Ik eet bij mijn bromance, laat het je nog even weten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Wortel en een klontje suikerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik eet bij mijn bromance, laat het je nog even weten.
Je kent @onlogisch inmiddels toch wel. Dat vaantje hing er gelijk nadat zijn nieuwe raam werd ingezet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over auto’s gesproken. @:onlogisch Hang jij nu gewoon weer een vaantje op je nieuwe ruit?
Ik heb die vaantjes trouwens echt in geen jaren meer gezien.
Ik weet het nog niet.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kent @:onlogisch inmiddels toch wel. Dat vaantje hing er gelijk nadat zijn nieuwe raam werd ingezet.
Ik dacht dat het om nagels ging, grote beurt beauty salon zeg maar. Sorry.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met het oliepeil controlen met een peilstok of de binnenband controleren bij een grote beurt?
Ik wacht natuurlijk nog even op de officiële bevestiging, maar ik ben er van overtuigd dat dit zo is!quote:
Stukje happy ending.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:09 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om nagels ging, grote beurt beauty salon zeg maar. Sorry.
Ik vroeg me net af of jij een vleesprinter hebt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:08 schreef aTypisch het volgende:
nu ik het heb uitgetypt gaat het de erwtensoep worden
ja, een lokale boerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af of jij een vleesprinter hebt.
Sowieso.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over auto’s gesproken. @:onlogisch Hang jij nu gewoon weer een vaantje op je nieuwe ruit?
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik haal of wat snert uit de vriezer of ik ga een biefstuk maken
GENOT
Nu pas ontdooien voor zometeen?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:08 schreef aTypisch het volgende:
nu ik het heb uitgetypt gaat het de erwtensoep worden
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:25 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Sorry ik hou meer van open eindes.
ik gooi het straks gewoon in een pan waar ik bij blijf staanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Nu pas ontdooien voor zometeen?
Hoog vuur?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik gooi het straks gewoon in een pan waar ik bij blijf staan
beetje roeren met david bowie door de speakers
Op wat voor Berlijnse delicatesse is jouw oog uiteindelijk gevallen?quote:
Macaroni.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op wat voor Berlijnse delicatesse is jouw oog uiteindelijk gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |