quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het buuk was waarschijnlijk uitverkocht
Ze was te meelevend volgens de test 😁quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het buuk was waarschijnlijk uitverkocht
hij praat haar naar de mondquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:52 schreef greysbones het volgende:
Iemand mag JW ook wel eens zeggen dat hij er echt de ballen van snapt
hij meent wel wat hij zegtquote:
Nee dit gaat nog wel een tijdje durenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:54 schreef engine het volgende:
Het zit Mirthe nog diep. Dit is echt niet zomaar vergeten en vergeven.
die blijft daar nog wel effe inhangenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:54 schreef engine het volgende:
Hopelijk nog een paar maanden. Geen zin meer in Eunice in de buurt van Mirthequote:
Ik hoop echt dat ze een keer duidelijke grenzen trekt maar ik ben er bang voorquote:
Nee, te diep gekwetst, tot in haar ziel, dat vergeet ze nooitquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:54 schreef engine het volgende:
ik ook en met gevaar opquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze een keer duidelijke grenzen trekt maar ik ben er bang voor
Hopelijk speelt ze (Mirthe) het slim, en duwt ze haar richting rode kaart....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat myrte zich kan inhouden of is gelijk
Ben ik niet zo bang voor. Dit was een zeldzame uitbarsting voor Mirthe. Ze was er zelf ook helemaal van ontdaan. Dit was 1x en niet weer (op deze manier).quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat myrte zich kan inhouden of is gelijk
Ik wist het niet dat zich een tot een zelfbenoemd Goeroe had verklaard. Lachwekkend! Net zoals die ballet-act van haar.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:58 schreef greysbones het volgende:
ik vond het wel grappig dat mirthe haar vanmiddag Goeroe noemde
omdat precies dat woord ook veel in de COS voorbij komt
Ik mag toch hopen dat ze wel doorheeft dat ze vandaag zwaar over haar eigen grenzen is gegaan en dat zij daar haar verantwoordelijkheid voor neemt , de rest kan ze bij Eunie latenquote:
hoop eunice op de stipquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:58 schreef Silves het volgende:
Zo benieuwd naar de eliminatie..Mirthe toch maar Jw of Jef, beide heeft ze een hekel aan..
Jw moet hij nu maar niet op Moira gaan of toch zijn kleine meid steunen..
eunice die wat gaat doen...het groepje verlaat de building..
Ik had het met beide wel te doen. Ze bedoelen het allebei goed. Eunice die na een mislukt huwelijk zichzelf probeert te vinden en een goed mens te zijn. En Myrte die met haar verwardheid heen en weer slingert in haar gedachten en wanhopig grip lijkt te krijgen op haar eigen goedbedoelde interacties met anderen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ben ik niet zo bang voor. Dit was een zeldzame uitbarsting voor Mirthe. Ze was er zelf ook helemaal van ontdaan. Dit was 1x en niet weer (op deze manier).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |