Om 17 uur log ik dan gelijk in natuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je met "jullie" bedoelt, maar ik vind het altijd hartstikke gezellig als je hier bent.
We zien je nooit meer terugquote:Op maandag 15 mei 2023 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Om 17 uur log ik dan gelijk in natuurlijk.Wel balen nu mis ik wel de derde week van de Giro. @:vrijgevochten niet spoileren.
Succes, ouwe pik.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vanaf volgende week dinsdag is mijn in between jobs periode voorbij.
Je ontbeert nog de menselijke handigheid om met Tjacka om te gaan. Kan gebeuren, ieder mens is voortdurend in ontwikkeling.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht een goede vriendschap opgebouwd te hebben met Tjacka de laatste tijd
Ik word weer even met de neus op de feiten gedrukt. Ik hoop dat God heel veel ratten op je afstuurt.
Soms moet je een beetje pijn lijden om weer een goede periode te hebben in je leven. Ik zou toch de hypotheek moeten blijven betalen grote vriend.quote:
Vandaag was ik vrij en wilde ik eindelijk eens een etappe gaan kijken, IS ER NET EEN RUSTDAG!quote:Op maandag 15 mei 2023 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Om 17 uur log ik dan gelijk in natuurlijk.Wel balen nu mis ik wel de derde week van de Giro. @:vrijgevochten niet spoileren.
Sinds vandaag ook een extra werkgevertje erbij, ik klaag ook niet met het leven.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het een groot succes worden.
Gewoon huren johquote:Op maandag 15 mei 2023 16:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Soms moet je een beetje pijn lijden om weer een goede periode te hebben in je leven. Ik zou toch de hypotheek moeten blijven betalen grote vriend.
Ik ga weer van begin af aan beginnen. Misschien heb ik wel de verkeerde keuze gemaakt in mijn leven. Best wel buikpijn van soms.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sinds vandaag ook een extra werkgevertje erbij, ik klaag ook niet met het leven.
Ik denk dat hij het al gelezen heeft.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:42 schreef Elan het volgende:
Geen Coca Cola Zero meer @:KingRoland
NWS / WHO adviseert geen kunstmatige suiker te gebruiken.
quote:
Dat heb ik gelukkig drie jaar geleden ingezien, en nu voel ik me beter dan ooit.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga weer van begin af aan beginnen. Misschien heb ik wel de verkeerde keuze gemaakt in mijn leven. Best wel buikpijn van soms.
Ik hoop dat ik het afgelopen maanden heb ingezien. Ik draaide veel nachtdiensten en had echt totaal geen energie (en ook wel drankzucht als ik s'ochtends niet kon slapen). Maar dan is het wel heel spannend dat ik nu naar een 100% kantoorbaantje ga in een branche waar ik niet in bekend ben. Zal vast goed komen maar ik vind het toch spannend. De stoere praat op FOK! is natuurlijk bij mij wel een beetje acterig somsquote:Op maandag 15 mei 2023 16:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig drie jaar geleden ingezien, en nu voel ik me beter dan ooit.
Wellicht zat ik iets te hoog in mijn emotie.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor jou wil ik graag een speciaal topic wijten. Nu krijg ik wel mijn twijfels of ik dat überhaupt wel moet doen. Ben je ook naar het stadhuisplein geweest?
óhquote:Op maandag 15 mei 2023 16:45 schreef Tjacka het volgende:
De stoere praat op FOK! is natuurlijk bij mij wel een beetje acterig soms
Ik vind zo'n huldiging ook wel een beetje voor het carnavalspubliek een beetje het @JR-Style-93 publiekquote:Op maandag 15 mei 2023 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellicht zat ik iets te hoog in mijn emotie.
Ik ben alleen niet naar het stadhuisplein geweest, wel naar het stadion.
Nachtdiensten zijn gewoon ongezond.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het afgelopen maanden heb ingezien. Ik draaide veel nachtdiensten en had echt totaal geen energie (en ook wel drankzucht als ik s'ochtends niet kon slapen). Maar dan is het wel heel spannend dat ik nu naar een 100% kantoorbaantje ga in een branche waar ik niet in bekend ben. Zal vast goed komen maar ik vind het toch spannend. De stoere praat op FOK! is natuurlijk bij mij wel een beetje acterig soms
Dat kijk ik inderdaad liever op tv. Dan krijg het tenminste nog een beetje mee.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind zo'n huldiging ook wel een beetje voor het carnavalspubliek een beetje de @:jr-style-93 publiek
ach verdiende wel lekker en kreeg veel vrije dagen die ik dan weer in ajax kon stoppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |