Dat had ik van jou nou totaal niet verwachtquote:
Ditquote:Op zondag 14 mei 2023 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kan die Loreen ff niet zien.
En het ligt niet eens Aan HAAR
Zijn we het tenminste nog ERGENS over eensquote:
lol dit dusquote:Op zondag 14 mei 2023 00:28 schreef Evenstar het volgende:
Loreen ziet er altijd zo heerlijk stoned uit.
Estlandquote:
Zweden en ?quote:
GOALquote:Op zondag 14 mei 2023 00:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Zijn we het tenminste nog ERGENS over eens
Dat zijn toch gewoon een paar bobo's.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar mag de televoter intrappen.
Maar als jury ben je dan niet goed bij je pepernootje
Dat is precies wat de jury wil. Modern klinkend liedje, grote artiest, grootse act, radiovriendelijk, Engelstaligquote:
Oja dat viel te verwachtenquote:
Een fenomenale inzending dus.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is precies wat de jury wil. Modern klinkend liedje, grote artiest, grootse act, radiovriendelijk, Engelstalig
Niet extreem inderdaad.quote:
Is het niet uit Finland dan wel vanuit IJsland.quote:
quote:
Ik ben daar juist een beetje klaar mee. Iedere keer dezelfde matige popsongquote:Op zondag 14 mei 2023 00:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is precies wat de jury wil. Modern klinkend liedje, grote artiest, grootse act, radiovriendelijk, Engelstalig
Die waren hier wel te verwachtenquote:
Ik dacht al. Overigens nog steeds een spoilerquote:
Ja, Nederland had hier (bij normale zang) ook veel te hoog gescoord.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben daar juist een beetje klaar mee. Iedere keer dezelfde matige popsong
Nog vijf over veertien landen, moet lukkenquote:Op zondag 14 mei 2023 00:31 schreef Greys het volgende:
Finland had 100 nodig van jury toch, minstens? Gaan we dat halen? Net aan he?
Daar zijn ze juist niet zo'n fan van daar.quote:
Nog 14 landen te gaan he, en zit nu al op 95quote:Op zondag 14 mei 2023 00:31 schreef Greys het volgende:
Finland had 100 nodig van jury toch, minstens? Gaan we dat halen? Net aan he?
Oh ja, er stemmen nu weer meer landen dan er vanavond meedoen. Verdomme. We zijn zo nerveus hier.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Nog vijf over veertien landen, moet lukken
nee dat zou wel ophef gevenquote:
Ik denk dat ze heel vaak hebben moeten oefenen om dat niet te zeggen.quote:
Nou ik snap hetquote:Op zondag 14 mei 2023 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, er stemmen nu weer meer landen dan er vanavond meedoen. Verdomme. We zijn zo nerveus hier.
Cyprus op zich wel logisch. Zwitserland is wel apart.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:33 schreef Fred_B het volgende:
Cyprus en Zwitserland blijven iets achter eigenlijk.
who'd've thunkquote:Op zondag 14 mei 2023 00:33 schreef Fred_B het volgende:
Cyprus en Zwitserland blijven iets achter eigenlijk.
Dat zijn aartsvijanden joh. Net als de Denen en de Finnen. En de Finnen en de Noren. En de Zweden met de rest van dit kwartet.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:34 schreef Evenstar het volgende:
Noorwegen zoekt ruzie met Zweden! KOM DAN JONGUH
Noorwegen heeft al eens eerder gewonnen.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:34 schreef Evenstar het volgende:
Noorwegen zoekt ruzie met Zweden! KOM DAN JONGUH
Noorwegen boycottenquote:Op zondag 14 mei 2023 00:34 schreef Meke het volgende:
Meteen allemaal vakantie naar Noorwegen boeken!!!!!!!!
Toen had Zweden mij niet!quote:Op zondag 14 mei 2023 00:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Noorwegen heeft al eens eerder gewonnen.
Wil je me failliet hebben?quote:Op zondag 14 mei 2023 00:34 schreef Meke het volgende:
Meteen allemaal vakantie naar Noorwegen boeken!!!!!!!!
Ja.quote:
No block like the Scandi blockquote:
Ja!! Heel leukquote:Op zondag 14 mei 2023 00:35 schreef Guanabana het volgende:
Wel leuk dat veel landen hun 12 punten momentje krijgen
Dat zouden wij in het westen nooit doen.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Al die Oost-Europese landen stemmen op elkaar![]()
Iedereen altijd zeuren over Oost-Europa, maar Scandinavië (Nordics) zijn echt ergerquote:
Wanneer worden jullie niet gewoon een land, bestuurd vanaf de Faroer?quote:Op zondag 14 mei 2023 00:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Iedereen altijd zeuren over Oost-Europa, maar Scandinavië (Nordics) zijn echt erger
Die kiezen inderdaad per jaar alleen maar uit welke buur ze het beste vonden en wisselen dat dan af ja.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Iedereen altijd zeuren over Oost-Europa, maar Scandinavië (Nordics) zijn echt erger
quote:Op zondag 14 mei 2023 00:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wanneer worden jullie niet gewoon een land, bestuurd vanaf de Faroer?
Over krap een kwartier zijn we klaar, volgens het schema.quote:
Duurde nog langer dan onze Jan Smit klacht bij de klaagmuur.quote:
Het is pas 20 voor 2 in Oost-Europa.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over krap een kwartier zijn we klaar, volgens het schema.
Elk fucking jaarquote:
Had jij het anders verwacht danquote:Op zondag 14 mei 2023 00:39 schreef Greys het volgende:
Netjes! Finland en Zweden geven elkaar twaalf.
Ze doen iig geen Italie dus.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:39 schreef Greys het volgende:
Netjes! Finland en Zweden geven elkaar twaalf.
Je moet over de kabel kijken, niet online.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:39 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Ben over naar de Belg. Zien of het helpt.
Dat was toch wel te verwachten.quote:
IK HOOP HET ZO ZO ZOquote:Op zondag 14 mei 2023 00:39 schreef Evenstar het volgende:
135 punten verschil is nog niks hoor, want Finland gaat wel winnen van Zweden qua televotes.
*38quote:Op zondag 14 mei 2023 00:40 schreef heywoodu het volgende:
37 landen die mogen stemmen, dus 2146 punten in het spel voor de televoting zo?
Het zijn Scandinaviërs he, die stemmen altijd op elkaar.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms doen favorieten nog weleens knullig naar hun grote concurrent.
38 inderdaadquote:Op zondag 14 mei 2023 00:40 schreef heywoodu het volgende:
37 landen die mogen stemmen, dus 2146 punten in het spel voor de televoting zo?
Edit:38 met rest of the world?
Dat beschrijft wel hun liedje ja.quote:
ESF uitkijken is een kwestie van wilskrachtquote:
Nou, die sloot ik dus om 20.30 aan en toen kreeg ik alleen Ned 1, 2 en 3 door van KPN. Dus weer over op online.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet over de kabel kijken, niet online.
zou het gek vinden als Oekraine weer zo veel televotes snoeptquote:Op zondag 14 mei 2023 00:41 schreef Evenstar het volgende:
Als Oekraïne veel punten pakt met televotes dan wint Loreen.
Ja, dat verwacht ik ook niet echt meer hoorquote:Op zondag 14 mei 2023 00:42 schreef Moira het volgende:
[..]
zou het gek vinden als Oekraine weer zo veel televotes snoept
Moe-hoe-hoe zou Loreen zingen.quote:
Uhm, je weet welk kanaal het ESF uitzendt?quote:Op zondag 14 mei 2023 00:42 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Nou, die sloot ik dus om 20.30 aan en toen kreeg ik alleen Ned 1, 2 en 3 door van KPN. Dus weer over op online.
2204 punten dusquote:
Die dachten we zijn niet door naar de finale dus we geven geen fuck meer.quote:
Ja die heeft 'm nog niet gehad hèquote:Op zondag 14 mei 2023 00:43 schreef Nashipeer het volgende:
La Zarra zat stiekem te hopen op de 12 punten ws
Heel veel voorsprongquote:Op zondag 14 mei 2023 00:44 schreef Nattekat het volgende:
Zweden begint wel een behoorlijke voorsprong op te bouwen zo.
Hmmmquote:
Ja zeker.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft de jury een ander een liedje van Zweden te horen gekregen?
Misschien was het gisteren wel zuiver.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft de jury een ander een liedje van Zweden te horen gekregen?
Of hebben ze toen Euphoria gespeeld?quote:Op zondag 14 mei 2023 00:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien was het gisteren wel zuiver.
Kan ook nog.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of hebben ze toen Euphoria gespeeld?
Dat lijken veel mensen wel steeds te doen ja.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of hebben ze toen Euphoria gespeeld?
Was vandaag beter dan gister imoquote:Op zondag 14 mei 2023 00:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien was het gisteren wel zuiver.
Ik vrees dat we het publiek daar straks ook aan toe kunnen voegenquote:
Ja, en dat lijkt mij te veelquote:Op zondag 14 mei 2023 00:47 schreef Guanabana het volgende:
Finland moet 190 punten meer halen dan Zweden...?
Jury hep gwn poep in hun oren as usualquote:Op zondag 14 mei 2023 00:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja geen idee, was er niet bij gisteren.
Jij bent saaiquote:Op zondag 14 mei 2023 00:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop van harte dat niemand 0 punten krijgt van de televoting.
Wilde ik net zeggenquote:Op zondag 14 mei 2023 00:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In ieder geval geen enkel land zonder punten.
Nee, 0 punten gun je niemand. Ook een absoluut boutnummer niet.quote:
En dan gaan ze de televoting misschien ook nog winnen.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:47 schreef Redefine het volgende:
Zweden heeft nu bijna twee keer zoveel punten dan de nummer twee.
NOUquote:Op zondag 14 mei 2023 00:47 schreef ijs_beer het volgende:
MEVROUW OEKRAINE HEEFT MAAR EEN STANDJE STANDJE OORSUIS KWEEEEEEEEEEHK NIET ZO
Dat is een heel goed reden inderdaad.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:47 schreef Nexum het volgende:
Heel blij dat Finland niet gaat winnen want die fans kan ik al sinds UMK niet uitstaan
Jaquote:Op zondag 14 mei 2023 00:48 schreef Moira het volgende:
Zeg, zo bij show 3 moet je toch wel door hebben dat je een microfoon draagt en gewoon kunt praten in zo'n ding en niet hoeft te schreeuwen?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:48 schreef Guanabana het volgende:
Het kan toch niet Israel worden he, want daar ben ik at this point banger voor
Ohhh ik hoop het echt niet niet nietquote:Op zondag 14 mei 2023 00:48 schreef Guanabana het volgende:
Neenquote:Op zondag 14 mei 2023 00:47 schreef Evenstar het volgende:
Finland kan dit wel winnen. Deden het beter bij de jury dan dat ik had verwacht.
Het is niet uit te sluiten. Want mensen kunnen ook denken dat ze 'dat vreselijke Cha, Cha, Cha niet gaan laten winnen'quote:Op zondag 14 mei 2023 00:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan gaan ze de televoting misschien ook nog winnen.
Kunnen we volgend jaar weer vanwege een oorlog gaan uitwijkenquote:Op zondag 14 mei 2023 00:48 schreef Guanabana het volgende:
Ja truequote:Op zondag 14 mei 2023 00:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ok maar voor hem is het pas z'n eerste show
Dat is al die andere keren geen enkel probleem geweest.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kunnen we volgend jaar weer vanwege een oorlog gaan uitwijken
quote:Op zondag 14 mei 2023 00:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Sir? Sir? Sir?![]()
Yes, Lauren?!![]()
Are you the doctor?![]()
Doctor who?![]()
Innit though![]()
Ja. Of nog niet ontdekt.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:49 schreef Meke het volgende:
Deze keer geen punten die niet doorgegeven zijn trouwens, dus geen fraude denk ik dit jaar
Wel meer denk ik.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:49 schreef Spablauw214 het volgende:
Finland moet echt wel minimaal 400 halen voor de winst denk ik.
Mja het verschilt wel. Bij mijn vrijwilligerswerk kan het ook het ene jaar wel (in 2019 wel, toen was ik er toevalligquote:Op zondag 14 mei 2023 00:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is al die andere keren geen enkel probleem geweest.
Dat is natuurlijk wel wat anders.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja het verschilt wel. Bij mijn vrijwilligerswerk kan het ook het ene jaar wel (in 2019 wel, toen was ik er toevallig) en het andere jaar niet in Israël
Mja valt wel mee denk ik hoor. En ESF is ook nog eens een doelwit natuurlijkquote:
Maar dat weten ze dan op zo'n manier te beveiligen dat het kan.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja valt wel mee denk ik hoor. En ESF is ook nog eens een doelwit natuurlijk
Laten we hopen dat het niet nodig isquote:Op zondag 14 mei 2023 00:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat weten ze dan op zo'n manier te beveiligen dat het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |