JW vindt vooral zichzelf heel intelligent....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:41 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
bij jan willem is veel leeftijdsgebonden he
babbet wil luisteren volgens mij en is net een sponsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
Babs kan extreem goed naar mensen luisteren en een inhoudelijk gesprek voeren terwijl Eunice juist alleen maar zichzelf hoort. Dan kunnen ze allebei wel heel veel boeken lezen maar ze verwerken al die informatie dan weer totaal verschillend.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:45 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
babbet wil luisteren volgens mij en is net een spons
eunice wil iemand haar verkregen ontwiekeling opdringen en dat werkt blijkbaar niet
Ze heeft dan al gelijk 39 cliëntenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:46 schreef Vlinder1974 het volgende:
vindt babbet wel echt een toppertje de laatste tijd
ook wel een winnaar voor mij
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]ik ben geen schijtebalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hele koken was ook dwingelandij van Eunice, JW wou niet eens koken en Mirthe wou niet met JW![]()
Ik trek die shit gewoon ff niet meer![]()
Maar kusje voor jou![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Leuke mensen op de stream nuquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik ben geen schijtebal![]()
Ik trek die shit gewoon ff niet meer![]()
Maar kusje voor jou![]()
dat hadden jeff en jappie ook ooit afgesprokenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:47 schreef Silves het volgende:
Ze hebben ooit besproken, dat ze net gaan doen alsof ze uitelkaar zijn gevallen..deze kwam van mirthe, .Sas was het er mee eens, zodat ze uiteindelijk een hechte groep worden met stemmen tegen de ander..![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:49 schreef Silves het volgende:
Ja eunice die altijd dankbaar is, met haar rare gezegdes
Wordt niet boos als een vogel op je hooft poept, maar wees dankbaar dat een koe niet kan vliegen.
Dat ze deze maar eens onthoud.
Ja ook deze overloper, probeert langzaam terug te krabbelen, de andere zijn zo negatief waar hij mee om gaat, maar of de gezellige er in trappen ? weet het niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:49 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
dat hadden jeff en jappie ook ooit afgesproken
en toen werd het echt
birdy, birdy in the sky dropped a poopy in my eye, i'm not sad, i don't cry, i'm just glad that cows don't flyquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:49 schreef Silves het volgende:
Ja eunice die altijd dankbaar is, met haar rare gezegdes
Wordt niet boos als een vogel op je hooft poept, maar wees dankbaar dat een koe niet kan vliegen.
Dat ze deze maar eens onthoud.
Ja echt Eunice moet er maar zien te dealen ....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
whahahahah jan willem probeert de boel zo neutraal mogelijk te bekijken
wat een vent hahahahahha
de gezellige! dat is een goeie naam voor de groepquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja ook deze overloper, probeert langzaam terug te krabbelen, de andere zijn zo negatief waar hij mee om gaat, maar of de gezellige er in trappen ? weet het niet.
zijn toch complete tegenpolenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt Eunice moet er maar zien te dealen ....
denk dat Jeff vrij was ivm slapen en kokenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:54 schreef Vlinder1974 het volgende:
vind jeff en moraima lief samen
hebben ze al gewandeld vandaag?
No NEDquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:55 schreef Vlinder1974 het volgende:
wie doen er nou nog mee met het songfestival?
o ja datquote:
Dat zien we morgen wel toch .... Laat je verrassen .... wie weet zijn er nog onverwachte inschrijvingenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
o ja dat
dat heb ik wel meegekregen
ik bedoelde ontopic
wie doen er morgen mee met het loodssongfestival?
oja dat is wel een legitieme redenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
denk dat Jeff vrij was ivm slapen en koken
ik hoop dat het net zo leuk wordt als met de playbackshowquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zien we morgen wel toch .... Laat je verrassen .... wie weet zijn er nog onverwachte inschrijvingen
klokslag middernacht .....quote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:02 schreef greysbones het volgende:
aaah FEBO
dit is net zo een leuk gesprek
over verschillende culturen
Iedergeval zooi slaapt, ik herkende de 2 chinese muren op beeld..ja jammer maar steeds meer komen ze toch met beelden ondanks de rokers, ze draaien niet meer zo snel weg.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:02 schreef greysbones het volgende:
aaah FEBO
dit is net zo een leuk gesprek
over verschillende culturen
In éérst instantie prooste hij met een mok koffie... om 10 uurquote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:13 schreef Silves het volgende:
Wat had Bern voor een reactie op de gele rakker vandaag??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |