Donderdag moet ik wel gewoon werken.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:41 schreef Coco het volgende:
Ik zou het donderdag doen @:dombohetolifantje1
Ter ere van here jezus.
@:KingRoland
Ik heb woensdag 15.00 weekend.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Donderdag moet ik wel gewoon werken.
Maar goed. Zal wel weer niet normaal zijn.
Waar blijven die foto's?quote:Op maandag 15 mei 2023 14:44 schreef Oriente het volgende:
Lekker 5 dagen knuffelen met KatGod. Die me vannacht wakker hield met z'n gemauw.
Hij is echt heel lief. Lekker ondeugend en knuffelig. Bedankt maatquote:Op maandag 15 mei 2023 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is godverdomme een hele lieve kat.
Veel plezier ervan maat
Heb je 1 kat?quote:Op maandag 15 mei 2023 14:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij is echt heel lief. Lekker ondeugend en knuffelig. Bedankt maat
Ja, een kitten, 11 weekjes oud. Komt misschien nog een tweede bij (z'n broertje) maar dat is even afwachten.quote:
Dat is een feestdag, raar.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Donderdag moet ik wel gewoon werken.
Maar goed. Zal wel weer niet normaal zijn.
Die draaien er een wokkel van.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:59 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ordinair wijffie
-Sigaretje
-Plaknageltjes
-Tongen met ander vrouwmens
-Piercing boven de lip
-Kettingkje met naam
-Wenkbrauwen geepileerd
-Meerdere oorbellen.
Ik hou ervan.
quote:Op maandag 15 mei 2023 14:59 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ordinair wijffie
Ik hou ervan.
Was gewoon gezellig in de stad.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Wat vind jij van volwassen mannen die naar een huldiging van een voetbalclub gaan?
Iedereen weet dat Leen net is geopereerd aan een gebroken heup. Volgend seizoen springt hij daar weer vrolijk rond (mocht Ajax weer falen).quote:Op maandag 15 mei 2023 15:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ome Leen op het lijstje van 2024? @:onlogisch
Zal voor hem biddenquote:Op maandag 15 mei 2023 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Sterkte met je pols @:sked
Hopelijk is een operatie niet nodig.
quote:Op maandag 15 mei 2023 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Leen net is geopereerd aan een gebroken heup. Volgend seizoen springt hij daar weer vrolijk rond (mocht Ajax weer falen).
Ik denk eerlijk gezegd dat God @Sked gestraft heeft voor teveel masturberen. Vandaar deze blessure.quote:
Ben jij een christian nympho? @KingRolandquote:According to the bible, the sin of Onan in Genesis 38 is about masturbation. https://christiannymphos.org
Beetje dom van God om de verkeerde hand aan te pakkenquote:Op maandag 15 mei 2023 15:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat God @:sked gestraft heeft voor teveel masturberen. Vandaar deze blessure.
[..]
Ben jij een christian nympho? @:kingroland
Een waarschuwing natuurlijk, een test om te kijken of je de verleiding kan weerstaan.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje dom van God om de verkeerde hand aan te pakken
Ik zou bij de doktoren toch eens met de vuist op tafel slaan dat dit zo niet langer kan.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje dom van God om de verkeerde hand aan te pakken
Leen gaat gewoon door ondanks een gebroken bot zonder klagen.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Leen net is geopereerd aan een gebroken heup. Volgend seizoen springt hij daar weer vrolijk rond (mocht Ajax weer falen).
God kent mij langer dan vandaag.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een waarschuwing natuurlijk, een test om te kijken of je de verleiding kan weerstaan.
Ja, dat soort mensen heb je ook.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leen gaat gewoon door ondanks een gebroken bot zonder klagen.
Rotterdammers klagen niet.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leen gaat gewoon door ondanks een gebroken bot zonder klagen.
Teveel zeikerds in de wereld.quote:Op maandag 15 mei 2023 15:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn tante is Rotterdamse, maar tering, wat een zeikwijf.
Pics van je tante. Ordinair Wijffie?quote:Op maandag 15 mei 2023 15:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn tante is Rotterdamse, maar tering, wat een zeikwijf.
Ik vind een gemene post over haar wel genoegquote:Op maandag 15 mei 2023 15:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Pics van je tante. Ordinair Wijffie?
quote:
Wel lekker lang weekend vriend. Ik heb volgende week maandag ook nog vrij.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op maandag al naar de klote zijn. Het worden drie zware dagen tot het weekend.
Jij had toch ook (nog) geen werk?quote:Op maandag 15 mei 2023 16:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel lekker lang weekend vriend. Ik heb volgende week maandag ook nog vrij.
Veel succes dinsdagquote:Op maandag 15 mei 2023 16:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vanaf volgende week dinsdag is mijn in between jobs periode voorbij.
quote:Op maandag 15 mei 2023 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht een goede vriendschap opgebouwd te hebben met Tjacka de laatste tijd
Ik word weer even met de neus op de feiten gedrukt. Ik hoop dat God heel veel ratten op je afstuurt.
Daar zouden jullie wel blij mee zijn. Lijkt mij niet handig om gelijk hele dagen op het FOK!-forum te vertoeven. Dus dan zien jullie mij weer over een paar weken van 8 tot 5.quote:
Ik weet niet wie je met "jullie" bedoelt, maar ik vind het altijd hartstikke gezellig als je hier bent.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar zouden jullie wel blij mee zijn. Lijkt mij niet handig om gelijk hele dagen op het FOK!-forum te vertoeven. Dus dan zien jullie mij weer over een paar weken van 8 tot 5.
Om 17 uur log ik dan gelijk in natuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je met "jullie" bedoelt, maar ik vind het altijd hartstikke gezellig als je hier bent.
We zien je nooit meer terugquote:Op maandag 15 mei 2023 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Om 17 uur log ik dan gelijk in natuurlijk.Wel balen nu mis ik wel de derde week van de Giro. @:vrijgevochten niet spoileren.
Succes, ouwe pik.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vanaf volgende week dinsdag is mijn in between jobs periode voorbij.
Je ontbeert nog de menselijke handigheid om met Tjacka om te gaan. Kan gebeuren, ieder mens is voortdurend in ontwikkeling.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht een goede vriendschap opgebouwd te hebben met Tjacka de laatste tijd
Ik word weer even met de neus op de feiten gedrukt. Ik hoop dat God heel veel ratten op je afstuurt.
Soms moet je een beetje pijn lijden om weer een goede periode te hebben in je leven. Ik zou toch de hypotheek moeten blijven betalen grote vriend.quote:
Vandaag was ik vrij en wilde ik eindelijk eens een etappe gaan kijken, IS ER NET EEN RUSTDAG!quote:Op maandag 15 mei 2023 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Om 17 uur log ik dan gelijk in natuurlijk.Wel balen nu mis ik wel de derde week van de Giro. @:vrijgevochten niet spoileren.
Sinds vandaag ook een extra werkgevertje erbij, ik klaag ook niet met het leven.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het een groot succes worden.
Gewoon huren johquote:Op maandag 15 mei 2023 16:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Soms moet je een beetje pijn lijden om weer een goede periode te hebben in je leven. Ik zou toch de hypotheek moeten blijven betalen grote vriend.
Ik ga weer van begin af aan beginnen. Misschien heb ik wel de verkeerde keuze gemaakt in mijn leven. Best wel buikpijn van soms.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sinds vandaag ook een extra werkgevertje erbij, ik klaag ook niet met het leven.
Ik denk dat hij het al gelezen heeft.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:42 schreef Elan het volgende:
Geen Coca Cola Zero meer @:KingRoland
NWS / WHO adviseert geen kunstmatige suiker te gebruiken.
quote:
Dat heb ik gelukkig drie jaar geleden ingezien, en nu voel ik me beter dan ooit.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga weer van begin af aan beginnen. Misschien heb ik wel de verkeerde keuze gemaakt in mijn leven. Best wel buikpijn van soms.
Ik hoop dat ik het afgelopen maanden heb ingezien. Ik draaide veel nachtdiensten en had echt totaal geen energie (en ook wel drankzucht als ik s'ochtends niet kon slapen). Maar dan is het wel heel spannend dat ik nu naar een 100% kantoorbaantje ga in een branche waar ik niet in bekend ben. Zal vast goed komen maar ik vind het toch spannend. De stoere praat op FOK! is natuurlijk bij mij wel een beetje acterig somsquote:Op maandag 15 mei 2023 16:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig drie jaar geleden ingezien, en nu voel ik me beter dan ooit.
Wellicht zat ik iets te hoog in mijn emotie.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor jou wil ik graag een speciaal topic wijten. Nu krijg ik wel mijn twijfels of ik dat überhaupt wel moet doen. Ben je ook naar het stadhuisplein geweest?
óhquote:Op maandag 15 mei 2023 16:45 schreef Tjacka het volgende:
De stoere praat op FOK! is natuurlijk bij mij wel een beetje acterig soms
Ik vind zo'n huldiging ook wel een beetje voor het carnavalspubliek een beetje het @JR-Style-93 publiekquote:Op maandag 15 mei 2023 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellicht zat ik iets te hoog in mijn emotie.
Ik ben alleen niet naar het stadhuisplein geweest, wel naar het stadion.
Nachtdiensten zijn gewoon ongezond.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het afgelopen maanden heb ingezien. Ik draaide veel nachtdiensten en had echt totaal geen energie (en ook wel drankzucht als ik s'ochtends niet kon slapen). Maar dan is het wel heel spannend dat ik nu naar een 100% kantoorbaantje ga in een branche waar ik niet in bekend ben. Zal vast goed komen maar ik vind het toch spannend. De stoere praat op FOK! is natuurlijk bij mij wel een beetje acterig soms
Dat kijk ik inderdaad liever op tv. Dan krijg het tenminste nog een beetje mee.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind zo'n huldiging ook wel een beetje voor het carnavalspubliek een beetje de @:jr-style-93 publiek
ach verdiende wel lekker en kreeg veel vrije dagen die ik dan weer in ajax kon stoppenquote:
Daarom gaan wij jou daar bij helpen.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:50 schreef Tjacka het volgende:
Als ik nu ga falen bij de aankomende werkgever heb ik dat wel weggegooid zeg maar.
Om te falen?quote:Op maandag 15 mei 2023 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom gaan wij jou daar bij helpen.
Ieder mens kent zijn onzekerheden, gelukkig ben je er transparant overquote:Op maandag 15 mei 2023 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het afgelopen maanden heb ingezien. Ik draaide veel nachtdiensten en had echt totaal geen energie (en ook wel drankzucht als ik s'ochtends niet kon slapen). Maar dan is het wel heel spannend dat ik nu naar een 100% kantoorbaantje ga in een branche waar ik niet in bekend ben. Zal vast goed komen maar ik vind het toch spannend. De stoere praat op FOK! is natuurlijk bij mij wel een beetje acterig soms
Bedankt.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ieder mens kent zijn onzekerheden, gelukkig ben je er transparant over.
Genoeg toetsenbordridders die hun onzekerheid krampachtig proberen te vermijden terwijl ze in het dagelijks leven niet verder komen dan wat pallets sorteren.
Je bent een beetje vervelend vandaag skedquote:
Bedankt. Dat zou helpen.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jou negeren als je binnen werktijden hier actief bent.
Het zal de stress wel zijnquote:Op maandag 15 mei 2023 16:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent een beetje vervelend vandaag sked
Maar ik heb hem vorige week nog een abo gegeven!quote:Op maandag 15 mei 2023 16:56 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat @:sked al meerdere keren gebruiker @:tjacka aanvalt.
Beetje onnodig als je het mij vraagt.
Ja en daarna twee bans.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ik heb hem vorige week nog een abo gegeven!
Dat weet je niet.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sked heeft mij nog nooit een note gegeven.
Ik krijg sinds ik FA ben ook vaak de schuld.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:00 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat bekend moet worden wie notes/bans zet
(Vooral omdat ik altijd onterecht de schuld krijg)
Klopt,quote:Op maandag 15 mei 2023 17:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik krijg sinds ik FA ben ook vaak de schuld.
Al is dat in mijn geval best terecht.
ben jij een beetje de onlogisch onder de admins?quote:Op maandag 15 mei 2023 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt,
Ik ga binnenkort ook weer eens wat doen denk ik.
Lijkt me niet hoorquote:Op maandag 15 mei 2023 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt,
Ik ga binnenkort ook weer eens wat doen denk ik.
Gohquote:Op maandag 15 mei 2023 16:45 schreef Tjacka het volgende:
De stoere praat op FOK! is natuurlijk bij mij wel een beetje acterig soms
Jaquote:Op maandag 15 mei 2023 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben jij een beetje de onlogisch onder de admins?
Wie? Notes lekken is vertrekken.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen.
Jij daarentegen staat los aan kop.
Oh ja, helemaal vergeten.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:11 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 695 5/6
🟩⬜⬜🟩⬜
🟩⬜⬜🟩🟩
🟩⬜⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Komt goed joh. Als het een goede werkgever is werken ze je eerst in dan red je het wel hoor. Beetje pro-actief zijn soms, om hulp vragen kan geen kwaad. Juist goed zelfs.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt.quote:
Laten we het hopen. Bij mijn oude werkgever heb ik toch bijna 3,5 jaar gezeten en ik heb veel aan hun te danken. Dus ik heb een beetje koudwatervrees. Daar had ik een vast contract etc. etc. en dat gooi je toch misschien weg voor niks als er geen klik is oid. Je weet het nooitquote:Op maandag 15 mei 2023 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt goed joh. Als het een goede werkgever is werken ze je eerst in dan red je het wel hoor. Beetje pro-actief zijn soms, om hulp vragen kan geen kwaad. Juist goed zelfs.
Couscous tajine lamquote:Op maandag 15 mei 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik zeg het ook heel makkelijk hoor om jou op te peppen. Zelf zit ik ook na te denken om evt nieuw werk te zoeken niet dat mijne nu slecht is maar het kan beter. Maar inderdaad, een vaste contract is heel fijn dan is het lastig om die onzekerheid op te zoeken.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Bij mijn oude werkgever heb ik toch bijna 3,5 jaar gezeten en ik heb veel aan hun te danken. Dus ik heb een beetje koudwatervrees. Daar had ik een vast contract etc. etc. en dat gooi je toch misschien weg voor niks als er geen klik is oid. Je weet het nooit
Griekse moussaka met auberginequote:Op maandag 15 mei 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle6 491 6/6quote:Op maandag 15 mei 2023 17:20 schreef GGMM het volgende:
@:vrijgevochten
Woordle 695 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟩🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 491 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟨⬛🟨🟩🟩⬛
🟨⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Het was even spannend, maar heel goed gedaan maatquote:Op maandag 15 mei 2023 17:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Woordle6 491 6/6
⬜⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟩⬜🟨🟩⬜
🟨🟩🟨⬜🟩⬜
⬜⬜🟩⬜🟩⬜
🟩⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ja, dat kan ik wel.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
🟨⬜⬜🟨🟩 🟩⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟨🟨🟨⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨🟨⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬜⬜⬜🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬜⬜🟨🟨 ⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜ ⬜⬜⬜🟨🟨
⬜🟩🟩🟨⬜ ⬜⬜⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨🟨⬜⬜🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
https://quordlewordle.com(...)sbmF0aWUsa2xlaW46bmw
Ontzettend!quote:Op maandag 15 mei 2023 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was even spannend, maar heel goed gedaan maat
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:
nasi, zou je ook rijst met kip kunnen noemenquote:Op maandag 15 mei 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:
Ik rijd over 4 uur richting Rotterdam dus kom in persoon het verhaal halen als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een dutje doen. Voor alle vragen richting mij kunnen jullie tijdelijk @:mortaxx een bericht sturen
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op maandag 15 mei 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
🟨⬜⬜🟨🟩 🟩⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟨🟨🟨⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨🟨⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬜⬜⬜🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬜⬜🟨🟨 ⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜ ⬜⬜⬜🟨🟨
⬜🟩🟩🟨⬜ ⬜⬜⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨🟨⬜⬜🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
https://quordlewordle.com(...)sbmF0aWUsa2xlaW46bmw
Dat wordt weer een nachtje genieten!quote:Op maandag 15 mei 2023 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik rijd over 4 uur richting Rotterdam dus kom in persoon het verhaal halen als je het niet erg vindt.
Ben je team hont?quote:Op maandag 15 mei 2023 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
Rambo is trending, is er een of andere kat jarig. Nederland is een walgelijk land![]()
![]()
*hondquote:
Ik wilde het wat subtieler aanpakken.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel zoveel teleurstelling over je hont grapje dat ik NU uitlog
Oké. Meteen genoteerd.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wilde het wat subtieler aanpakken.
Oh ik dacht dat haxball weer in was.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
*hond
Nee, maar blijkbaar zijn de mensen op twitter in dit land vooral bezig met het feliciteren van een wildvreemde kat.
En ik hoopte natuurlijk op een nieuwe John James Rambo film!
Wat heeft dat met Rambo te maken?quote:
Wat roept @GGMM hier?quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Gefeliciteerd 3rr0r, met deze mooie overwinning! Je hebt het verdiend!'
Sterkte maatquote:Op maandag 15 mei 2023 22:30 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Morgen naar uroloog. Vervelend intern onderzoek. 🙁 En moet morgenochtend plas ophouden, tot ik in het ziekenhuis op bevel mag.
Maar ik zeik er niet over.
Koppie op vriendquote:Op maandag 15 mei 2023 22:30 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Morgen naar uroloog. Vervelend intern onderzoek. 🙁 En moet morgenochtend plas ophouden, tot ik in het ziekenhuis op bevel mag.
Succes morgen. Hopelijk valt het mee qua pijn.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:30 schreef tong80 het volgende:
Jou maken ze de pis niet lauwquote:Op maandag 15 mei 2023 22:30 schreef tong80 het volgende:
Sterkte weer kerelquote:Op maandag 15 mei 2023 22:30 schreef tong80 het volgende:
succes!quote:Op maandag 15 mei 2023 22:30 schreef tong80 het volgende:
DomboGodquote:Op dinsdag 16 mei 2023 08:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
⬜🟨⬜⬜🟨 ⬜🟨⬜🟨🟨
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟩🟩 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩⬜🟨🟨⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬜🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜🟨
🟩⬜⬜🟨⬜ 🟨⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜🟨🟩⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜🟨🟨🟨⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
https://quordlewordle.com(...)sb3VkZXIsY2hhb3M6bmw
Verpestte het bijna rechtsonder
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:26 schreef Bezsen het volgende:
Komende weken veel vliegen voordat we co2 paspoort/budget krijgen
@:aTypisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog leuke locaties?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:26 schreef Bezsen het volgende:
Komende weken veel vliegen voordat we co2 paspoort/budget krijgen
@:aTypisch
Werk jij nog?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:42 schreef Bezsen het volgende:
Verder vooral werken voor mn kanker geld
niet in elk stadje een schatje @:tarado
ik ben in mijn FM game ontslagen door de Oriental Dragons in Portugal, o,a omdat ik te weinig chinezen heb gehaaldquote:
Volgens mij strandt ieder huwelijk zowat als die situatie zich voordoet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mijn vrouw zou vooral gek van mijn worden
Na de thuiswerksituatie door kerona zijn er ook wel wat relaties geklapt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij strandt ieder huwelijk zowat als die situatie zich voordoet.
Mirin'quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Bahrain
UAE
Istanbul
Berlijn (met vrouw)
Warschau (familie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |