https://en.wikipedia.org/(...)ly_use_the_word_fuckquote:
De mooie tijden met Kraaij jr, Kiprich, Lührling, Lucius en van Nistelrooij.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
83 jaar geworden.
Schouten en Nelissen held.
Dikke portemonnee getrokken voor de club.
Graag samenvatting.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goedemorgen beestjes, was weer een sensationele dartavond.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:41 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
1 van m'n favoriete films, deze heb ik wel de meeste keren opnieuw gezien.
lekker in het zonnetje gaan zitten danquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:31 schreef Bezsen het volgende:
Denk dat ik de coronagriep heb opgelopen
@:atypisch
Volgens Biden ga ik nu dood.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekker in het zonnetje gaan zitten dan
Leuk. Scarface niet de meeste Fucks, maar wel de grootste Fuck-dichtheid met bijna één fuck per minuut.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)ly_use_the_word_fuck
Ik kwam deze wikipedia pagina tegen over dit onderwerp.
Ook een mooie. Beetje ondergewaardeerd. James Woods.quote:
2x180, 115 finish. Als team 2-7 verlorenquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
2x180, 115 finish. Als team 2-7 verloren
Moest alleen tegen het uithangbord van de regio en de tegenstander werd kampioen van de regio. Dolle avond ouwe reus.
Ah, deed 170 in de kwartfinale van de beker drie maanden geleden, certificaatje incluus. Daar is mijn vader nog stikjaloers op.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een aantal weken geleden 164 uitgegooid in pub competitie.
170 nog nooit gegooid.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ah, deed 170 in de kwartfinale van de beker drie maanden geleden, certificaatje incluus. Daar is mijn vader nog stikjaloers op.
Maandag op de training gooide ik er ook een, nadat ik na de eerste twee darts even mijn ploegmaat porde.
Veel gedart begin jaren 80 in stamkroeg. Nog voor de hype met Barney.quote:
Keurig.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
2x180, 115 finish. Als team 2-7 verloren
Moest alleen tegen het uithangbord van de regio en de tegenstander werd kampioen van de regio. Dolle avond ouwe reus.
DeNiroGodquote:
Pitabroodjes met shoarma en knoflooksausquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers.
biefstukgenotquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza besteld.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |