Veel analytici komen pas met hun analyse na een wedstrijd, dit maakt het een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:47 schreef Sabata het volgende:
hahaha ik en mn grote mond ook. het is al 1-0 voor de Schwaben na 55 tellen
Is er nog een competitie boven de Bundesligaquote:Op maandag 5 juni 2023 21:20 schreef Ronzz het volgende:
Dat Stuttgart maar mag promoveren vanavond.
Een snelle 1-0 voor HSV die een 0-3 achterstand moeten wegwerken. Net ook een goal van Stuttgart afgekeurd vanwege buitenspel (wat al lang voor de goal is gebeurd, maar betrof dezelfde aanval volgens de VAR en scheids.
Scherp.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er nog een competitie boven de Bundesliga
Net als z'n neef Marcel Colbrelliquote:Op maandag 5 juni 2023 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sonny Kittel klinkt als een wielrenner.
Altijd bijzonder om twee keer achterelkaar te degraderen. Paderborn deed dat ooit ook (en daarna direct twee keer weer omhoog).quote:Op dinsdag 6 juni 2023 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bielefeld is nu ook echt wel klaar.
aiaiai. Klaus Michael Kühn heeft niet geluisterd. Dertig miljoen wil de Nol Hendriks van Hamburg in HSV steken om de zesde poging de Bundesliga te bereiken nu eindelijk te laten slagen komend seizoen. ik hou mn hart vastquote:Op maandag 5 juni 2023 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Weer een erg leuk seizoen van HSV. Op naar de volgende fail.
Wow the fuckquote:Op woensdag 7 juni 2023 00:53 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Altijd bijzonder om twee keer achterelkaar te degraderen. Paderborn deed dat ooit ook (en daarna direct twee keer weer omhoog).
Kaiserslautern en Nürnberg hebben ook mooie promotie/degradatie historie.quote:
Wellicht degraderen?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dit het seizoen dat ze promoveren?
Günter Stroinski is tien jaar terug voorzitter en sponsor van Wegberg Beeck geworden met een slotenfabrikant (Basi). eind februari is hij overleden, maar de firma sponsort nog steeds. met Tributech uit Waldniel hebben ze er een tweede sponsor dit jaar. het is een telstar idee, de club is de smeerolie die de regio bijeen houdt en resultaten zijn niet het belangrijkste (toepasselijk dat Tributech blijkbaar smeermiddelen produceert). Ik las dat Fc Hennef 05 eigenlijk had mogen promoveren maar dat niet heeft gedaan, dus mogen de beeckenaren het nog eens proberenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
@:Sabata weet jij dat toevallig. Wegberg-Beeck in de Regionalliga West. Ik zie dat ze toch weer besloten hebben om de stap omhoog te maken. Hebben ze nu al een aantal keren geprobeerd en meestal degraderen ze na een seizoen alweer terug.
Maar hoe zit dat precies daar? Ben er zelf ook eens geweest tijdens een wedstrijd tegen FC Kray in de RL West, maar dat stelt echt helemaal niks voor daar. Echt een dorpsvereniging en zo ademt het ook. Zit daar een rijke dorpeling achter ofzo? Heb me dat altijd afgevraagd namelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |