myrthe blijft er wel in hangen , en ze willen vandaag met elkaar praten , nou hoop dat myrthe zich kan inhoudenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze was echt zo boos, goed dat Erik haar uit die boosheid haalde om herhaling te voorkomen.
Normaal is het goed om iemand zijn boosheid te laten uiten maar ze was zo boos dat hij waarschijnlijk bang was ze nog meer ging 'vloeken/schelden'
Ooh ja... tuurlijk en ik had eerder al begrepen dat Wendy en Rupie zich ook al terug hadden getrokken of dat moet weer veranderd zijn hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde al dat groepje waar eunice en myrthe en sas in meezongen niet doorgaat , vond sas geen goed idee gezien de toestand tussen eunice en myrte
dat van wendy en rupie weet ik niet , hoordde wel dat bern duncan lawrence gaat doenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja... tuurlijk en ik had eerder al begrepen dat Wendy en Rupie zich ook al terug hadden getrokken of dat moet weer veranderd zijn hoor.
Ooh ja... tuurlijk en ik had eerder al begrepen dat Wendy en Rupie zich ook al terug hadden getrokken of dat moet weer veranderd zijn hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde al dat groepje waar eunice en myrthe en sas in meezongen niet doorgaat , vond sas geen goed idee gezien de toestand tussen eunice en myrte
Ja ik heb een stukje gezien.... Erik was wel lief voor Mirthe.. hij wilde dat ze aan iets anders ging denken maar ze moest nog even uitrazen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze was echt zo boos, goed dat Erik haar uit die boosheid haalde om herhaling te voorkomen.
Normaal is het goed om iemand zijn boosheid te laten uiten maar ze was zo boos dat hij waarschijnlijk bang was ze nog meer ging 'vloeken/schelden'
Leuk hoor.... ik heb de vorige keer ook zo vreselijk gelachen... hoop op weer zo'n avond...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat van wendy en rupie weet ik niet , hoordde wel dat bern duncan lawrence gaat doen
ja alleen bern kan niet zingenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Leuk hoor.... ik heb de vorige keer ook zo vreselijk gelachen... hoop op weer zo'n avond...
Ik snap dat wel, vooral als je van nature nooit boos bent. En dat je er dan ook zo voor gestraft wordt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
myrthe blijft er wel in hangen , en ze willen vandaag met elkaar praten , nou hoop dat myrthe zich kan inhouden
Ja ik ook, zien wat daar van komt. Eunice kan het altijd op een voor haar goede manier brengen en de meeste gaan er in mee. Zelfs JWquote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja... tuurlijk en ik had eerder al begrepen dat Wendy en Rupie zich ook al terug hadden getrokken of dat moet weer veranderd zijn hoor.
[..]
Ja ik heb een stukje gezien.... Erik was wel lief voor Mirthe.. hij wilde dat ze aan iets anders ging denken maar ze moest nog even uitrazen.
Ja ik zag dat ze erg boos was..Eunice is ook vreselijk dominant.. ik heb gelezen dat ze vandaag gaan praten... ben benieuwd.
werd misselijk van dat gesprek van die 2 in de kas gisteravond ik ik , de ander weet alles beter maar boeit hem niet. eunice is een zuigerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, zien wat daar van komt. Eunice kan het altijd op een voor haar goede manier brengen en de meeste gaan er in mee. Zelfs JW
Ja inderdaad Eunice kan het zo draaien zodat het altijd aan een ander ligt...JW heeft echt oogkleppen voor maar dat had hij bij Esther ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, zien wat daar van komt. Eunice kan het altijd op een voor haar goede manier brengen en de meeste gaan er in mee. Zelfs JW
Ik vermoed dat ze wel voorzichtig is, ze is bang weer te flippen en een rode kaart te krijgen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
Maar ik ben bang dat Mirthe zo weer ingepakt gaat worden ze is zo naïef en gaat snel uit van het goede van de mens.
JW en Eunice zaten in de kas?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
werd misselijk van dat gesprek van die 2 in de kas gisteravond ik ik , de ander weet alles beter maar boeit hem niet. eunice is een zuiger
dan kan ze beter het gesprek met eunice niet aangaan nu , vind ik niet verstandigquote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wel voorzichtig is, ze is bang weer te flippen en een rode kaart te krijgen.
Ik hoop het... beter laat ze Eunice... ik hoop dat ze rustig blijft dan...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze wel voorzichtig is, ze is bang weer te flippen en een rode kaart te krijgen.
We gaan het zien, wie weet gaat Erik er wel bij zitten of Moraimaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan kan ze beter het gesprek met eunice niet aangaan nu , vind ik niet verstandig
Is misschien wel verstandig.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, wie weet gaat Erik er wel bij zitten of Moraima
Ben benieuwd met wie ze zo'n open gesprek over sjeffie gaat hebben voor wie ze zo bang isquote:Op zaterdag 13 mei 2023 02:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooi dat ze nu zo'n open gesprek met Jeff heeft en hij echt naar haar luistert en haar advies geeft
JW is zelf ook geen zuivere koffie.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad Eunice kan het zo draaien zodat het altijd aan een ander ligt...JW heeft echt oogkleppen voor maar dat had hij bij Esther ook.
die gaat weer downsizen hoor. Toen ze heel boos was op kenzy ook, ze zou het wel even vertellen...NOT!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:07 schreef Frummelie het volgende:
Maar ik ben bang dat Mirthe zo weer ingepakt gaat worden ze is zo naïef en gaat snel uit van het goede van de mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |