Ben al 50 jaar een FC Supporter. Vorige week Jan Schouten overleden. Ex-voorzitter en goede kennis van me.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Okx ik heb de hik
Ik zit in de Vliert
En ik ben nu verdrietig dat we achterstaan.
Hoewel ik nooit had verwacht dat we niet achter zouden staan
De halve liters kicken in
Ik ben tegen het gooien met homo's.quote:
Zo oud toch nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een oudje hoor, dus als je moeite hebt om daar doorheen te kijken raad ik 'm af.
Heb ik pas jaren later echt leren waarderen. Vond eerst het geweld te overheersend. Maar het acteren is geweldig.quote:
Vind ik net als Heat overgewaardeerd.quote:
Mooie sfeersettingquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik pas jaren later echt leren waarderen. Vond eerst het geweld te overheersend. Maar het acteren is geweldig.
Ja al 10+ jaarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:56 schreef bbuddybb het volgende:
Heeft hier iemand IPTV? Hoe zijn jullie ervaringen?
Als ik zie dat je voor 75euro per jaar duizenden zenders (en dus ook al het voetbal) kunt ontvangen, dan ben ik zeer geïnteresseerd.
Recordaantal,700 keer/ 'fuck' toch ?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:43 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mooie sfeersetting
Goede achtergrond muziek
Legendarische dialogen
Wat een film
83 jaar geworden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al 50 jaar een FC Supporter. Vorige week Jan Schouten overleden. Ex-voorzitter en goede kennis van me.Hij zou m'n Bommelse columns uit gaan geven.
![]()
Goeiemorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |