatste wedstrijd aanzet.
Dat heet sportief zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:28 schreef -XOR- het volgende:
Ook zo'n kut Mainz dat al 5 wedstrijden uitgecheckt was en nergens meer voor speelt en dan irritant nog even een laatste wedstrijd aanzet.
is ook fakequote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
seizoenkaarthouder die zijn tv kapot gooit, iets klopt hier niet.
2 choke clubsquote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:34 schreef Zipportal het volgende:
PSV troep kon Dortmund niet redden. @:PSVCL
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
Oliver Kahn en Hasan Salihamidzic zijn ontslagen
https://www.bild.de/bild-(...)t-84088042.bild.html
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
Dat noemen we een Mickey Mouse competitie.quote:
hahahahahahah lekkerquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
Volkomen terecht en had Ajax ook moeten doen met vd Sarquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op zondag 21 mei 2023 19:27 schreef Zorro het volgende:
Vergelijkbare tegenstanders gezien de ranglijst maar Dortmund speelt thuis. Dat moet kat in das bakkie zijn,
quote:Op zondag 21 mei 2023 20:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die bakken er al weken helemaal niets van. Dit kun je niet verneuken.
quote:Op zondag 21 mei 2023 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg mooi. Dit mag Dortmund niet weggeven en op papier ook de ideale tegenstander volgende week. Hopelijk geen gechoke.
Dit is jullie schuld.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:26 schreef XL het volgende:
Mainz speelde nog slechter dan de afgelopen weken, met 13 tegendoelpunten in 4 wedstrijden lijkt het zelfs voor Dortmund heel moeilijk dit nog te verkloten
Als er een motie is ga ik stemmen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik eis opheldering (en kamervragen)
@:zipportal
Bron?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat noemen we een Mickey Mouse competitie.
Zag vandaag toevallig een plaatje over buitenlandse tv-rechten. Engeland en Spanje zitten op of boven een miljard en Bundesliga een schrale 250 miljoen. Denk niet dat ze heel veel nieuwe blijvende kijkers hebben met deze ontknoping.
stel je voor, hij was niet vertrokken naar Bayern, maar was gebleven bij Ajax.quote:
https://theathletic.com/4(...)a-rights-investment/quote:
quote:Existing TV income, about ¤1.3billion per season, has been flat for a while. International TV rights (about ¤200m a year), in particular, are worth a fraction of rival leagues: the Premier League make ¤1.9bn per year from foreign rights alone.
quote:Op maandag 22 mei 2023 10:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het zou extreem typisch voor het duitse voetbal, BVB én Bayern zijn als volgende week bij BVB - Mainz na 90 minuten bij 2-2 afgefloten wordt ... en in Köln Bayern ook op een 1-1 staat, waarna deze nog een paar minuten extra speeltijd krijgen en dan na 4 minuten en 39 seconden de Bayern alsnog scoren.
iig leuk voor de mensen in Gelsenkirchen.
Als ze Borussia geen strobreed in de weg hadden gelegd dan hadden ze hun sportieve plicht verzaakt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 17:28 schreef -XOR- het volgende:
Erg pijnlijke beelden. Links supporters van HSV die het veld bestormd hebben om de promotie te vieren. Rechts de supporters van Heidenheim als de 2-3 toch nog valt.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:31 schreef wimderon het volgende:
HSV mist de directe promotie omdat Heidenheim in 90+3 en 90+9 scoort
Dom volk ook. Als ze hun club echt kenden, hadden ze kunnen weten dat het altijd nipt misgaat.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Erg pijnlijke beelden. Links supporters van HSV die het veld bestormd hebben om de promotie te vieren. Rechts de supporters van Heidenheim als de 2-3 toch nog valt.
[ afbeelding ]
Zelfs de 3. Liga was knotsgek.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Meest knotsgekke seizoen koekoek
En users maar huilen hoe niet-spannend de Duitse competitie is. Dit jaar toch wel koekoek hoor.
2e bundesliga zelfde shit vandaag
Klopt helemaal. Ook Osnabruck wachtte namelijk tot ongeveer de slotseconden voor ze duidelijkheid schepten. Ze lagen nog achter tegen Dortmund II voordat Simakala gelijk maakte en in de 96e minuut scoorde Jannes Wulf de vurig gewenste 2-1. Wiesbaden had zijn westrijd tegen Hallescher al met 1-0 gewonnen, de fans waren al feest aan het vieren... tot net als bij HSV de Jobstijding binnen kwam dat het tóch relegation werd tegen Bielefeld. Elversberg won de laatste wedstrijd nog voor de titel in de 3. Liga. Osnabruck gaat mee omhoog terug naar de 2. ligaquote:
Wat is jouw inschatting vwb die duels?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:31 schreef Sabata het volgende:
HSV moet het helaas opnieuw in de relegation proberen,tegen coach Tim Walter's ex club, Vfb Stuttgart.
Veel analytici komen pas met hun analyse na een wedstrijd, dit maakt het een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:47 schreef Sabata het volgende:
hahaha ik en mn grote mond ook. het is al 1-0 voor de Schwaben na 55 tellen
Is er nog een competitie boven de Bundesligaquote:Op maandag 5 juni 2023 21:20 schreef Ronzz het volgende:
Dat Stuttgart maar mag promoveren vanavond.
Een snelle 1-0 voor HSV die een 0-3 achterstand moeten wegwerken. Net ook een goal van Stuttgart afgekeurd vanwege buitenspel (wat al lang voor de goal is gebeurd, maar betrof dezelfde aanval volgens de VAR en scheids.
Scherp.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er nog een competitie boven de Bundesliga
Net als z'n neef Marcel Colbrelliquote:Op maandag 5 juni 2023 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sonny Kittel klinkt als een wielrenner.
Altijd bijzonder om twee keer achterelkaar te degraderen. Paderborn deed dat ooit ook (en daarna direct twee keer weer omhoog).quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bielefeld is nu ook echt wel klaar.
aiaiai. Klaus Michael Kühn heeft niet geluisterd. Dertig miljoen wil de Nol Hendriks van Hamburg in HSV steken om de zesde poging de Bundesliga te bereiken nu eindelijk te laten slagen komend seizoen. ik hou mn hart vastquote:Op maandag 5 juni 2023 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weer een erg leuk seizoen van HSV. Op naar de volgende fail.
Wow the fuckquote:Op woensdag 7 juni 2023 00:53 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Altijd bijzonder om twee keer achterelkaar te degraderen. Paderborn deed dat ooit ook (en daarna direct twee keer weer omhoog).
Kaiserslautern en Nürnberg hebben ook mooie promotie/degradatie historie.quote:
Wellicht degraderen?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dit het seizoen dat ze promoveren?
Günter Stroinski is tien jaar terug voorzitter en sponsor van Wegberg Beeck geworden met een slotenfabrikant (Basi). eind februari is hij overleden, maar de firma sponsort nog steeds. met Tributech uit Waldniel hebben ze er een tweede sponsor dit jaar. het is een telstar idee, de club is de smeerolie die de regio bijeen houdt en resultaten zijn niet het belangrijkste (toepasselijk dat Tributech blijkbaar smeermiddelen produceert). Ik las dat Fc Hennef 05 eigenlijk had mogen promoveren maar dat niet heeft gedaan, dus mogen de beeckenaren het nog eens proberenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
@:Sabata weet jij dat toevallig. Wegberg-Beeck in de Regionalliga West. Ik zie dat ze toch weer besloten hebben om de stap omhoog te maken. Hebben ze nu al een aantal keren geprobeerd en meestal degraderen ze na een seizoen alweer terug.
Maar hoe zit dat precies daar? Ben er zelf ook eens geweest tijdens een wedstrijd tegen FC Kray in de RL West, maar dat stelt echt helemaal niks voor daar. Echt een dorpsvereniging en zo ademt het ook. Zit daar een rijke dorpeling achter ofzo? Heb me dat altijd afgevraagd namelijk?
Walgelijke trainer.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Lopen er al weddenschappen hoe snel Tuchel weg is bij Bayern? Die mag in zijn handjes klappen dat ie met mazzel kampioen is geworden. Heb het idee dat er totaal geen chemie is met de spelersgroep.
De selectie en zelfs de reeds ontslagen Salihamidziç gingen helemaal uit hun plaat na die titel. En Tuchel stond er bij met een gezicht als een oorwurm. Hij had net zo goed a la Droopy een bord in de lucht kunnen steken "Dit vind ik te gek, joepie. "quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Lopen er al weddenschappen hoe snel Tuchel weg is bij Bayern? Die mag in zijn handjes klappen dat ie met mazzel kampioen is geworden. Heb het idee dat er totaal geen chemie is met de spelersgroep.
@de_boswachter @Nober @PowerLoungenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:46 schreef TheVulture het volgende:
God zal hem slecht gezind zijn over een maand of 3quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:de_boswachter @:nober @:powerloungen
Zeg het maar
11 december 2023quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:de_boswachter @:nober @:powerloungen
Zeg het maar
Viktoria is de enige waar ik nog niet met wedstrijd ben geweest. Fortuna is verrassend leuk. Heb je de spelerstunnel onder de tribune van de fanatieke aanhang door.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
@:sabata.
Ik was straks even rondje aan het rijden met de motor.
Oa langs de stadions van Fortuna, Viktoria en 1.FC Köln.
Hoe is de onderlinge rivaliteit daar?
Goed interview welquote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:47 schreef Sabata het volgende:
Ondertussen crisis bij SV Meppen. De club was al gedegradeerd naar de Regionalliga, maar Ernst Middendorp nam (nog) geen ontslag, hij wilde iets opnieuw opbouwen, ook al moest hij bij de amateurs in de regionalliga Nord opnieuw beginnen. Eerste wedstrijd wonnen ze nog van Drochtersen Assel, maar daarna volgden twee nederlagen tegen Bremer SV en Jeddeloh II. Na Jeddeloh had Middendorp er genoeg van, vond dat zijn ploeg als amateurs speelden (ehm, het zijn amateurs Ernst, alle profis zijn na de degradatie weggelopen) en besloot zelf ook maar de deur achter zich dicht te gooien (zie youtube link
Opvolger is er ook, Adrian Alipour komt over van Rot Weiss Koblenz
Applaus jungs.quote:een heel naar team om tegen te spelen
Fixed, maar ja. Kim is voor veel pegels gehaald, en de enige keer dat de Ligt in de basis stond gingen ze keihard af tegen Rasenball. Nu twee keer niet met Kim als starter. Tuchel ziet zijn keuze bevestigd op dit momentquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:38 schreef RealistAtheist het volgende:
Wat is die idioot van een Tuchel nou aan het doen man? Weer die Chinees erin voor de Vrij Ligt terwijl de Vrij Ligt veel beter/zekerder is.
Ik bedoel uiteraard de Ligt inderdaad. De uitslag tegen Leipzig was zeer geflatteerd. Maar als je gewoon naar het spel kijkt is de Ligt gewoon beter. Maar idd veel geld betaald voor de Chinees dus die moet en zal spelen waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
Fixed, maar ja. Kim is voor veel pegels gehaald, en de enige keer dat de Ligt in de basis stond gingen ze keihard af tegen Rasenball. Nu twee keer niet met Kim als starter. Tuchel ziet zijn keuze bevestigd op dit moment
4 punten laten liggen alweer tegen Bochum en Heidenheimquote:Op zaterdag 2 september 2023 00:27 schreef Sabata het volgende:
Een curieus avondje in het Signal Iduna Park. BVB hield nieuwe aanwinst Fullkrug op de bank tegen Heidenheim zoals wel verwacht, en het leek er op als of ze hem ook echt niet nodig hadden. Brandt scoorde zelf 1-0 en Can schoot een penalty binnen nadat Brandt de bal tegen Maloney's arm speelde. FCH gaf zich echter niet gewonnen, kwam er een paar keer gevaarlijk uit, De gasten hadden een beetje geluk dat Donyell Malen per se de 3-0 wilde maken en dat BVB er alles aan deed hem daarmee te helpen. Alle lof voor keeper Kevin Muller die meermaals bij doelpogingen van Malen in de weg lag en inclusief andere BVB spelers 12 gepakte schoten mocht noteren, tegenover 6 mislukte pogingen van Malen.
In de tweede helft ging de boel over de kop. Eerst was er een afgekeurde goal van Pieringer omdat hij de bal eerst tegen zijn arm gekopt kreeg door ploeggenoot Mainka. Daarna schoot Dinkçi van 14 meter de 2-1 binnen. FCH rook bloed en dat kwam er ook, want Haller probeerde zo fanatiek Jan Niklas Beste van de bal te lopen dat hij hem vol in het gezicht raakte. Eerst alleen geel, daarna een penalty, daarna penalty afgekeurd, VAR belt en maakt het nog chaotischer. Lang verhaal kort, toch een penalty, toch geel voor Haller (die inmiddels op de bank zat omdat Fullkrug toch was ingevallen). Frank Schmidt heeft geleerd, Kleindienst nam de penalty en schoot de 2-2 binnen. En ondanks verwoede pogingen van BVB kwamen ze er niet meer doorheen, zelfs de XXLutz blessuretijd hielp niet. Fluitconcerten, consternatie aan de ene kant, vreugde en consternatie aan de andere kant. Heidenheim heeft zijn eerste punt binnen, BVB heeft nu al een groot probleem
quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Laatste 10 wedstrijden tussen Mönchengladbach en Bayern:
6 x winst Mönchengladbach
2 x gelijkspel
2 x winst Bayern
dit is toch niet te geloven mensen, dit is toch niet te geloven
hEt vLaggEtje iS alTijD beTeR!!!quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:03 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik heb het al eerder aangehaald maar waarom is de Ligt door Tuchel geslachtofferd? Die Kim is helemaal niet beter, maar dan worden er in Azië veel shirtjes verkocht ofzo? En als hij toch persé moet spelen om e.o.a. vage reden. Waarom dan de Ligt niet voor Upameycano? Die is ook alles behalve zeker. Beetje stank voor dank zo voor een geweldig seizoen van de Ligt vorig jaar. Een seizoen die overigens vakkundig de nek omgedraaid was door Tuchel. Toen Nagelsmann weggestuurd werd deden ze nog mee voor alle prijzen en daarvan is alleen het landskampioenschap met de nodige moeite en geluk gehaald door Tuchel. Nou knap hoor.
ik wilde dit net posten jaquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:13 schreef Slobeend het volgende:
Waarom moet De Ligt eigenlijk banken voor Upamecano? Die viel toch behoorlijk door de mand in de Champions League. Edit: Oh al besproken.
Het is daar altijd sfeervol, ongeacht de uitkomst.quote:Op zondag 3 september 2023 20:16 schreef Erasmus het volgende:
Had gehoopt dat FCU de eerste helft kon doortrekken.. helaas. En die rode kaart van Volland was ongelofelijk achterlijk.
Met een kleine kater weer onderweg naar huis vanuit den Alten Försterei. Gelukkig was het wel heerlijk sfeervol, ook na een verliespartij
Haha, dat snappen mensen die er nooit komen helaas niet!quote:Op zondag 3 september 2023 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is daar altijd sfeervol, ongeacht de uitkomst.
Ik moet snel weer naar de alte försterei, het is te lang geleden.
Maar is momenteel zo moeilijk... vroeger ging dat echt altijd super gemakkelijk.
Nee ik woon in Nederland, ben een Exile Unioner.quote:Op zondag 3 september 2023 21:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haha, dat snappen mensen die er nooit komen helaas niet!
En dat klopt.. als je geen connecties hebt wordt het lastig. Dit is de prijs die wij betalen voor de gestegen populariteit.
Gelukkig heb ik (ex-)collega's die Dauerkarten hebben voor Sektor 2 en 3, dus als ik een loting heb misgelopen is er nog altijd een plan B. Maar heel vaak hou ik het gewoon bij de lotingen of op geluk wachten tot dat er een mede-Unioner een kaartje aanbiedt. Ga niemand lastig vallen als ik niet uitgeloot ben
Woon jij ook in Berlin?
Leuk man! Eisernenquote:Op zondag 3 september 2023 21:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee ik woon in Nederland, ben een Exile Unioner.
16 jaar geleden besmet met het virus, ga regelmatig naar uit-wedstrijden die redelijk in de buurt zijn en af en toe naar thuis-wedstrijden.
Ik ben zelf Mitglied, en ken er meer dus we doen vaak samen lotingen mee.
Ik ga wel als het goed is naar de thuis-wedstrijd tegen Napoli, maar das in t Olympia stadion, dus die telt niet.
Ik ben blij dat ik nog net een keer bij Union ben geweest voordat ze naar de Bundesliga gingen. Toen kon je nog gewoon met een paar muisklikken kaartjes bestellen. Najaar 2017 was dat.quote:Op zondag 3 september 2023 21:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Haha, dat snappen mensen die er nooit komen helaas niet!
En dat klopt.. als je geen connecties hebt wordt het lastig. Dit is de prijs die wij betalen voor de gestegen populariteit.
Gelukkig heb ik (ex-)collega's die Dauerkarten hebben voor Sektor 2 en 3, dus als ik een loting heb misgelopen is er nog altijd een plan B. Maar heel vaak hou ik het gewoon bij de lotingen of op geluk wachten tot dat er een mede-Unioner een kaartje aanbiedt. Ga niemand lastig vallen als ik niet uitgeloot ben
Woon jij ook in Berlin?
krijg je wel goed betaald?quote:Op zondag 3 september 2023 22:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja mijn vrienden hebben ook dauerkarte, maar ik ben docent en krijg geen vrij![]()
Aangezien ik ook nog raadslid ben mag ik niet klagen over mijn inkomenquote:
prima hoorquote:Op maandag 4 september 2023 23:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Aangezien ik ook nog raadslid ben mag ik niet klagen over mijn inkomen
Studeer je nog steeds luie hond?quote:Op maandag 4 september 2023 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
prima hoor
ik wil dat ook doen, maar dan een baan bij big 4 en dan functie elders ernaast.
afgestudeerd sinds paar weken geledenquote:Op maandag 4 september 2023 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Studeer je nog steeds luie hond?
Werkenquote:Op dinsdag 5 september 2023 22:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok, ik heb dus een probleem.
Vliegtuig vanaf AMS gaat op 24 oktober om 16:45 naar Berlijn.
Ik moet lesgeven tot tien over twee, het is anderhalf uur rijden naar AMS
Dat is echt te krap.
Nu wil het feit dat ik 4 oktober een dag werk dat ik eigenlijk vrij ben.
Hoe vraag ik nu netjes aan mijn baas om mijn vrije dag niet in een proefwerkweek terug te krijgen maar op 24 oktober zodat ik eerder naar Berlijn kan?
Op naar WGR?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat is echt te krap.
Hoe vraag ik nu netjes aan mijn baas om mijn vrije dag niet in een proefwerkweek terug te krijgen maar op 24 oktober zodat ik eerder naar Berlijn kan?
Maar dit gaat over een wedstrijd van een Duitse clubquote:
Als je 1,5u moet rijden tot Schiphol vraag ik me af of er in jouw omgeving geen andere vliegvelden zijn die ook rechtstreeks naar Berlijn vliegen. Dusseldorf/Weeze/Eindhoven/Beek Luik?quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat is echt te krap.
Niet op tijden waar ik iets aan heb helaas.quote:Op woensdag 6 september 2023 07:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Als je 1,5u moet rijden tot Schiphol vraag ik me af of er in jouw omgeving geen andere vliegvelden zijn die ook rechtstreeks naar Berlijn vliegen. Dusseldorf/Weeze/Eindhoven/Beek Luik?
Heb je reistijd naar Schiphol al gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |