Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:
Ik rijd over 4 uur richting Rotterdam dus kom in persoon het verhaal halen als je het niet erg vindt.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een dutje doen. Voor alle vragen richting mij kunnen jullie tijdelijk @:mortaxx een bericht sturen
Ik heb deze Quordle in 8/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?quote:Op maandag 15 mei 2023 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
🟨⬜⬜🟨🟩 🟩⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟩⬜⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟨🟨🟨⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨🟨⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬜⬜⬜🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬜⬜🟨🟨 ⬜⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜
🟨⬜⬜🟨⬜ ⬜⬜⬜🟨🟨
⬜🟩🟩🟨⬜ ⬜⬜⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩 🟨⬜⬜🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨🟨⬜⬜🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜🟩⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟨⬜⬜⬜⬜
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
https://quordlewordle.com(...)sbmF0aWUsa2xlaW46bmw
Dat wordt weer een nachtje genieten!quote:Op maandag 15 mei 2023 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik rijd over 4 uur richting Rotterdam dus kom in persoon het verhaal halen als je het niet erg vindt.
Ben je team hont?quote:Op maandag 15 mei 2023 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
Rambo is trending, is er een of andere kat jarig. Nederland is een walgelijk land![]()
![]()
*hondquote:
Ik wilde het wat subtieler aanpakken.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel zoveel teleurstelling over je hont grapje dat ik NU uitlog
Oké. Meteen genoteerd.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wilde het wat subtieler aanpakken.
Oh ik dacht dat haxball weer in was.quote:Op maandag 15 mei 2023 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
*hond
Nee, maar blijkbaar zijn de mensen op twitter in dit land vooral bezig met het feliciteren van een wildvreemde kat.
En ik hoopte natuurlijk op een nieuwe John James Rambo film!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |