ik denk dat ze er nog wel over na gaat denkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Voor mij is dat een illusie die Eunice zelf heeft. Ze begreep helemaal niks van waarom Mirthe nou eigenlijk zo boos was.
de zolderkamer autistquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:10 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Daarom, laat de zolderkamer autist het dan maar winnen
Stille wateren hebben diepe gronden...afgelopen dagen heeft ze alleen maar geklaagd aan een stuk door, dat ook iedereen om haar heen zei...kappen, of klaar is klaar, zet er eens een punt achter..maar ze bleef gewoon doorgaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:11 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel apart aan Myrte, ze kan soms wel echt mensen doodwensen. Neemt het dan snel weer terug nadat ze het gezegd heeft "onee mag je niet zeggen"
denk serieus dat het door het slaapgebrek helemaal rommelig werd in haar hoofdquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden...afgelopen dagen heeft ze alleen maar geklaagd aan een stuk door, dat ook iedereen om haar heen zei...kappen, of klaar is klaar, zet er eens een punt achter..maar ze bleef gewoon doorgaan.
Niemand ( dus Eric maar)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
de zolderkamer autist![]()
Het mag naar mijn mening iemand zijn die op veel punten het goed doet in het programma
- doet goed zijn/haar best met verdienopdrachten
- houd rekening met de groep
- is eerlijk en niet achterbaks
maar ja, wie is dat eigenlijk?
Oh nee nog ervoor over Jw en Eunice..en daarvoor over Jef wekenlang zachtjes ze verwensen..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:17 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
denk serieus dat het door het slaapgebrek helemaal rommelig werd in haar hoofd
Ze heeft het niet lauw water gekoeld 10 minuten maar alleen koel spray…..niet zo slim hèquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:16 schreef mijntjexx het volgende:
Het blijkt toch een goeie brandwond te zijn, er komt een blaar op
Dat ze maar snel weer lekker bij Kenzi in bed kan liggen ( op wie ze niet verliefd is want ze wil een man), opzoutuhquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:17 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
denk serieus dat het door het slaapgebrek helemaal rommelig werd in haar hoofd
nee Eric sowieso niet hoorquote:
Kan Jeffrey ook nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:21 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
nee Eric sowieso niet hoor
die is echt niet handig met de groep
hij kan autistisch zijn maar als een sociaal gewenste gedragsregel is uitgelegd zou hij het toch moeten kunnen toepassen? Doet hij niet dus in mijn ogen geen winnaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |