We gaan het zien na de pauze.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:04 schreef chufi het volgende:
Heeft Erik nu een blauwtje gelopen of is Mirtje gewoon wat afwezig nog !?
ik denk dat dat ook verstandiger isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:07 schreef engine het volgende:
Beter blijft ze gewoon bij Moraima (denk ik) film kijken.
Erik had wel "zijn moment" .. daar moet 'ie lang op teren.. Beschermheer van De Grote Kwetsbare Miertje in Her Finest Momentquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:04 schreef chufi het volgende:
Heeft Erik nu een blauwtje gelopen of is Mirtje gewoon wat afwezig nog !?
Erik's intentie's vermoedend wel jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:07 schreef engine het volgende:
Beter blijft ze gewoon bij Moraima (denk ik) film kijken.
Ja het is het seizoen van vliegende vogeltjesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:14 schreef Judiwi het volgende:
Nou hij heeft zijn love nest gemaakt. Helaas het vogeltje is gevlogen.
wie is er wakker van de 3 ?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
het hele spel lijkt me een stuk aangenamer als je een leuke groep hebt om de tijd mee door te komen
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
het hele spel lijkt me een stuk aangenamer als je een leuke groep hebt om de tijd mee door te komen
Jij zegt dus dat Isaac, Zoowie, Sjeffie, Eunie, SeikSas, Bern en Marciano moeten oprotten?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
ehh neequote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jij zegt dus dat Isaac, Zoowie, Sjeffie, Eunie, SeikSas, Bern en Marciano moeten oprotten?
Ohhw, het was naar een vermoeden, maar je mag de Exit-Samenstelling wel wijzigen, daar heb ik geen probleem meequote:
Was hij wakker dan? Zie hem niet. Zit zeker net Sas in het ei.quote:
alleen Zoe niet erbij dan....die wil Jeff eruit!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja..zo lief als die schorpioen die op de rug van de schildpad naar de overkant wil..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:43 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Was hij wakker dan? Zie hem niet. Zit zeker net Sas in het ei.
Vond Sas de afgelopen dagen echt heel lief voor / tegen Bern.
Pauzequote:
Is ze bitchie, is het niet goed, is ze lief, is het ook weer niet goed.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja..zo lief als die schorpioen die op de rug van de schildpad naar de overkant wil..
project loopt goedquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
The LoodsBoss is het helemaal eens met het uitspreken van Miertje 100% Brô
Gluiperd 100%![]()
[ afbeelding ]
Klopt, er zit geen moer goed aan die vals leuk spelende Gluipkutquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:57 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Is ze bitchie, is het niet goed, is ze lief, is het ook weer niet goed.
Kijken naar mensen op een Forum die kijken naar mensen op een live streamquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:03 schreef Sestra666 het volgende:
kijken naar mensen die naar een film kijken
Kijken naar de berichtjes van mensen op een Forum die kijken naar mensen op een live streamquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kijken naar mensen op een Forum die kijken naar mensen op een live stream
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kijken naar mensen op een Forum die kijken naar mensen op een live stream
Ik doe tussendoor een spelletje en ff gekeken hoeveel vakantie geld ik krijg 😂 en dan streams tussendoor aanzettenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kijken naar de berichtjes van mensen op een Forum die kijken naar mensen op een live stream
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:49 schreef Varen het volgende:
Euniche heeft Narcisme testen gedaan op internet
En rupsje ik moet bier en peuken ligt er gezellig tusseninquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Gezellig 2 rupsjes nooit genoeg..mijn beker mijn snoep, perfect duo.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:49 schreef Judiwi het volgende:
Eunice heeft een reality check gehad. Nu staat JW haar bij. Lijkt wel een tweede Esther
Eunice heeft testen gedaan op internet. Te meelevend.
Het buuk was waarschijnlijk uitverkochtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:49 schreef Varen het volgende:
Euniche heeft Narcisme testen gedaan op internet
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het buuk was waarschijnlijk uitverkocht
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze was te meelevend volgens de test 😁quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hij praat haar naar de mondquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:52 schreef greysbones het volgende:
Iemand mag JW ook wel eens zeggen dat hij er echt de ballen van snapt
hij meent wel wat hij zegtquote:
Nee dit gaat nog wel een tijdje durenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:54 schreef engine het volgende:
Het zit Mirthe nog diep. Dit is echt niet zomaar vergeten en vergeven.
die blijft daar nog wel effe inhangenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:54 schreef engine het volgende:
Hopelijk nog een paar maanden. Geen zin meer in Eunice in de buurt van Mirthequote:
Ik hoop echt dat ze een keer duidelijke grenzen trekt maar ik ben er bang voorquote:
Nee, te diep gekwetst, tot in haar ziel, dat vergeet ze nooitquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:54 schreef engine het volgende:
ik ook en met gevaar opquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze een keer duidelijke grenzen trekt maar ik ben er bang voor
Hopelijk speelt ze (Mirthe) het slim, en duwt ze haar richting rode kaart....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat myrte zich kan inhouden of is gelijk
Ben ik niet zo bang voor. Dit was een zeldzame uitbarsting voor Mirthe. Ze was er zelf ook helemaal van ontdaan. Dit was 1x en niet weer (op deze manier).quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat myrte zich kan inhouden of is gelijk
Ik wist het niet dat zich een tot een zelfbenoemd Goeroe had verklaard. Lachwekkend! Net zoals die ballet-act van haar.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:58 schreef greysbones het volgende:
ik vond het wel grappig dat mirthe haar vanmiddag Goeroe noemde
omdat precies dat woord ook veel in de COS voorbij komt
Ik mag toch hopen dat ze wel doorheeft dat ze vandaag zwaar over haar eigen grenzen is gegaan en dat zij daar haar verantwoordelijkheid voor neemt , de rest kan ze bij Eunie latenquote:
hoop eunice op de stipquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:58 schreef Silves het volgende:
Zo benieuwd naar de eliminatie..Mirthe toch maar Jw of Jef, beide heeft ze een hekel aan..
Jw moet hij nu maar niet op Moira gaan of toch zijn kleine meid steunen..
eunice die wat gaat doen...het groepje verlaat de building..
Ik had het met beide wel te doen. Ze bedoelen het allebei goed. Eunice die na een mislukt huwelijk zichzelf probeert te vinden en een goed mens te zijn. En Myrte die met haar verwardheid heen en weer slingert in haar gedachten en wanhopig grip lijkt te krijgen op haar eigen goedbedoelde interacties met anderen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ben ik niet zo bang voor. Dit was een zeldzame uitbarsting voor Mirthe. Ze was er zelf ook helemaal van ontdaan. Dit was 1x en niet weer (op deze manier).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |