We gaan het zien na de pauze.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:04 schreef chufi het volgende:
Heeft Erik nu een blauwtje gelopen of is Mirtje gewoon wat afwezig nog !?
ik denk dat dat ook verstandiger isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:07 schreef engine het volgende:
Beter blijft ze gewoon bij Moraima (denk ik) film kijken.
Erik had wel "zijn moment" .. daar moet 'ie lang op teren.. Beschermheer van De Grote Kwetsbare Miertje in Her Finest Momentquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:04 schreef chufi het volgende:
Heeft Erik nu een blauwtje gelopen of is Mirtje gewoon wat afwezig nog !?
Erik's intentie's vermoedend wel jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:07 schreef engine het volgende:
Beter blijft ze gewoon bij Moraima (denk ik) film kijken.
Ja het is het seizoen van vliegende vogeltjesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:14 schreef Judiwi het volgende:
Nou hij heeft zijn love nest gemaakt. Helaas het vogeltje is gevlogen.
wie is er wakker van de 3 ?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
het hele spel lijkt me een stuk aangenamer als je een leuke groep hebt om de tijd mee door te komen
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
het hele spel lijkt me een stuk aangenamer als je een leuke groep hebt om de tijd mee door te komen
Jij zegt dus dat Isaac, Zoowie, Sjeffie, Eunie, SeikSas, Bern en Marciano moeten oprotten?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
ehh neequote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jij zegt dus dat Isaac, Zoowie, Sjeffie, Eunie, SeikSas, Bern en Marciano moeten oprotten?
Ohhw, het was naar een vermoeden, maar je mag de Exit-Samenstelling wel wijzigen, daar heb ik geen probleem meequote:
Was hij wakker dan? Zie hem niet. Zit zeker net Sas in het ei.quote:
alleen Zoe niet erbij dan....die wil Jeff eruit!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja..zo lief als die schorpioen die op de rug van de schildpad naar de overkant wil..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:43 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Was hij wakker dan? Zie hem niet. Zit zeker net Sas in het ei.
Vond Sas de afgelopen dagen echt heel lief voor / tegen Bern.
Pauzequote:
Is ze bitchie, is het niet goed, is ze lief, is het ook weer niet goed.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja..zo lief als die schorpioen die op de rug van de schildpad naar de overkant wil..
project loopt goedquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
The LoodsBoss is het helemaal eens met het uitspreken van Miertje 100% Brô
Gluiperd 100%![]()
[ afbeelding ]
Klopt, er zit geen moer goed aan die vals leuk spelende Gluipkutquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:57 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Is ze bitchie, is het niet goed, is ze lief, is het ook weer niet goed.
Kijken naar mensen op een Forum die kijken naar mensen op een live streamquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:03 schreef Sestra666 het volgende:
kijken naar mensen die naar een film kijken
Kijken naar de berichtjes van mensen op een Forum die kijken naar mensen op een live streamquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kijken naar mensen op een Forum die kijken naar mensen op een live stream
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kijken naar mensen op een Forum die kijken naar mensen op een live stream
Ik doe tussendoor een spelletje en ff gekeken hoeveel vakantie geld ik krijg 😂 en dan streams tussendoor aanzettenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kijken naar de berichtjes van mensen op een Forum die kijken naar mensen op een live stream
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:49 schreef Varen het volgende:
Euniche heeft Narcisme testen gedaan op internet
En rupsje ik moet bier en peuken ligt er gezellig tusseninquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Gezellig 2 rupsjes nooit genoeg..mijn beker mijn snoep, perfect duo.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:49 schreef Judiwi het volgende:
Eunice heeft een reality check gehad. Nu staat JW haar bij. Lijkt wel een tweede Esther
Eunice heeft testen gedaan op internet. Te meelevend.
Het buuk was waarschijnlijk uitverkochtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:49 schreef Varen het volgende:
Euniche heeft Narcisme testen gedaan op internet
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het buuk was waarschijnlijk uitverkocht
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze was te meelevend volgens de test 😁quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hij praat haar naar de mondquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:52 schreef greysbones het volgende:
Iemand mag JW ook wel eens zeggen dat hij er echt de ballen van snapt
hij meent wel wat hij zegtquote:
Nee dit gaat nog wel een tijdje durenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:54 schreef engine het volgende:
Het zit Mirthe nog diep. Dit is echt niet zomaar vergeten en vergeven.
die blijft daar nog wel effe inhangenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:54 schreef engine het volgende:
Hopelijk nog een paar maanden. Geen zin meer in Eunice in de buurt van Mirthequote:
Ik hoop echt dat ze een keer duidelijke grenzen trekt maar ik ben er bang voorquote:
Nee, te diep gekwetst, tot in haar ziel, dat vergeet ze nooitquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:54 schreef engine het volgende:
ik ook en met gevaar opquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze een keer duidelijke grenzen trekt maar ik ben er bang voor
Hopelijk speelt ze (Mirthe) het slim, en duwt ze haar richting rode kaart....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat myrte zich kan inhouden of is gelijk
Ben ik niet zo bang voor. Dit was een zeldzame uitbarsting voor Mirthe. Ze was er zelf ook helemaal van ontdaan. Dit was 1x en niet weer (op deze manier).quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat myrte zich kan inhouden of is gelijk
Ik wist het niet dat zich een tot een zelfbenoemd Goeroe had verklaard. Lachwekkend! Net zoals die ballet-act van haar.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:58 schreef greysbones het volgende:
ik vond het wel grappig dat mirthe haar vanmiddag Goeroe noemde
omdat precies dat woord ook veel in de COS voorbij komt
Ik mag toch hopen dat ze wel doorheeft dat ze vandaag zwaar over haar eigen grenzen is gegaan en dat zij daar haar verantwoordelijkheid voor neemt , de rest kan ze bij Eunie latenquote:
hoop eunice op de stipquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:58 schreef Silves het volgende:
Zo benieuwd naar de eliminatie..Mirthe toch maar Jw of Jef, beide heeft ze een hekel aan..
Jw moet hij nu maar niet op Moira gaan of toch zijn kleine meid steunen..
eunice die wat gaat doen...het groepje verlaat de building..
Ik had het met beide wel te doen. Ze bedoelen het allebei goed. Eunice die na een mislukt huwelijk zichzelf probeert te vinden en een goed mens te zijn. En Myrte die met haar verwardheid heen en weer slingert in haar gedachten en wanhopig grip lijkt te krijgen op haar eigen goedbedoelde interacties met anderen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ben ik niet zo bang voor. Dit was een zeldzame uitbarsting voor Mirthe. Ze was er zelf ook helemaal van ontdaan. Dit was 1x en niet weer (op deze manier).
Ik hoop dan ook op een duel...M en E..dan is het best wel eerlijk, tussen de hartsvriendinnen.quote:
of duel jw en eunicequote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook op een duel...M en E..dan is het best wel eerlijk, tussen de hartsvriendinnen.
Hoop dat het haar lukt. Mirthe is wel een allemansvriend dus ik ben er bang voor dat het snel weer normaal is.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:02 schreef Judiwi het volgende:
Hoop voor Mirthe dat ze het volhoudt om afstand van Eunice te nemen. Want zodra ze Eunice weer als een baby om haar nek laat hangen, kost dit haar kop.
Mensen worden het dan zat, dat ze niet sterk genoeg is om afstand te houden.
Eunice heeft dit toch ook wel een beetje aan haarzelf te danken hoor. Die luistert eigenlijk nooit naar wat Mirthe te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik had het met beide wel te doen. Ze bedoelen het allebei goed. Eunice die na een mislukt huwelijk zichzelf probeert te vinden en een goed mens te zijn. En Myrte die met haar verwardheid heen en weer slingert in haar gedachten en wanhopig grip lijkt te krijgen op haar eigen goedbedoelde interacties met anderen.
En terecht!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Het interesseert niet veel mensen dat Eunice een brandwondje heeft 😂
nee is zo, maar elk mens mag zich ontwiekelen toch. Ze is wel 1 van de weinigen die aan zelfreflectie doetquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Eunice heeft dit toch ook wel een beetje aan haarzelf te danken hoor. Die luistert eigenlijk nooit naar wat Mirthe te zeggen heeft.
ik blijf voor Wenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:08 schreef mijntjexx het volgende:
Wie moet er in godsnaam EJVJL winnen?? Ik ga ze allemaal af in gedachten, ik denk dat ik maar gewoon voor Eric ben.
arm met brandwondje rust op theedoekquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:09 schreef Flow3r het volgende:
SuperEunice kan ook alles, afwassen met éen hand![]()
[ afbeelding ]
Voor mij is dat een illusie die Eunice zelf heeft. Ze begreep helemaal niks van waarom Mirthe nou eigenlijk zo boos was.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:08 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
nee is zo, maar elk mens mag zich ontwiekelen toch. Ze is wel 1 van de weinigen die aan zelfreflectie doet
Daarom, laat de zolderkamer autist het dan maar winnenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik denk dat Erik huilend naar huis gaat als hij de poort moet verlaten
Dat is inderdaad wel apart aan Myrte, ze kan soms wel echt mensen doodwensen. Neemt het dan snel weer terug nadat ze het gezegd heeft "onee mag je niet zeggen"quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:09 schreef Silves het volgende:
Er zit heel veel haat in Mirthe, met haar satan uitspraken..en vervolgens op dat toontje met die akelige blik iedereen voor zich winnen en door naar de finale..Sinds haar vriendschap met haar kenzi en Zooi,, is ze ook echt een haatsmurf.Met haar Niemand hoord me..jawel kamer 5 heeft je eindelijk ook gehoord...
eens, ik vind haar net zo irritant als Eunicequote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:09 schreef Silves het volgende:
Er zit heel veel haat in Mirthe, met haar satan uitspraken..en vervolgens op dat toontje met die akelige blik iedereen voor zich winnen en door naar de finale..Sinds haar vriendschap met haar kenzi en Zooi,, is ze ook echt een haatsmurf.Met haar Niemand hoord me..jawel kamer 5 heeft je eindelijk ook gehoord...
ik denk dat ze er nog wel over na gaat denkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij is dat een illusie die Eunice zelf heeft. Ze begreep helemaal niks van waarom Mirthe nou eigenlijk zo boos was.
de zolderkamer autistquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:10 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Daarom, laat de zolderkamer autist het dan maar winnen
Stille wateren hebben diepe gronden...afgelopen dagen heeft ze alleen maar geklaagd aan een stuk door, dat ook iedereen om haar heen zei...kappen, of klaar is klaar, zet er eens een punt achter..maar ze bleef gewoon doorgaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:11 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel apart aan Myrte, ze kan soms wel echt mensen doodwensen. Neemt het dan snel weer terug nadat ze het gezegd heeft "onee mag je niet zeggen"
denk serieus dat het door het slaapgebrek helemaal rommelig werd in haar hoofdquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden...afgelopen dagen heeft ze alleen maar geklaagd aan een stuk door, dat ook iedereen om haar heen zei...kappen, of klaar is klaar, zet er eens een punt achter..maar ze bleef gewoon doorgaan.
Niemand ( dus Eric maar)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
de zolderkamer autist![]()
Het mag naar mijn mening iemand zijn die op veel punten het goed doet in het programma
- doet goed zijn/haar best met verdienopdrachten
- houd rekening met de groep
- is eerlijk en niet achterbaks
maar ja, wie is dat eigenlijk?
Oh nee nog ervoor over Jw en Eunice..en daarvoor over Jef wekenlang zachtjes ze verwensen..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:17 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
denk serieus dat het door het slaapgebrek helemaal rommelig werd in haar hoofd
Ze heeft het niet lauw water gekoeld 10 minuten maar alleen koel spray…..niet zo slim hèquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:16 schreef mijntjexx het volgende:
Het blijkt toch een goeie brandwond te zijn, er komt een blaar op
Dat ze maar snel weer lekker bij Kenzi in bed kan liggen ( op wie ze niet verliefd is want ze wil een man), opzoutuhquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:17 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
denk serieus dat het door het slaapgebrek helemaal rommelig werd in haar hoofd
nee Eric sowieso niet hoorquote:
Kan Jeffrey ook nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:21 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
nee Eric sowieso niet hoor
die is echt niet handig met de groep
hij kan autistisch zijn maar als een sociaal gewenste gedragsregel is uitgelegd zou hij het toch moeten kunnen toepassen? Doet hij niet dus in mijn ogen geen winnaar
teroeg naar de basiesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Neeeeee
De Eunice show gaat dus door
Eunie neemt iedere ochtend al alle streamtijd in met haar yoga op de deksel van de hottub , straks weer hele ochtenden balletten, is weer een dagdeel Eunie streamsquote:
ze moet haar dagelijkse portie aandacht toch hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Neeeeee
De Eunice show gaat dus door
Mafklapperquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:24 schreef greysbones het volgende:
JW heeft extra bier meegenomen
want anders is het straks op
jezelf ver boven een ander zettenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:26 schreef Puzzie het volgende:
Eunie heeft een valkuil en dat is zwakke hertjes beschermen
Mijn hemel wat denigrerend eigenlijk
Ja klopt ..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
jezelf ver boven een ander zetten
dat is wat Eunice eigenlijk constant doet
weet ik nog zo niet , bij myrte zit het nog heel diepquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:27 schreef Vlinder1974 het volgende:
Maar waarschijnlijk gaan Myrte en Eunice morgen in gesprek, lullen ze 2 uur langs elkaar heen en maken het weer goed omdat ze beiden de draad kwijt zijn
je ziet het in heel veel kleine en grotere dingenquote:
Nee maar daarin was JW belangrijker ..alles werd voor hem aangepast , zoals het al maanden gaatquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:28 schreef Flow3r het volgende:
Oh het zat al niet lekker tussen JW en Mirthe, daarom had Eunice eerder moeten stoppen met dat koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha geweldig deze uitspraak 😂😂😂😂quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Het toppunt van zelfvertrouwen: een scheet laten als je diarree heb..
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Eigenlijk is Eunice te goed voor deze wereld
Dit is echt wel ziek , en door wat nu gebeurt plaatsen Eunie en JW zich steeds meer buiten de groepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
heel voordelig voor een aantal anderenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is echt wel ziek , en door wat nu gebeurt plaatsen Eunie en JW zich steeds meer buiten de groep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar nu is Mirthe ook jaloers op alles om haar heen..ikke ook hebben zo,n type is Mirthe, eunice geeft haar zelf tig compllimenten wel aan haar zelf en niet aan de andere..moeilijk gevallen die 2.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:34 schreef Puzzie het volgende:
JW en Eunie gooien het nu dus eigenlijk op jaloezie
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:36 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan er niet meer naar kijken, Mirthe op de andere stream![]()
Ik ga wat anders doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hele koken was ook dwingelandij van Eunice, JW wou niet eens koken en Mirthe wou niet met JW
mirthe wil niet meerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:38 schreef Vlinder1974 het volgende:
eunice doet nu wel haar best om voor de volgende kookbeurt het leuk te maken voor een ieder
Getverdemmequote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:26 schreef Puzzie het volgende:
Eunie heeft een valkuil en dat is zwakke hertjes beschermen
Mijn hemel wat denigrerend eigenlijk
bij jan willem is veel leeftijdsgebonden hequote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:41 schreef greysbones het volgende:
JW dat is haar leeftijd
Mirthe is potverdikkie 27
JW vindt vooral zichzelf heel intelligent....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
bij jan willem is veel leeftijdsgebonden he
babbet wil luisteren volgens mij en is net een sponsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
Babs kan extreem goed naar mensen luisteren en een inhoudelijk gesprek voeren terwijl Eunice juist alleen maar zichzelf hoort. Dan kunnen ze allebei wel heel veel boeken lezen maar ze verwerken al die informatie dan weer totaal verschillend.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:45 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
babbet wil luisteren volgens mij en is net een spons
eunice wil iemand haar verkregen ontwiekeling opdringen en dat werkt blijkbaar niet
Ze heeft dan al gelijk 39 cliëntenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:46 schreef Vlinder1974 het volgende:
vindt babbet wel echt een toppertje de laatste tijd
ook wel een winnaar voor mij
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]ik ben geen schijtebalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hele koken was ook dwingelandij van Eunice, JW wou niet eens koken en Mirthe wou niet met JW![]()
Ik trek die shit gewoon ff niet meer![]()
Maar kusje voor jou![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Leuke mensen op de stream nuquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik ben geen schijtebal![]()
Ik trek die shit gewoon ff niet meer![]()
Maar kusje voor jou![]()
dat hadden jeff en jappie ook ooit afgesprokenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:47 schreef Silves het volgende:
Ze hebben ooit besproken, dat ze net gaan doen alsof ze uitelkaar zijn gevallen..deze kwam van mirthe, .Sas was het er mee eens, zodat ze uiteindelijk een hechte groep worden met stemmen tegen de ander..![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:49 schreef Silves het volgende:
Ja eunice die altijd dankbaar is, met haar rare gezegdes
Wordt niet boos als een vogel op je hooft poept, maar wees dankbaar dat een koe niet kan vliegen.
Dat ze deze maar eens onthoud.
Ja ook deze overloper, probeert langzaam terug te krabbelen, de andere zijn zo negatief waar hij mee om gaat, maar of de gezellige er in trappen ? weet het niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:49 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dat hadden jeff en jappie ook ooit afgesproken
en toen werd het echt
birdy, birdy in the sky dropped a poopy in my eye, i'm not sad, i don't cry, i'm just glad that cows don't flyquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:49 schreef Silves het volgende:
Ja eunice die altijd dankbaar is, met haar rare gezegdes
Wordt niet boos als een vogel op je hooft poept, maar wees dankbaar dat een koe niet kan vliegen.
Dat ze deze maar eens onthoud.
Ja echt Eunice moet er maar zien te dealen ....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
whahahahah jan willem probeert de boel zo neutraal mogelijk te bekijken
wat een vent hahahahahha
de gezellige! dat is een goeie naam voor de groepquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja ook deze overloper, probeert langzaam terug te krabbelen, de andere zijn zo negatief waar hij mee om gaat, maar of de gezellige er in trappen ? weet het niet.
zijn toch complete tegenpolenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt Eunice moet er maar zien te dealen ....
denk dat Jeff vrij was ivm slapen en kokenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:54 schreef Vlinder1974 het volgende:
vind jeff en moraima lief samen
hebben ze al gewandeld vandaag?
No NEDquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:55 schreef Vlinder1974 het volgende:
wie doen er nou nog mee met het songfestival?
o ja datquote:
Dat zien we morgen wel toch .... Laat je verrassen .... wie weet zijn er nog onverwachte inschrijvingenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
o ja dat
dat heb ik wel meegekregen
ik bedoelde ontopic
wie doen er morgen mee met het loodssongfestival?
oja dat is wel een legitieme redenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
denk dat Jeff vrij was ivm slapen en koken
ik hoop dat het net zo leuk wordt als met de playbackshowquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zien we morgen wel toch .... Laat je verrassen .... wie weet zijn er nog onverwachte inschrijvingen
klokslag middernacht .....quote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:02 schreef greysbones het volgende:
aaah FEBO
dit is net zo een leuk gesprek
over verschillende culturen
Iedergeval zooi slaapt, ik herkende de 2 chinese muren op beeld..ja jammer maar steeds meer komen ze toch met beelden ondanks de rokers, ze draaien niet meer zo snel weg.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:02 schreef greysbones het volgende:
aaah FEBO
dit is net zo een leuk gesprek
over verschillende culturen
In éérst instantie prooste hij met een mok koffie... om 10 uurquote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:13 schreef Silves het volgende:
Wat had Bern voor een reactie op de gele rakker vandaag??
Ze draait wel een beetje door ....quote:Op zaterdag 13 mei 2023 02:06 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe heeft het idee dat Eunice haar de laaste weken aan het pesten was
Er komen steeds meer incidenten naar boven
[ afbeelding ]
Ze moet haar verhaal kwijt en nu een goed gesprek 1 op 1. Het zit haar al heel lang hoog en is vandaag tot een uitbarsting gekomen. Haar schuldgevoel over de gele kaart met boete zit haar dwars, maar heeft haar (hoop ik) ook de ogen geopendquote:
Juist wel, Mirthe verteld net dat ze blij is met de reactie van Jeff op het moment dat ze haar verhaal deedquote:Op zaterdag 13 mei 2023 02:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben er weg van, het is weer een Jeff monoloog en Mirthe zegt "niets" meer
Dat is best aardig van Jeff. Ik hoop dat Mirthe los komt van Eunice.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 02:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff biedt Mirthe aan dat ze hem wel mag helpen met frituren en koken op vrijdag. Dat vindt ze wel leuk en zegt ja. Ze wil niet meer met Eunice koken
hoorde al dat groepje waar eunice en myrthe en sas in meezongen niet doorgaat , vond sas geen goed idee gezien de toestand tussen eunice en myrtequote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:33 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Vanavond loodssongfestival... ben benieuwd hoeveel er nog meedoen..
Ja ze was echt zo boos, goed dat Erik haar uit die boosheid haalde om herhaling te voorkomen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:36 schreef Frummelie het volgende:
Wat een toestand tussen Mirthe en Eunice... Mirthe die helemaal uit haar dakpannetje gaat...triest van dat woord, kan en mag ook niet... maar in je frustratie floep je er wel eens iets uit wat niet oké is..
myrthe blijft er wel in hangen , en ze willen vandaag met elkaar praten , nou hoop dat myrthe zich kan inhoudenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze was echt zo boos, goed dat Erik haar uit die boosheid haalde om herhaling te voorkomen.
Normaal is het goed om iemand zijn boosheid te laten uiten maar ze was zo boos dat hij waarschijnlijk bang was ze nog meer ging 'vloeken/schelden'
Ooh ja... tuurlijk en ik had eerder al begrepen dat Wendy en Rupie zich ook al terug hadden getrokken of dat moet weer veranderd zijn hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde al dat groepje waar eunice en myrthe en sas in meezongen niet doorgaat , vond sas geen goed idee gezien de toestand tussen eunice en myrte
dat van wendy en rupie weet ik niet , hoordde wel dat bern duncan lawrence gaat doenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja... tuurlijk en ik had eerder al begrepen dat Wendy en Rupie zich ook al terug hadden getrokken of dat moet weer veranderd zijn hoor.
Ooh ja... tuurlijk en ik had eerder al begrepen dat Wendy en Rupie zich ook al terug hadden getrokken of dat moet weer veranderd zijn hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde al dat groepje waar eunice en myrthe en sas in meezongen niet doorgaat , vond sas geen goed idee gezien de toestand tussen eunice en myrte
Ja ik heb een stukje gezien.... Erik was wel lief voor Mirthe.. hij wilde dat ze aan iets anders ging denken maar ze moest nog even uitrazen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze was echt zo boos, goed dat Erik haar uit die boosheid haalde om herhaling te voorkomen.
Normaal is het goed om iemand zijn boosheid te laten uiten maar ze was zo boos dat hij waarschijnlijk bang was ze nog meer ging 'vloeken/schelden'
Leuk hoor.... ik heb de vorige keer ook zo vreselijk gelachen... hoop op weer zo'n avond...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat van wendy en rupie weet ik niet , hoordde wel dat bern duncan lawrence gaat doen
ja alleen bern kan niet zingenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Leuk hoor.... ik heb de vorige keer ook zo vreselijk gelachen... hoop op weer zo'n avond...
Ik snap dat wel, vooral als je van nature nooit boos bent. En dat je er dan ook zo voor gestraft wordt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
myrthe blijft er wel in hangen , en ze willen vandaag met elkaar praten , nou hoop dat myrthe zich kan inhouden
Ja ik ook, zien wat daar van komt. Eunice kan het altijd op een voor haar goede manier brengen en de meeste gaan er in mee. Zelfs JWquote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja... tuurlijk en ik had eerder al begrepen dat Wendy en Rupie zich ook al terug hadden getrokken of dat moet weer veranderd zijn hoor.
[..]
Ja ik heb een stukje gezien.... Erik was wel lief voor Mirthe.. hij wilde dat ze aan iets anders ging denken maar ze moest nog even uitrazen.
Ja ik zag dat ze erg boos was..Eunice is ook vreselijk dominant.. ik heb gelezen dat ze vandaag gaan praten... ben benieuwd.
werd misselijk van dat gesprek van die 2 in de kas gisteravond ik ik , de ander weet alles beter maar boeit hem niet. eunice is een zuigerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, zien wat daar van komt. Eunice kan het altijd op een voor haar goede manier brengen en de meeste gaan er in mee. Zelfs JW
Ja inderdaad Eunice kan het zo draaien zodat het altijd aan een ander ligt...JW heeft echt oogkleppen voor maar dat had hij bij Esther ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, zien wat daar van komt. Eunice kan het altijd op een voor haar goede manier brengen en de meeste gaan er in mee. Zelfs JW
Ik vermoed dat ze wel voorzichtig is, ze is bang weer te flippen en een rode kaart te krijgen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
Maar ik ben bang dat Mirthe zo weer ingepakt gaat worden ze is zo naïef en gaat snel uit van het goede van de mens.
JW en Eunice zaten in de kas?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
werd misselijk van dat gesprek van die 2 in de kas gisteravond ik ik , de ander weet alles beter maar boeit hem niet. eunice is een zuiger
dan kan ze beter het gesprek met eunice niet aangaan nu , vind ik niet verstandigquote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wel voorzichtig is, ze is bang weer te flippen en een rode kaart te krijgen.
Ik hoop het... beter laat ze Eunice... ik hoop dat ze rustig blijft dan...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wel voorzichtig is, ze is bang weer te flippen en een rode kaart te krijgen.
We gaan het zien, wie weet gaat Erik er wel bij zitten of Moraimaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan kan ze beter het gesprek met eunice niet aangaan nu , vind ik niet verstandig
Is misschien wel verstandig.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, wie weet gaat Erik er wel bij zitten of Moraima
Ben benieuwd met wie ze zo'n open gesprek over sjeffie gaat hebben voor wie ze zo bang isquote:Op zaterdag 13 mei 2023 02:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooi dat ze nu zo'n open gesprek met Jeff heeft en hij echt naar haar luistert en haar advies geeft
JW is zelf ook geen zuivere koffie.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad Eunice kan het zo draaien zodat het altijd aan een ander ligt...JW heeft echt oogkleppen voor maar dat had hij bij Esther ook.
die gaat weer downsizen hoor. Toen ze heel boos was op kenzy ook, ze zou het wel even vertellen...NOT!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
Maar ik ben bang dat Mirthe zo weer ingepakt gaat worden ze is zo naïef en gaat snel uit van het goede van de mens.
Ja precies Mirthe is zo wispelturig... het zou goed zijn voet bij stuk te houden maar.... ben er bang voor.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
die gaat weer downsizen hoor. Toen ze heel boos was op kenzy ook, ze zou het wel even vertellen...NOT!
Gisteren deed ze het eigenlijk al toen ze die gele kaart kreeg: blablabla 'ik hou van jou hoor eunice...'blablabla. Heb nou eens ballen om heel eunice te droppen en stop met lief meisje spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |