Wie? Notes lekken is vertrekken.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen.
Jij daarentegen staat los aan kop.
Oh ja, helemaal vergeten.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:11 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 695 5/6
🟩⬜⬜🟩⬜
🟩⬜⬜🟩🟩
🟩⬜⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Komt goed joh. Als het een goede werkgever is werken ze je eerst in dan red je het wel hoor. Beetje pro-actief zijn soms, om hulp vragen kan geen kwaad. Juist goed zelfs.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het afgelopen maanden heb ingezien. Ik draaide veel nachtdiensten en had echt totaal geen energie (en ook wel drankzucht als ik s'ochtends niet kon slapen). Maar dan is het wel heel spannend dat ik nu naar een 100% kantoorbaantje ga in een branche waar ik niet in bekend ben. Zal vast goed komen maar ik vind het toch spannend. De stoere praat op FOK! is natuurlijk bij mij wel een beetje acterig soms
Klopt.quote:
Laten we het hopen. Bij mijn oude werkgever heb ik toch bijna 3,5 jaar gezeten en ik heb veel aan hun te danken. Dus ik heb een beetje koudwatervrees. Daar had ik een vast contract etc. etc. en dat gooi je toch misschien weg voor niks als er geen klik is oid. Je weet het nooitquote:Op maandag 15 mei 2023 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt goed joh. Als het een goede werkgever is werken ze je eerst in dan red je het wel hoor. Beetje pro-actief zijn soms, om hulp vragen kan geen kwaad. Juist goed zelfs.
Couscous tajine lamquote:Op maandag 15 mei 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik zeg het ook heel makkelijk hoor om jou op te peppen. Zelf zit ik ook na te denken om evt nieuw werk te zoeken niet dat mijne nu slecht is maar het kan beter. Maar inderdaad, een vaste contract is heel fijn dan is het lastig om die onzekerheid op te zoeken.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Bij mijn oude werkgever heb ik toch bijna 3,5 jaar gezeten en ik heb veel aan hun te danken. Dus ik heb een beetje koudwatervrees. Daar had ik een vast contract etc. etc. en dat gooi je toch misschien weg voor niks als er geen klik is oid. Je weet het nooit
Griekse moussaka met auberginequote:Op maandag 15 mei 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woordle6 491 6/6quote:Op maandag 15 mei 2023 17:20 schreef GGMM het volgende:
@:vrijgevochten
Woordle 695 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟩🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 491 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟨⬛🟨🟩🟩⬛
🟨⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Het was even spannend, maar heel goed gedaan maatquote:Op maandag 15 mei 2023 17:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Woordle6 491 6/6
⬜⬜⬜🟨⬜⬜
⬜🟩⬜🟨🟩⬜
🟨🟩🟨⬜🟩⬜
⬜⬜🟩⬜🟩⬜
🟩⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ja, dat kan ik wel.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
🟨⬜⬜🟨🟩 🟩⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟨🟨🟨⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨🟨⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬜⬜⬜🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬜⬜🟨🟨 ⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜ ⬜⬜⬜🟨🟨
⬜🟩🟩🟨⬜ ⬜⬜⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨🟨⬜⬜🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
https://quordlewordle.com(...)sbmF0aWUsa2xlaW46bmw
Ontzettend!quote:Op maandag 15 mei 2023 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was even spannend, maar heel goed gedaan maat
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:
nasi, zou je ook rijst met kip kunnen noemenquote:Op maandag 15 mei 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |