We gaan het zien na de pauze.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:04 schreef chufi het volgende:
Heeft Erik nu een blauwtje gelopen of is Mirtje gewoon wat afwezig nog !?
ik denk dat dat ook verstandiger isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:07 schreef engine het volgende:
Beter blijft ze gewoon bij Moraima (denk ik) film kijken.
Erik had wel "zijn moment" .. daar moet 'ie lang op teren.. Beschermheer van De Grote Kwetsbare Miertje in Her Finest Momentquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:04 schreef chufi het volgende:
Heeft Erik nu een blauwtje gelopen of is Mirtje gewoon wat afwezig nog !?
Erik's intentie's vermoedend wel jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:07 schreef engine het volgende:
Beter blijft ze gewoon bij Moraima (denk ik) film kijken.
Ja het is het seizoen van vliegende vogeltjesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:14 schreef Judiwi het volgende:
Nou hij heeft zijn love nest gemaakt. Helaas het vogeltje is gevlogen.
wie is er wakker van de 3 ?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
het hele spel lijkt me een stuk aangenamer als je een leuke groep hebt om de tijd mee door te komen
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
het hele spel lijkt me een stuk aangenamer als je een leuke groep hebt om de tijd mee door te komen
Jij zegt dus dat Isaac, Zoowie, Sjeffie, Eunie, SeikSas, Bern en Marciano moeten oprotten?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
ehh neequote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jij zegt dus dat Isaac, Zoowie, Sjeffie, Eunie, SeikSas, Bern en Marciano moeten oprotten?
Ohhw, het was naar een vermoeden, maar je mag de Exit-Samenstelling wel wijzigen, daar heb ik geen probleem meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |