Duizenden strepenquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Duizenden strepen
Duizenden bomen
Ben in gedachte
Ben aan het dromen
Je zit in mijn auto
En voel me bevrijd
Daarin zit mijn leven
Ik heb alle tijd
Je zit zonder zorgen
Nergens aan denken
Even maar stoppen
Om bij te tanken
Flitsende lampen
Een motor die draait
Toch waarschuwt een haan
In je hoofd die kraait
Ik weet nuquote:
Marco SchuitmakerGenotquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet nu
Dat er een engelbewaarder bestaat
Je kunt haar niet zien
Als ze zachtjes tegen je praat
Ik weet nu ook
Dat zo'n engelbewaarder op je let
Ik kan het weten
Ik ben er zelf eens door gered
Tien kilometer
Dan ben je weer thuis
Je ziet in de verte
Het dak van je huis
Je voelt dat je slaap hebt
Toch rij je maar door
Een engelbewaarder
Die bijna verloor
Sloeber.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:22 schreef Caland het volgende:
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #15
Dood topic genot
Beide mongolenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik kies geen partij. @:Scrummie en @:Caland zijn me even lief.
APK is toch 3 tientjes? Duur beurtje.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
APK en kleine beurt kost mij ¤726.
Toch minder dan een achterruitje.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:18 schreef KingRoland het volgende:
Mijn manager gaat gewoon een maand op vakantie
Maar heb scriptie deadline dan
Nee, daar ben je niet zeker van gender.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb jij weleens een seksvakantie in Azië gedaan?
Hoe dan mijn vriendin was 110 euro keijgyquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
APK en kleine beurt kost mij ¤726.
Toch minder dan een achterruitje.
Voorbanden wisselen alleen al is een vaste prik voor mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
APK is toch 3 tientjes? Duur beurtje.
Ik kan je wel wakker makenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:39 schreef Charz het volgende:
Kind met buikgriep en koorts aan middag slaapje, moe het weekend in.
Verloor hij daar zijn heteroseksualiteit ipv AirPods?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland heeft hier een leuke anekdote over.
Iets wat je niet hebt kan je niet verliezen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verloor hij daar zijn heteroseksualiteit ipv AirPods?
Als hij gewoon zegt dat hij aseksueel is, dan ontkomt die. Just sayinquote:
we hebben allemaal in oh oh cherso gezien dat hij dat niet isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:09 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Als hij gewoon zegt dat hij aseksueel is, dan ontkomt die. Just sayin
Hoeveel kost een grote beurt bij jouw vriendin?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe dan mijn vriendin was 110 euro keijgy
Waarom zou je je nagels laten lakkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoeveel kost een grote beurt bij jouw vriendin?
Vraag dit voor mijn vriend @:scrummie
GOED HEquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niks persoonlijks hoor maar zulke voorzetten kopt Brobbey er zelfs in.
quote:Meisje laat nugget vallen, McDonald's aansprakelijk voor brandwonden
Fastfoodketen McDonald's is in de Verenigde Staten verantwoordelijk voor de brandwonden die een kind heeft opgelopen door een kipnugget. Dat heeft een jury in de staat Florida vastgesteld. Volgens de juryleden had McDonald's instructies moeten geven voor het veilig omgaan met het eten.
De vrouw verklaarde dat ze het eten aan haar kinderen op de achterbank had gegeven, en dat ze luid geschreeuw hoorde toen ze wegreed.
Wat bleek: het meisje had op een van haar benen een flinke brandwond, afkomstig van een van de nuggets. De nugget was tussen de gordel en de huid van het kind terechtgekomen, zei de moeder.
Hoe warm was de nugget?
De advocaten van McDonald's erkennen dat de brandwond veroorzaakt was door een nugget, maar in de rechtszaak ontstond heibel over de temperatuur van de nugget. De familie zegt dat de nugget boven de 93 graden was, maar de fastfoodketen stelt dat het samengeperste stukje vlees niet meer dan 71 graden kon zijn.
Bovendien, beargumenteerde het fastfoodbedrijf: de nugget móet wel warm zijn om vergiftiging met de salmonellabacterie te voorkomen.
Ook vindt McDonald's dat het niet verantwoordelijk is voor wat de klant doet met de nugget. "De kipnugget is er om op te eten, niet om tegen je huid aan te houden voor twee minuten."
Wat heeft dit te maken met het oliepeil controlen met een peilstok of de binnenband controleren bij een grote beurt?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:30 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Waarom zou je je nagels laten lakkenmet allerlei rare kunst erop.
Versnellingspookje boh bohquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met het oliepeil controlen met een peilstok of de binnenband controleren bij een grote beurt?
Over auto’s gesproken. @onlogisch Hang jij nu gewoon weer een vaantje op je nieuwe ruit?quote:
Dat iedereen dat vaantjes verhaal kooptquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over auto’s gesproken. @:onlogisch Hang jij nu gewoon weer een vaantje op je nieuwe ruit?
Ik heb die vaantjes trouwens echt in geen jaren meer gezien.
Kip kebab, met yoghurtsaus.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik eet bij mijn bromance, laat het je nog even weten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Wortel en een klontje suikerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik eet bij mijn bromance, laat het je nog even weten.
Je kent @onlogisch inmiddels toch wel. Dat vaantje hing er gelijk nadat zijn nieuwe raam werd ingezet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over auto’s gesproken. @:onlogisch Hang jij nu gewoon weer een vaantje op je nieuwe ruit?
Ik heb die vaantjes trouwens echt in geen jaren meer gezien.
Ik weet het nog niet.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kent @:onlogisch inmiddels toch wel. Dat vaantje hing er gelijk nadat zijn nieuwe raam werd ingezet.
Ik dacht dat het om nagels ging, grote beurt beauty salon zeg maar. Sorry.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met het oliepeil controlen met een peilstok of de binnenband controleren bij een grote beurt?
Ik wacht natuurlijk nog even op de officiële bevestiging, maar ik ben er van overtuigd dat dit zo is!quote:
Stukje happy ending.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:09 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om nagels ging, grote beurt beauty salon zeg maar. Sorry.
Ik vroeg me net af of jij een vleesprinter hebt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:08 schreef aTypisch het volgende:
nu ik het heb uitgetypt gaat het de erwtensoep worden
ja, een lokale boerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af of jij een vleesprinter hebt.
Sowieso.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik haal of wat snert uit de vriezer of ik ga een biefstuk maken
GENOT
Nu pas ontdooien voor zometeen?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:08 schreef aTypisch het volgende:
nu ik het heb uitgetypt gaat het de erwtensoep worden
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:25 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Sorry ik hou meer van open eindes.
ik gooi het straks gewoon in een pan waar ik bij blijf staanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Nu pas ontdooien voor zometeen?
Hoog vuur?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik gooi het straks gewoon in een pan waar ik bij blijf staan
beetje roeren met david bowie door de speakers
Op wat voor Berlijnse delicatesse is jouw oog uiteindelijk gevallen?quote:
Macaroni.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op wat voor Berlijnse delicatesse is jouw oog uiteindelijk gevallen?
De Eurokok zou trots op je geweest zijn!quote:
Bedankt voor de update.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Okx ik heb de hik
Ik zit in de Vliert
En ik ben nu verdrietig dat we achterstaan.
Hoewel ik nooit had verwacht dat we niet achter zouden staan
De halve liters kicken in
Bier hoor je op te drinken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou, wedstrijd stilgelegd.
Schelden met homo mag, maar een zacht plastic bekertje op het veld gooien omdat je als 17e de gelijk maakt tegen de 3e dat mag niet.
Wt zijn we toch voor een gek land
Ok, dat is waarquote:
Homofobie is goed.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou, wedstrijd stilgelegd.
Schelden met homo mag, maar een zacht plastic bekertje op het veld gooien omdat je als 17e de gelijk maakt tegen de 3e dat mag niet.
Wt zijn we toch voor een gek land
Gelukkig we ondanks deze verschillen in inzicht toch vrienden blijven.quote:
Ik ben voor vriendschapquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig we ondanks deze verschillen in inzicht toch vrienden blijven.
Tenzij je daar ook iets tegen hebt
Nou ja ik ben vooral tegen onlogicaquote:
Opgeslagenquote:
Nee, had meteen de trailer gekeken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een oudje hoor, dus als je moeite hebt om daar doorheen te kijken raad ik 'm af.
Woeeehoeeequote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟨⬜⬜⬜🟨
🟩⬜🟩🟨⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬜⬜🟩⬜🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜🟩🟨🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟨⬜⬜⬜🟨 🟨⬜⬜🟨🟨
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜🟩
⬜⬜🟩⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩🟨🟩 ⬜⬜⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟩🟩⬜🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sZ3JvbmQsZ3JlbnM6bmw
Ik wacht weer op @:Speedfight
Ijzersterkquote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:12 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Woeeehoeee
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
🟨⬜⬜🟩⬜ ⬜⬜🟩⬜🟨
🟨🟩⬜⬜⬜ ⬜⬜🟩🟩🟩
🟨🟨🟩⬜🟨 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨🟩⬜🟩 ⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜🟩⬜🟨
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟩🟩🟩🟩
⬜⬜⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬜⬜🟨⬜ ⬜⬜🟩🟨⬜
🟨🟨⬜⬜⬜ 🟨⬜🟩🟨⬜
🟨🟩🟩🟩⬜ ⬜🟩⬜🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟩🟩⬜🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sZ3JvbmQsZ3JlbnM6bmw
Ben al 50 jaar een FC Supporter. Vorige week Jan Schouten overleden. Ex-voorzitter en goede kennis van me.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Okx ik heb de hik
Ik zit in de Vliert
En ik ben nu verdrietig dat we achterstaan.
Hoewel ik nooit had verwacht dat we niet achter zouden staan
De halve liters kicken in
Ik ben tegen het gooien met homo's.quote:
Zo oud toch nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een oudje hoor, dus als je moeite hebt om daar doorheen te kijken raad ik 'm af.
Heb ik pas jaren later echt leren waarderen. Vond eerst het geweld te overheersend. Maar het acteren is geweldig.quote:
Vind ik net als Heat overgewaardeerd.quote:
Mooie sfeersettingquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik pas jaren later echt leren waarderen. Vond eerst het geweld te overheersend. Maar het acteren is geweldig.
Ja al 10+ jaarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:56 schreef bbuddybb het volgende:
Heeft hier iemand IPTV? Hoe zijn jullie ervaringen?
Als ik zie dat je voor 75euro per jaar duizenden zenders (en dus ook al het voetbal) kunt ontvangen, dan ben ik zeer geïnteresseerd.
Recordaantal,700 keer/ 'fuck' toch ?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:43 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mooie sfeersetting
Goede achtergrond muziek
Legendarische dialogen
Wat een film
83 jaar geworden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al 50 jaar een FC Supporter. Vorige week Jan Schouten overleden. Ex-voorzitter en goede kennis van me.Hij zou m'n Bommelse columns uit gaan geven.
![]()
Goeiemorgen.
https://en.wikipedia.org/(...)ly_use_the_word_fuckquote:
De mooie tijden met Kraaij jr, Kiprich, Lührling, Lucius en van Nistelrooij.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
83 jaar geworden.
Schouten en Nelissen held.
Dikke portemonnee getrokken voor de club.
Graag samenvatting.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goedemorgen beestjes, was weer een sensationele dartavond.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
1 van m'n favoriete films, deze heb ik wel de meeste keren opnieuw gezien.
lekker in het zonnetje gaan zitten danquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:31 schreef Bezsen het volgende:
Denk dat ik de coronagriep heb opgelopen
@:atypisch
Volgens Biden ga ik nu dood.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekker in het zonnetje gaan zitten dan
Leuk. Scarface niet de meeste Fucks, maar wel de grootste Fuck-dichtheid met bijna één fuck per minuut.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)ly_use_the_word_fuck
Ik kwam deze wikipedia pagina tegen over dit onderwerp.
Ook een mooie. Beetje ondergewaardeerd. James Woods.quote:
2x180, 115 finish. Als team 2-7 verlorenquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
2x180, 115 finish. Als team 2-7 verloren
Moest alleen tegen het uithangbord van de regio en de tegenstander werd kampioen van de regio. Dolle avond ouwe reus.
Ah, deed 170 in de kwartfinale van de beker drie maanden geleden, certificaatje incluus. Daar is mijn vader nog stikjaloers op.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een aantal weken geleden 164 uitgegooid in pub competitie.
170 nog nooit gegooid.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ah, deed 170 in de kwartfinale van de beker drie maanden geleden, certificaatje incluus. Daar is mijn vader nog stikjaloers op.
Maandag op de training gooide ik er ook een, nadat ik na de eerste twee darts even mijn ploegmaat porde.
Veel gedart begin jaren 80 in stamkroeg. Nog voor de hype met Barney.quote:
Keurig.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
2x180, 115 finish. Als team 2-7 verloren
Moest alleen tegen het uithangbord van de regio en de tegenstander werd kampioen van de regio. Dolle avond ouwe reus.
DeNiroGodquote:
Pitabroodjes met shoarma en knoflooksausquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
biefstukgenotquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza besteld.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanmiddag op. Zo.......Spaghetti met kip en groenten in kerrie. Mandarijntje toe.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fantastische film.quote:
Ergens op een terrasje wat eten. Wat een godenweer.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ajax weer iddquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ergens op een terrasje wat eten. Wat een godenweer.
Woordle 693 3/6quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:42 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 693 6/6
🟨⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨🟩⬜
⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Macaronikliekje opwarmen van gisteren.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed om te horen.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
No one cares sukkel. Aandachtstrekker. Wees blij dat je nog iets te trekken hebt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:52 schreef tong80 het volgende:
Ik moet dinsdag naar de uroloog. Gaan ze je pisbuis in. De gruwel. Alsof je Patricia Paaij op je verjaardag uitnodigt. Moet twee dagen een pisdagboek bijhouden. Vanaf gisterochtend half negen tot nu 42 keer moeten plassen. Hoop niet dat het kanker is. Is zo gewoontjes.
42 keer lijkt mij behoorlijk veel tongemansquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:52 schreef tong80 het volgende:
Ik moet dinsdag naar de uroloog. Gaan ze je pisbuis in. De gruwel. Alsof je Patricia Paaij op je verjaardag uitnodigt. Moet twee dagen een pisdagboek bijhouden. Vanaf gisterochtend half negen tot nu 42 keer moeten plassen. Hoop niet dat het kanker is. Is zo gewoontjes.
Sterktequote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
No one cares sukkel. Aandachtstrekker. Wees blij dat je nog iets te trekken hebt.
Wat zou Varg zijn mening zijn over het Songfestival?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
42 keer lijkt mij behoorlijk veel tongemans
sterkte!
De eerste dingen waar ik aan denk zijn blaasontsteking en diabetes, maar teringjantje dat is idd wel bizar vaakquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:52 schreef tong80 het volgende:
Dit lijkt me een groot Joods complot.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zou Varg zijn mening zijn over het Songfestival?
Trusten Brotherquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:58 schreef tong80 het volgende:
Trusten. En slijmbal ben ik toch.
Enjoy brothers.
VBL / Enjoy FOK!-Feijenoorders.
Groetjesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:58 schreef tong80 het volgende:
Enjoy brothers.
Ja dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
De mooie tijden met Kraaij jr, Kiprich, Lührling, Lucius en van Nistelrooij.
Net uitnodiging voor condoleance en begrafenis in brievenbus.
Doe rustig aan, Tong.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:58 schreef tong80 het volgende:
Enjoy brothers.
Je bent tegenwoordig zeker singlequote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij bent easily een van mijn favoriete users tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Turtle WoW genot @:onlogisch @:littlerabbit @:bezsen
Wat ik met de guys hier doe zou niet best zijn voor haar eerbaarheidquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Pisces29 hier niet as one of the guys zien
Orc Hunter genotquote:
Vertel ons allesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ik met de guys hier doe zou niet best zijn voor haar eerbaarheid
Dan krijg ik nogal wat boze mensen op mijn dak.quote:Op zondag 14 mei 2023 11:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:Sked kun jij ESF even sluiten?
Tot volgend jaar.
Ik heb 3/4 woorden in de Quordle opgelost.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:33 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 694 4/6
⬜⬜🟨🟨⬜
⬜🟨⬜🟩🟨
⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 490 4/6
⬜⬜🟨🟩⬜🟨
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wordle 694 4/6
⬜⬜🟩⬜⬜
⬜🟨🟩🟨⬜
🟩⬜🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik heb 2/4 woorden in de Quordle opgelost.
🟩🟧
🟧🟩
Kun jij deze 4 woorden raden?
https://quordlewordle.com(...)sbmVnZW4sc3RhYWw6bmw
Al legert zich een leger tegen mij, mijn hart vreest niet; al verheft zich een krijg tegen mij, nochtans blijf ik vertrouwen.quote:Op zondag 14 mei 2023 11:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan krijg ik nogal wat boze mensen op mijn dak.
Vanochtend ontbijt op bed gehad en grote doos chocolade hartjes💖quote:Op zondag 14 mei 2023 08:36 schreef vrijgevochten het volgende:
Fijne moederdag @:pisces29 @:charz @:yvonne @:onlogisch @:jojoortje
smerig dikquote:Op zondag 14 mei 2023 13:21 schreef Charz het volgende:
[..]
Vanochtend ontbijt op bed gehad en grote doos chocolade hartjes💖
Ik doe kaas met stukjes spaghetti. Tot morgen.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een uurtje vertraging wegens druk bezig zijn in Turtle WoW: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Pak even een broodje kaasquote:Op zondag 14 mei 2023 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een uurtje vertraging wegens druk bezig zijn in Turtle WoW: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Classic of normaal? Ik wil misschien weer WoW oppakken. Orc warriorquote:
Classic.quote:Op maandag 15 mei 2023 00:12 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Classic of normaal? Ik wil misschien weer WoW oppakken. Orc warrior
Maat. Effe een bescheiden vraagje.quote:Op maandag 15 mei 2023 08:24 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen onderweg naar Rotterdam (sprinter naar Rotterdam Centraal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 mei 2023 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat. Effe een bescheiden vraagje.Sparta is en blijft de eerste voetbalclub van Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ach ja.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is maar net hoe je het leest, het is toch ook helemaal niets daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja.
Amsterdam heeft het.Ga feest vieren johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen moderator @Cocoquote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja.
Amsterdam heeft het.Ben er al een tijd niet geweest, zoals iedere stad vast leuk als je met iemand gaat die de weg weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 15 mei 2023 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goedemorgen moderator @:Coco
Zou hardcore op het songfestival passen? Zou het een redelijke kans maken?
EN waar was je zaterdag?
Bedankt voor deze inzichten op de maandagochtend.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja
Ja
Op pad. ik was er bij het laatste gedeelte.
Ben erg benieuwd wat voor goede reden ze daarvoor hadden.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:33 schreef onlogisch het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)e-in-veenendaal.html
Dan ben je 43 jaar en sla je een meisje het ziekenhuis in
Wat een held ben je dan.
Op pad.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja
Ja
Op pad. ik was er bij het laatste gedeelte.
Nekschot.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat een held ben je dan.
Stukje sharia.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat een held ben je dan.
Ha ha. Dank je.quote:Op maandag 15 mei 2023 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Feijenoord makker brother.
Deze trein komt uit Uitgeest.quote:Op maandag 15 mei 2023 08:24 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen onderweg naar Rotterdam (sprinter naar Rotterdam Centraal)
uit uitquote:Op maandag 15 mei 2023 10:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Deze trein komt uit Uitgeest.
Daar krijg je ontwrichte schouders vanquote:Op maandag 15 mei 2023 12:26 schreef AFCNiels het volgende:
@:onlogisch hier een handig truukje voor in de sportschool!
[ twitter ]
Nu weet ik dan eindelijk de oorzaak.quote:
Wanneer heb jij voor het laatst de anus van Rebekka getoucheerd?quote:Op maandag 15 mei 2023 12:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Alleen bij @:onlogisch prikte de personal coach wel z'n pik in z'n poep.
Vanochtend heb ik onder de dekens nog heel even m'n middelvinger door haar bilnaad gehaald.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst de anus van Rebekka getoucheerd?
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik onder de dekens nog heel even m'n middelvinger door haar bilnaad gehaald.
Geroken eraan ook daarna.
Aan die middelvinger.
Pfff. Klote maat.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
Nog vier weken in het gips, tenzij ze deze week beslissen om te opereren. Flopshow.
Slim, een afscheidskus is een moment opname maar die vinger draag je de rest van de dag mee.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik onder de dekens nog heel even m'n middelvinger door haar bilnaad gehaald.
Geroken eraan ook daarna.
Aan die middelvinger.
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
Nog vier weken in het gips, tenzij ze deze week beslissen om te opereren. Flopshow.
Wat had je ook alweer?quote:Op maandag 15 mei 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
Bedankt maat, maar ik denk dat Sked het meer kan gebruiken op dit moment.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil mijn meest favoriete FA veel sterkte wensen.
Hallo makker. Wat vind jij van volwassen mannen die naar een huldiging van een voetbalclub gaan?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat, maar ik denk dat Sked het meer kan gebruiken op dit moment.
Moeten ze toch zelf weten.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Wat vind jij van volwassen mannen die naar een huldiging van een voetbalclub gaan?
En roken?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten ze toch zelf weten.
Zolang er maar geen drugs gebruikt wordt, daar ben ik op tegen.
en caffeine?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
en racisme?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is kut.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
Wat een gekut allemaal.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
Normale mensen werken vandaag.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er specifieke aangewezen tijden waren voor het maaien van gras?
Idioot.quote:
@Coco is een hokjesdenker.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij denkt wel heel erg in hokjes.
jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |