abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210268198
lekker De Dani Olmo Show _O_ _O_ _O_

Xavi speelde ook niet slecht, enkele leuke acties, en slim laatste 10 minuten met Forsberg te spelen voor net iets meer controle in de wedstrijd

verdiende super cup winst Leipzig O+
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  zondag 13 augustus 2023 @ 11:26:42 #202
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_210268987
Die tweede goal van Olmo…. Een van de beste van de laatste jaren? Fantastisch!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_210273975
Opnieuw slaagt het Duitse voetbal erin in het eerste weekend van mijn vakantie te beginnen, de waanzin ten top.
Gisteren in een biergarten in Fulda de Supercup gekeken. Klein groepje bayernfans aanwezig, maar het viel op dat het merendeel der gasten aangaf 'neutral' te zijn... totdat Dani Olmo dus de score openden, want alle neutralen werden ineens rabiate Rasenball fans ( ik denk eerder anti Bayern fans maar goed)

Beide clubs hadden vooraf wat transfer trubbels. Rasenball had Geertruida willen halen maar liet het vallen toen ze voor een paar miljoen minder een Fransman konden krijgen, en de familie Kane slaagde erin flink bonusgeld los te weken in de onderhandelingen tussen Tottenham en de Rekordmeister over Harry Kane. Kane zelf nam gewoon plaats op de bank. De Keeperssoap is bij Bayern ook nog niet klaar: Raya komt niet, Rulli geblesseerd. Dus moest Sven Ulreich weer in het doel.

Je kon bij Rasenball niet merken dat Simons, Openda en Seiwald nieuw in de opstelling waren. Eerst had Openda na 120 seconden al een kans op 1-0, maar Olmo scoorde dus heel rap na een half mislukte vrije trap van David Raum. Je kon niet zeggen dan Bayern niks terug deed. Gnabry had de 1-1 op zijn schoen (naast) en Tel moest door Blaswich gestopt worden. Een schrikmoment in de 28e minuut toen een vrije trap van Sané bijna door Simakan achter zijn eigen doelman werd gewerkt (buitenkant paal). De Olmo-show was echter weer terug met een leuk trickshot doelpunt, tussen De Ligt en Konrad Laimer doorgedraaid en Ulreich door de benen geschoten. 2-0 bij rust.

Tuchel greep in, drie wissels in de rust met Mazraoui, Kim en Coman die de onverlaten De Ligt, Laimer en Pavard vervingen. In de 63e minuut kwam ook Kane nog binnen de lijnen. Hoop bleek uitgestelde teleurstelling, want minuten na zijn intrede, maakte Mazraoui hands en schoot Olmo zijn derde goal binnen. Heel veel kreeg Harry niet voor elkaar, met slechts drie balcontacten kon hij na het laatste fluitsignaal inrukken. Vanmorgen vastgesteld dat Schwarzwald Radio presentator Ulrich Carsten een rabiate Bayern hater is, met o.a. Leipzig Calling van Dave Stewart in zijn playlist

[ Bericht 0% gewijzigd door Sabata op 13-08-2023 18:36:05 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_210274024
Kijk ‘m liggen
U MAD?
pi_210274083
In de DFB pokal was intussen de eerste ronde, waarin amateur clubs en derde liga vertegenwoordiging mag proberen het hun collega's in de Bundesliga en 2. liga lastig te maken. Een paar dingen die opvielen:
- Werder Bremen ligt er al na één ronde uit tegen Viktoria Köln. Ze kwamen in Köln Höhenberg weliswaar twee keer op voorsprong, maar twee keer profiteerde David Philipp (zelf ex Werder speler) van onoplettendheid in de Bremer verdediging. Met 2-2 leek het verlengen te worden, maar in de laatste seconden stond Donny Bogiçevic op de juiste plek om een afgeslagen schot toch nog binnen te tikken: 3-2 en Vikoria bekert verder.
- Ook Vfl Bochum ligt eruit na een spannende confrontatie tegen Arminia Bielefeld. twee bekende namen, ex Groninger Sam Schreck mocht bij Bielefeld beginnen ipv club icoon Fabian Klos, Mattus Bero (ex Vitesse) zat bij Bochum op de bank. Die Arminia begon heel goed met een 2-0 voorsprong door Shipnoski en Kabianka. Takuma Asano deed nog iets terug eind eerste helft. Bero mocht invallen in de tweede helft samen met Simon Zoller en Patrick Osterhage. Omzetting werkte, want Zoller scoorde uit een pass van Stöger 2-2. In de verlenging werd niet meer gescoord en dus werden het penalties. Klos, Gohlke en Wintzheimer scoorden allen voor Arminia, Hoffman en Stöger mistten. Kaito Mizuta schoot de beslissende penalty erin, Bielefeld bekert verder
pi_210274234
- HSV moest er flink moeite voor doen maar uiteindelijk wonnen ze vandaag toch in de eerste DFB pokal ronde uit bij Rot Weiss Essen. Twee keer kwamen de Rothosen via Jatta op voorsprong, twee keer had Rot Weiss binnen een paar minuten al een antwoord, eerst via Müsel (1-1) en daarna via Doumboya (2-2). Robert Glatzel leek de beslissing te brengen met de 2-3, maar Brumme kon voor de thuisploeg de 3-3 binnenwerken. In de verlenging scoorde Laszlo Benes tot grote opluchting van HSV de 3-4. HSV bekert verder.
- Toevallig, maar met Spvgg Unterhaching en Augsburg speelden de twee tegenstanders uit Ajax oefencampagne vandaag tegen elkaar. Augsburg stond met vier debutanten in de basis: Finn Dahmen in het doel, Patrick Pfeiffer en Fredrik Winther in de verdediging, Sven Michel in de aanval. Maar het was de thuisploeg dat de meeste kansen kreeg en Dahmen aan het werk hield via aanvallers Schwabl en Fetsch. Een eerste kans van Schwabl tikte Dahmen nog over, de tweede was echter een pass op Fetsch die 1-0 binnenkopte. Demiroviç leek dankzij gerommel in de Hachinger verdediging de 1-1 in te kunnen tikken, maar keeper René Vollath stond op te letten. Augsburg zette in de tweede helft alles op de aanval, maar vergat daardoor te verdedigen. Zodat invaller Masigo een rush over het halve veld maakte, zijn tegenstander uitkapte en 2-0 binnenschoot. Yep, Haching weet waar het staat... in de tweede ronde van de Beker. Gratuliere.
pi_210283612
Lopen er al weddenschappen hoe snel Tuchel weg is bij Bayern? Die mag in zijn handjes klappen dat ie met mazzel kampioen is geworden. Heb het idee dat er totaal geen chemie is met de spelersgroep.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210283643
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Lopen er al weddenschappen hoe snel Tuchel weg is bij Bayern? Die mag in zijn handjes klappen dat ie met mazzel kampioen is geworden. Heb het idee dat er totaal geen chemie is met de spelersgroep.
Walgelijke trainer.
pi_210284053
quote:
De selectie en zelfs de reeds ontslagen Salihamidziç gingen helemaal uit hun plaat na die titel. En Tuchel stond er bij met een gezicht als een oorwurm. Hij had net zo goed a la Droopy een bord in de lucht kunnen steken "Dit vind ik te gek, joepie. "
  maandag 14 augustus 2023 @ 17:32:20 #210
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_210284097
quote:
@de_boswachter @Nober @PowerLoungen

Zeg het maar
graag op anoniem
  maandag 14 augustus 2023 @ 18:04:03 #211
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210284429
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 17:32 schreef KingRoland het volgende:

[..]
@:de_boswachter @:nober @:powerloungen

Zeg het maar
God zal hem slecht gezind zijn over een maand of 3
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 14 augustus 2023 @ 19:38:26 #212
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_210285221
Het balbezit, het tempo en de kansen tegen Leipzig waren wel goed genoeg om probleemloos 8 van de eerste 9 wedstrijden te winnen. Alleen borussia uit in de derde week van de competitie zal wel weer verloren gaan.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 14 augustus 2023 @ 19:43:45 #213
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_210285281
Darmstadt blameert zich :')
pi_210286406
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 17:32 schreef KingRoland het volgende:

[..]
@:de_boswachter @:nober @:powerloungen

Zeg het maar
11 december 2023
U MAD?
pi_210287028
Daar waar Union Berlin en promovendus Heidenheim zich redelijk gemakkelijk plaatsen voor de volgende ronde DFB pokal is voor Darmstadt de eerste ronde al eindstation. De Lelies gingen op bezoek in het Saarland bij Regionalliga club Fc 08 Homburg. De thuisclub koos een soort Union opstelling met 5 verdedigers waarvan er twee op de flanken bij een counter mee opstoomden. En dat werkte goed: Hoffmann kreeg de bal tot bij aanvaller Mendler en die scoorde tot vreugde van het thuispubliek de 1-0. Darmstadt kreeg kort na elkaar veel kansen op de gelijkmaker, maar weer een flitsende counter was genoeg voor Heilig om de 2-0 voor Homburg te maken. Invaller Phil Harris maakte het nog erger met de 3-0, maar de kers op de appelmoes was dat keeper Tom Kretschmar eerst een strafschop veroorzaakte en het zelf weer opruimde door het schot van Stojkoviç er met de voet uit te tikken. Homburg door, Darmstadt uitgeschakeld.

Wout Weghorst maakte intussen zijn debuut voor Hoffenheim tegen Vfb Lübeck, maar het waren zijn collega debutanten Justvan (overgenomen van Paderborn) en Marius Bulter (overgekomen van Schalke) die de meeste aandacht trokken. Niet dat Weghorst niet in het spel voorkwam, zowel Kramaric als Bulter brachten hem herhaaldelijk in stelling, maar hij scoorde niet. Kramaric (penalty) en Bulter deden dat wel, nadat Lubeck eerst nog op voorsprong kwam via een penalty. Kramaic scoorde nog een keer en Weghorst had dan toch een assist op Justvan voor de 1-4. Kraichgau bekert verder.
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:47:25 #216
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210287331
Haha, Keulen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:49:48 #217
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_210287357
Woppa.
Yea, she's on crack.
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:51:07 #218
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_210287374
Wakker geschud in de pauze.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_210297503
De Keeperssoap gaat nog steeds door in München. Kepa komt niet, Rulli geblesseerd. Nu heeft de Rekordmeister een lijntje uitgegooid bij Stefan Ortega, die een paar jaar terug Bielefeld in zijn eentje in de Liga hield met zijn vele reddingen en er een transfer naar City mee verdiende als tweede keeper. Helaas is Pep voorlopig heel stellig, hij wil Ortega niet verkopen of verhuren
  woensdag 16 augustus 2023 @ 11:58:43 #220
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_210302642
Volgens mij is het Duitse woord voor tweede keeper: Frührentner

Het is natuurlijk extra frustrerend dat je niet eens een eerlijke kans gaat krijgen als Opa Neuer opgelapt is en zijn basisplek weer opeist.

Je moet nu andere tweede keepers gaan lekker maken dat je een half jaar in de basis van Bayern mag staan. Voor je marktwaarde nicht slecht en achter die verdediging kan iedereen keepen. Dat niemand zijn tweede keeper daarvoor beschikbaar wil stellen is logisch
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 22:10:11 #221
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_210334936
Eerste goal Harry Kane voor Bayern... de 2-0
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_210342374
Welja, Koeman roept Frimpong niet op, en Frimpong scoort meteen de 1-0 tegen Rasenball. Vooral laten gaan die Frimpong Ronald. Ghana heeft veel meer aan hem zo :')
pi_210342377
Frimpong scoort de 1-0 tegen Leipzig
pi_210342471
Bayer04 gaat even door tegen Rasenball. Hoffman de corner, Tah de 2-0
pi_210342549
Wat een wedstrijd trouwens. Leverkusen speelt echt geweldig, al scoort Olmo net wel de 2-1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')