Hoe wie, wat en waar?quote:
Interessant. Dus alles wat ik zeg moet ik gewoon zo'n draai geven dat jij er eigenlijk niet tegenin kán gaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde eigenlijk net iets zeggen over slechte smaak enzo, maar ik dacht laat ik deze week aardig zijn.
Ik zou er niet op hopen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant. Dus alles wat ik zeg moet ik gewoon zo'n draai geven dat jij er eigenlijk niet tegenin kán gaan.
Sorry!quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze post kan technisch gezien niet kloppen.
Jeetje, jij bent zeker wel populair bij de Spaanse dames met dit soort teksten?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word van jou net zo blij als van rijstwafels met olijfolie en kaas
Het begint op E en eindigt op m eenendertigquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Van wie moet je dat zeggenAls je te bang bent om het hiet publiekelijk te vertellen mag het ook via DM hoor!
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het begint op E en eindigt op m eenendertig
Nee, Nice ligt in Frankrijkquote:
Nee deze was specifiek ontworpen voor de immer ontoegankelijke Friese markt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent zeker wel populair bij de Spaanse dames met dit soort teksten?
We gaan dit voor je oplossen. Onder zo'n terreur hoort niemand te moeten levenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het begint op E en eindigt op m eenendertig
Zasvirajte noćas tu romancuquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kraljevi Ulice & 75 Cents Romanca (Croatia 2008)
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee deze was specifiek ontworpen voor de immer ontoegankelijke Friese markt.
Iets maken niet, maar ik heb met het oog op het ESF wel een paar weken terug Friese worst en beerenburgkaas gekochtquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:07 schreef Em31 het volgende:
Gaan jullie nog speciale hapjes of iets maken voor de finale zaterdag?
Vorig jaar hadden we tiramisuquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:07 schreef Em31 het volgende:
Ik heb voor vanavond Nederlandse borrelhapjesquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:07 schreef Em31 het volgende:
Ohja! Ben wel benieuwd of je dat echt gaat proeven in die kaasquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Iets maken niet, maar ik heb met het oog op het ESF wel een paar weken terug Friese worst en beerenburgkaas gekochtDaarnaast heb ik ook een selectie aan nootjes en zelfs wat popcorn in huis, dus dat komt vast goed
tiramisuquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we tiramisu![]()
Misschien dat ik me nu weer aanpas en zaterdagmiddag lunch met een driehoekige boterham met bacon, daarbij om onduidelijke redenen een zakje chips, en een kopje thee met melk
En wat witte bonen in tomatensaus, om het af te maken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien dat ik me nu weer aanpas en zaterdagmiddag lunch met een driehoekige boterham met bacon, daarbij om onduidelijke redenen een zakje chips, en een kopje thee met melk
Blokje kaas, plakje leverworst, boterhamworst met augurk, etc. etc.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond Nederlandse borrelhapjesen zaterdag Spaanse tapas.
Jij?
Kaas uit de Beemster?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond Nederlandse borrelhapjesen zaterdag Spaanse tapas.
Jij?
Je kan die chips natuurlijk ook gewoon als broodbeleg gebruikenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan die chips natuurlijk ook gewoon als broodbeleg gebruiken
[ afbeelding ]
Zeker! Hier is er een vrij uitgebreid artikel overquote:
Zeker!!!quote:
Laat je thuis dan ook de bamihapjes koud worden omdat dat traditie is?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zo'n mix van bitterballen en andere snacks
Ik heb ook Weduwe Joustra in huis, dus ik kan het eerlijk vergelijkenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja! Ben wel benieuwd of je dat echt gaat proeven in die kaas
Laat het ons wetenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook Weduwe Joustra in huis, dus ik kan het eerlijk vergelijken
Welverdiende like gezet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb ondertussen een lichte mental breakdown omdat ik bijna geen likes meer krijg op Instagram, en dat is inderdaad net zo treurig als het klinkt.
Instagram deelt foto’s ook niet meer met al je volgers, dus ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb ondertussen een lichte mental breakdown omdat ik bijna geen likes meer krijg op Instagram, en dat is inderdaad net zo treurig als het klinkt.
Wat heb je met meneer Joustra gedaan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook Weduwe Joustra in huis, dus ik kan het eerlijk vergelijken
Ik heb je geliketquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
Weten ze daar bij Instagram wel hoe fragiel m'n mentale gezondheid is?? Nou???quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Instagram deelt foto’s ook niet meer met al je volgers, dus ligt niet aan jou.
Het is schandalig!quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Weten ze daar bij Instagram wel hoe fragiel m'n mentale gezondheid is?? Nou???
Het is gewoon een after workout foto.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb je geliket
Maar misschien niet helemaal de doelgroep![]()
Ik wel voor je sportschoolskills, ik heb je een like gegeven!quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat algoritme heeft geen enkel respect voor me.
Maar ja, wel dit dus waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb je geliket
Maar misschien niet helemaal de doelgroep![]()
Iedereen is de doelgroep, ik plaats alleen maar familievriendelijke foto's. Vraag maar aan m'n moeder, volgens mij volgt die me ook.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wel voor je sportschoolskills, ik heb je een like gegeven!
[..]
Maar ja, wel dit dus waarschijnlijk
Goed bezig! Shuttlesport of sportschool?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb geen snacks voor vanavond. Straks sporten.
Nee dat ik niet de doelgroep ben van wiens likes je blij wordt hahaquote:
Ja ik vind patat en je ouders wel van een andere orde dan werk hoor Ari, die kan ik je nog vergevenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
Ik was even weg want ik was uitgenodigd om bij mijn ouders patat te komen eten
Maar NU liggen mijn prio's ECHT weer hier hoor, ik ben hier nu to stay!
Bohh jaaa!!!quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:34 schreef Arizona het volgende:
Ik moet nog even kijken voor zaterdag. Ik denk in ieder geval aardbeien met slagroom, voor de Wimbledon-Engelse vibe![]()
Ik heb ook wel weer zin in Heksenkaas met Bugles
Ik word altijd blij van jouw likes.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat ik niet de doelgroep ben van wiens likes je blij wordt haha
Omdat je patat zegt, is het je vergeven.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
Ik was even weg want ik was uitgenodigd om bij mijn ouders patat te komen eten
Maar NU liggen mijn prio's ECHT weer hier hoor, ik ben hier nu to stay!
Shuttlesport.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig! Shuttlesport of sportschool?
Voor vanavond heb ik ook niets speciaals. Ik heb nog wel een halve zak Nibbits, mocht ik trek krijgen.
Veel plezierquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Shuttlesport.
Zaterdag naar sportschool, denk ik.
Succes aan de modsquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:39 schreef Momo het volgende:
ESF / [LIVE] Tweede halve finale songfestival 2023 21:00 #1
Is weer open
Nou wat klaag je danquote:
Ik kijk uit naar je leuke woordgrappen!quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:52 schreef Tjacka het volgende:
Veel zin in vanavond en ik ga heel positief posten!
@BillDauterive, aiiquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier vanavond bij de tweede halve finale. Ik ga 'm morgen terugluisteren.
Nederland was er al uit sinds de selectie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat het wel minder druk wordt nu NL eruit is
Nouja uit betrouwbare bron weet ik dat daar niet op gewacht wordt in ESF. Ik ga niet weer een ban oplopen dus ik ga mij keurig gedragen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je leuke woordgrappen!
Deze had ik al genoteerd. En waarvoor? Voor een traininkje... Tja, wat moeten we hier nou mee?quote:
Dit is toch de slowchat haha!quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:59 schreef Dave het volgende:
Eigenlijk had dit topic pas om 2200 geopend moeten worden.
Dat is jammer! Deze week lijken de (gast)mods wat strenger dan normaal, er werd ook een post van mij weggehaald. Buiten het seizoen gaat het wat gemoedelijker.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja uit betrouwbare bron weet ik dat daar niet op gewacht wordt in ESF. Ik ga niet weer een ban oplopen dus ik ga mij keurig gedragen.
Ik wil weer 100 likes van wildvreemden waardoor ik het gevoel krijg dat ik er toe doe in deze wereld.quote:
Post geliked.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil weer 100 likes van wildvreemden waardoor ik het gevoel krijg dat ik er toe doe in deze wereld.
Ja dat vind ik ook. Ik als oud VBL-hooligan heb natuurlijk extra ogen op mij gericht!quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is jammer! Deze week lijken de (gast)mods wat strenger dan normaal, er werd ook een post van mij weggehaald. Buiten het seizoen gaat het wat gemoedelijker.
Er staat een misplaatste spatie in het woord zijn. Minpuntje.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Het was nog steeds 2000.
Je zou willen dat die mods altijd zo kritisch z ijn.
quote:Let op: deze usernotes hebben een vertraging van 3 dagen.
SPOILER: nsfw - de img url geeft wel veel wegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:07 schreef Dave het volgende:
Speciaal voor @:Cyan9
Herken de ESF-deelnemer.Moet je niet een foto delen met de naam in de linkSPOILER: nsfw - de img url geeft wel veel wegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat had ik in de spoiler info er al bij gezet, maar was te lui om de foto elders op te slaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet je niet een foto delen met de naam in de link
Je bent weer aardig op dravequote:Op donderdag 11 mei 2023 20:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat had ik in de spoiler info er al bij gezet, maar was te lui om de foto elders op te slaan.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:07 schreef Dave het volgende:
Speciaal voor @:Cyan9
Herken de ESF-deelnemer.Ik hoopte deze foto te kunnen vergroten voor research doeleinden, maar ik kwam bedrogen uit.SPOILER: nsfw - de img url geeft wel veel wegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Nee echt schokkendquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze had ik al genoteerd. En waarvoor? Voor een traininkje... Tja, wat moeten we hier nou mee?
Ja, bij Olaf Koens was een en ander destijds wat duidelijker.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hoopte deze foto te kunnen vergroten voor research doeleinden, maar ik kwam bedrogen uit.
Weinig te zien van de viool.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, bij Olaf Koens was een en ander destijds wat duidelijker.
Ja sowieso zat eerst de zwarte balk er subtiel overheen, maar daarna werd nog niet iets duidelijkquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hoopte deze foto te kunnen vergroten voor research doeleinden, maar ik kwam bedrogen uit.
't Zou natuurlijk kunnen dat ie z'n uitzicht op insta wilde zetten en de weerspiegeling te laat opmerkte of zo.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:12 schreef Meke het volgende:
Maarja dit soort foto's maak je toch niet per ongeluk
Dit is 100% een bewussie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:12 schreef Meke het volgende:
Maarja dit soort foto's maak je toch niet per ongeluk
Ghost not included.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:17 schreef Dave het volgende:
Er is ook zo'n serie van mensen die hun spiegel willen verkopen op marktplaats e.d. en die dan op de foto willen zetten, zonder zelf in beeld te zijn.
[ afbeelding ]
Je kunt ook gewoon fatsoenlijk posten natuurlijk. Of is dat te moeilijk gedachtquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Ik als oud VBL-hooligan heb natuurlijk extra ogen op mij gericht!
Heb je de Nibs nog over of de Bits?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig! Shuttlesport of sportschool?
Voor vanavond heb ik ook niets speciaals. Ik heb nog wel een halve zak Nibbits, mocht ik trek krijgen.
We zullen je allen op weg helpen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil weer 100 likes van wildvreemden waardoor ik het gevoel krijg dat ik er toe doe in deze wereld.
Ja ik zou zeggen dat je daar extra op let als je er naakt staat?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:14 schreef Dave het volgende:
[..]
't Zou natuurlijk kunnen dat ie z'n uitzicht op insta wilde zetten en de weerspiegeling te laat opmerkte of zo.
Maar zijn wij allen dan wild genoeg om voor wildvreemden door te kunnen gaan?quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Och, van wat er te zien valt, valt er ook wel mee te pronken.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:22 schreef Fred_B het volgende:
Babette Labeij, Jamaii en Piepkuiken vanavond bij Jinek als experts over het ESF voor de liefhebber.
Dat niet, maar als anderen zien dat die al twaalf likes heeft, dan denken ze zo dat moet wel een goede zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar zijn wij allen dan wild genoeg om voor wildvreemden door te kunnen gaan?
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:22 schreef Fred_B het volgende:
Babette Labeij, Jamaii en Piepkuiken vanavond bij Jinek als experts over het ESF voor de liefhebber.
Daar kan je gewoon frontaal naakt in beeld, Twitter staat dat gewoon toe.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:24 schreef Dave het volgende:
Oh, er is zelfs een @:Spiegeltekoop op Twitter.
[ twitter ]
Ik hoop dat Oekraïne eerder komt dan ik, zeg maar.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zat de puntengevers voor zaterdag te bekijken.
VBL on tour zal wel losgaan bij Estland. Al zijn er niet veel Heracles-fans.
Zlata Ognevich genot.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik hoop dat Oekraïne eerder komt dan ik, zeg maar.
@:dave
Die Babette kan ik sinds dinsdag niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:22 schreef Fred_B het volgende:
Dat weet ik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar kan je gewoon frontaal naakt in beeld, Twitter staat dat gewoon toe.
Je zou de OP kunnen lezen van het live topicquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:26 schreef Dave het volgende:
Waar moet ik vanavond op letten bij de tweede halve finale? Ben nagenoeg ...laat Guaan het maar niet horen... onvoorbereid.
@Hamlapjes kom er maar in.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar was dit? Ook bij Eva?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Die Babette kan ik sinds dinsdag niet meer serieus nemen.
"Vroeger kwamen we met Anouk, Ilse de Lange, Trijntje Oosterhuis, dat waren tenminste echt gevestigde artiesten"
"Nou, Trijntje ging ook niet door..."
"Ging Trijntje niet door???"
Ik mis weer eens een grapje.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik hoop dat Oekraïne eerder komt dan ik, zeg maar.
@:dave
"Experts"quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
"Vroeger kwamen we met Anouk, Ilse de Lange, Trijntje Oosterhuis, dat waren tenminste echt gevestigde artiesten"
Lekker losgaan op België. Cringen met Polen. Poe Poe Poe-en met Oostenrijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:26 schreef Dave het volgende:
Waar moet ik vanavond op letten bij de tweede halve finale? Ben nagenoeg ...laat Guaan het maar niet horen... onvoorbereid.
Hm, dat zou idd kunnen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat niet, maar als anderen zien dat die al twaalf likes heeft, dan denken ze zo dat moet wel een goede zijnOok maar even liken
TL;DRquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Je zou de OP kunnen lezen van het live topic
De hele nacht wakker liggen omdat Oostenrijk in ons kop hebben ja.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Lekker losgaan op België. Cringen met Polen. Poe Poe Poe-en met Oostenrijk.
ESF / [2023] Op weg naar...het Songfestivalquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:26 schreef Dave het volgende:
Correct en gooi daar België en Estland bij want Gustaph en Wouter Hardyquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:29 schreef Dave het volgende:
[..]
TL;DR
Oostenrijk, Slovenië, Armenië en Australië
Meestal mag iemand dat niet zeggen, maar in dit geval is het feitelijk waar dus toegestaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ESF / [2023] Op weg naar...het Songfestival
Dit is de ultieme voorbeschouwing (al zeg ik het wel zelf).
Ja, dit is eigenlijk nog beter dan mijn OPquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En de echt gevestigde Duncan Laurence scoorde ook wel aardig.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Australië, Slovenië, België en Oostenrijkquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:26 schreef Dave het volgende:
Ik heb ook vaak dat er bij een like een vertraging zit, ik uit ongeduld nog een keer klik, waardoor die like weer ongedaan wordt gemaakt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat niet, maar als anderen zien dat die al twaalf likes heeft, dan denken ze zo dat moet wel een goede zijnOok maar even liken
Ik heb die rondjes, geen idee welke dat zijnquote:
SpaghettiOs?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb die rondjes, geen idee welke dat zijn
Gunfactor, leuke gozer die jarenlang achtergrondzanger wasquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet wat iedereen nou precies met België heeft, behalve misschien dat het België is.
Vooral dat de uitvoerende leuk is.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet wat iedereen nou precies met België heeft, behalve misschien dat het België is.
Ja. Een beetje alsof je iemand dan aan het pesten. Haha je denkt dat je een like hebt gekregen, echt nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak dat er bij een like een vertraging zit, ik uit ongeduld nog een keer klik, waardoor die like weer ongedaan wordt gemaakt.
Oh, hij was aangevuld! Wederomquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over Belgiëquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ah kijk. Ik ken hem en zijn achtergrond niet, dus puur op basis van het nummer (en ook wel een beetje zijn stem) zat ik me toch steeds ietwat te verbazen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gunfactor, leuke gozer die jarenlang achtergrondzanger wasHet nummer is niet het beste wat ooit gemaakt is ofzo
Nee hoor niet omdat het België is. Meer omdat het wel een leuk niets aan de hand liedje is dat best goed gebracht wordt. Is het heel erg goed of bijzonder, maar toch wel erg leuk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja precies, het is gewoon ongecompliceerd LEUK. Iets wat wij al jaren niet insturenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor niet omdat het België is. Meer omdat het wel een leuk niets aan de hand liedje is dat best goed gebracht wordt. Is het heel erg goed of bijzonder, maar toch wel erg leuk.
Ik zal het houden op 'smaken verschillen', dat doe ik toch al vaker met de rest hier.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor niet omdat het België is. Meer omdat het wel een leuk niets aan de hand liedje is dat best goed gebracht wordt. Is het heel erg goed of bijzonder, maar toch wel erg leuk.
Het moet bij ons altijd lekker middle of the road zijn. De enige uitzondering (Outlaw in 'Em) vind ik dan ook persoonlijk het leukste wat we de afgelopen twintig jaar hebben gestuurd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja precies, het is gewoon ongecompliceerd LEUK. Iets wat wij al jaren niet insturen
Ach ja. Er waren en zijn ook mensen die weglopen met de Servische mompelaar, dus iedereen een eigen smaak.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zal het houden op 'smaken verschillen', dat doe ik toch al vaker met de rest hier.![]()
Volgens mij was het zelfs een van de liedjes die ik bij de eerste keer luisteren halverwege afzette, maar ik zal het vanavond nog een kans geven.![]()
![]()
Ze gaan het denk ik niet redden, maar met die odds is het wel leuk er een eurootje op in te zettenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:40 schreef Fred_B het volgende:
San Marino voor kwalificatie op 34 op Betfair. Volgens mij is dat een nieuw record. Ik heb sinds ik het daar bijhoud in 2007 in elk geval nog nooit zo’n hoge quotering gezien.
Daar kunnen wel een paar Belchinezen flink wat geld mensen voor omkopen om te stemmen en dan alsnog heel veel winst maken door in te zetten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:40 schreef Fred_B het volgende:
San Marino voor kwalificatie op 34 op Betfair. Volgens mij is dat een nieuw record. Ik heb sinds ik het daar bijhoud in 2007 in elk geval nog nooit zo’n hoge quotering gezien.
Jij ook plezier Roger.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga zo maar eens richting de TV verhuizen.
Ook nog even kijken of er nog iets te drinken en/of te knabbelen in huis is.
U hoort het al, goede voorbereiding hier in huis.![]()
Veel plezier mensen!
En die uren doen over Vicky (quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:45 schreef Redefine het volgende:
Zogenaamde ESF kenners die niet een wisten dat Turkije won.
Die wist ik dan nog wel vrij snel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:46 schreef BillDauterive het volgende:
Bij Vicky Leandros moest ik toch even nadenken. Maar ik was wel sneller dan Koos.
Ja. Is toch wat anders dan Celine Dionisos,quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die uren doen over Vicky ()
Ik hoorde dat Dries gaat erover gaat praten dat het selecteren van het liedje volledig op de schop moet. Die is natuurlijk nog steeds MAD dat die steeds afgewezen wordt.quote:
Ik weet niet welke zogenaamde esf-kenners erger zijn die vanavond bij Jinek of Op1 zijnquote:
Ik ga zo te zien het napraten wederom overslaan, m'n mentale gezondheid staat al genoeg onder druk.quote:
Negen van de tien keer zitten er weer dezelfde nono's met elke keer weer dezelfde belegen meningen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet welke zogenaamde esf-kenners erger zijn die vanavond bij Jinek of Op1 zijn
Ja, als een NSF in de interesse van 1 iemand is, dan is hij het wel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Dries gaat erover gaat praten dat het selecteren van het liedje volledig op de schop moet. Die is natuurlijk nog steeds MAD dat die steeds afgewezen wordt.
VBL hoeft daar niet eens voor on tour! (Eerst eventjes winnen van NAC morgenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Qua liedje is het slechter, qua zang waarschijnlijk wel beter.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
Albanië staat net zo laag als Nederland bij de bookies. In deze semi staat ze 11de.
Ik sluit het niet uit. Het is toch tot op zekere hoogte de Portugal van deze semi.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
Albanië staat net zo laag als Nederland bij de bookies. In deze semi staat ze 11de.
Dat vind ik een belediging voor Portugal.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit. Het is toch tot op zekere hoogte de Portugal van deze semi.
Heeft eventueel ook nog wel diaspora vote achter de hand.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit. Het is toch tot op zekere hoogte de Portugal van deze semi.
Eigenlijk wel eens.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat vind ik een belediging voor Portugal.
In deze semi is alles van een ander niveauquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat vind ik een belediging voor Portugal.
Ik hoop echt dat ze doorgaanquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, Rest of the World is waarschijnlijk ook relatief veel voormalig Joegoslavië. En die familie komt uit Kosovo.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft eventueel ook nog wel diaspora vote achter de hand.
Wat ze nu hebben gestuurd is wel ongeveer datquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Griekenland toch geen NQ scoren gezien wie er mogen stemmen.
Voornamelijk omdat die normaal nog door zouden gaan als ze een bandje met 3 minuten lang ruis zouden insturen.
Ze staan wel heel laag bij de bookies, maar heb eigenlijk hetzelfde als jij.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voornamelijk omdat die normaal nog door zouden gaan als ze een bandje met 3 minuten lang ruis zouden insturen.
Met rare sprongetjes.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat ze nu hebben gestuurd is wel ongeveer dat
Ja, als hij normaal doet, is die door. Maar hij zag eruit als een vlieg in een spinnenweb gisteravond in de jury repetitie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Griekenland gaat men zolang discussiëren over wat er slechter is, zijn zang of zijn Engelse uitspraak dat ze vergeten te stemmen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor een ultrakorte quiz duurde het best langquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Nou, notoire ESF-hater Marlayne heeft gewonnen
Straks ook weer een quiz die te lang duurt. Wederom met de onvermijdelijke? Of krijgen we andere spelers?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor een ultrakorte quiz duurde het best lang
Gecondoleerdquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef H_T het volgende:
Veel plezier allemaal vanavond! Ik ga in het livetopic zitten
Succes. En veel plezier.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef H_T het volgende:
Veel plezier allemaal vanavond! Ik ga in het livetopic zitten
Anders maar juichen voor een Pooltje. Al zie ik die geen solo overwinning pakken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan de Nostra wel inpakken als Griekenland een NQ scoort, want dat kost al op minimaal 3 vragen punten. Altijd juichen voor je pooltje (ik vermoed dat ik het verder echt wel kut ga vinden)
Gilquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kijk hier ook met een schuin oog mee. Als er onverantwoord wordt gereld, geef maar een gil.
Lijkt erop dat de top 9 wel safe is, alleen die tiende plek wordt spannend.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:58 schreef Fred_B het volgende:
9. Georgië 1.38
10. Estland 1.89
11. Albanië 2.18
12. Griekenland 2.79
13. Denemarken 2.87
De grensgevallen op Betfair vlak voor de show.
Estland en Denemarken verbaasd mij wel. Die Deen zingt geloof ik niet heel best, maar red het als starter en qua liedje lijkt toch wel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:58 schreef Fred_B het volgende:
9. Georgië 1.38
10. Estland 1.89
11. Albanië 2.18
12. Griekenland 2.79
13. Denemarken 2.87
Vorig jaar ook overleefdquote:
Denemarken is wel flink gezakt zeg!quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:58 schreef Fred_B het volgende:
9. Georgië 1.38
10. Estland 1.89
11. Albanië 2.18
12. Griekenland 2.79
13. Denemarken 2.87
Volgens mij moet je daarvoor naar het livetopicquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kijk hier ook met een schuin oog mee. Als er onverantwoord wordt gereld, geef maar een gil.
Die Faroese persoon (hoe noem je eigenlijk iemand van de Faeroer eilanden) is een onwijze act en nogal onauthentiek.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Estland en Denemarken verbaasd mij wel. Die Deen zingt geloof ik niet heel best, maar red het als starter en qua liedje lijkt toch wel.
Ja, Georgië is wel de beste van de 5. Maar het is een erg onsamenhangend liedje, dus hij staat vrij short.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de top 9 wel safe is, alleen die tiende plek wordt spannend.
We moesten wel even testen of je scherp was hequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Grapjas, ik stond al klaar met m'n noteboekje.
En dit hou ik me ook weer voorquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:01 schreef Cirilico het volgende:
Ga dit keer meer opletten en minder meelezen.
Ik blijf het altijd heel raar vinden om die tune te horen en het daarna níet gelijk gevolgd te horen door het deuntje van de IBU voor het biatlonquote:
Fururur.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:00 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die Faroese persoon (hoe noem je eigenlijk iemand van de Faeroer eilanden) is een onwijze act en nogal onauthentiek.
Of de Spel zonder Grenzen introquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd heel raar vinden om die tune te horen en het daarna níet gelijk gevolgd te horen door het deuntje van de IBU voor het biatlon![]()
Die komt er normaal gelijk achteraan (bij het biatlon)
Ja. Aan de ene kant wel sterk, maar nogal kwelerig.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Georgië is wel de beste van de 5. Maar het is een erg onsamenhangend liedje, dus hij staat vrij short.
Ja, dat hebben wij allemaal hoorquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd heel raar vinden om die tune te horen en het daarna níet gelijk gevolgd te horen door het deuntje van de IBU voor het biatlon![]()
Die komt er normaal gelijk achteraan (bij het biatlon)
Tegenwoordig denkt elke programmamaker dat we seniel zijn.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat hebben wij allemaal hoor![]()
(Gewoon meelullen, dan zijn ze ongevaarlijk)
Ik mis dronken blik in hun ogenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:04 schreef Meridiaan het volgende:
De Britse zaterdagnacht wordt geëerd zie ik
Welke rol in GoT dan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Ooooooh nu weet ik waar die hele grote dame me zo bekend van voor komt, ze speelt in Sex Education(en in Game of Thrones, maar iets minder herkenbaar)
Wie is ze dan in Games of Thrones?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Ooooooh nu weet ik waar die hele grote dame me zo bekend van voor komt, ze speelt in Sex Education(en in Game of Thrones, maar iets minder herkenbaar)
Goh, je verwacht het niet!quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:00 schreef Dave het volgende:
Oh, Dries Roelvink wil het Nederlandse songfestivalsysteem op de schop. Vanavond Op1.
Wie is dat in Sex Ed dan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Septa Unella, daar herkende ik haar totaal niet van maar dat zag ik net op Wikipedia (omdat ze me zo bekend voorkwam van Sex Education maar ik even niet op de naam kon komen)quote:
Welke rol in Sex Education? Ik heb het laatste seizoen niet gezien, maar het is niet Gillian Anderson mocht je dat denken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Een van de moeders van Jacksonquote:
Ja is alleen nog niet uit de zak gehaald.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:05 schreef Fred_B het volgende:
Alesha heeft weer een jurk die je bij de Liverpoolse C&A zou kunnen laten hangen.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie is ze dan in Games of Thrones?
Wauw, mind blowingquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Septa Unella, daar herkende ik haar totaal niet van maar dat zag ik net op Wikipedia (omdat ze me zo bekend voorkwam van Sex Education maar ik even niet op de naam kon komen)
Ja inderdaadquote:
Maar dan de iets minder goedkope versie.quote:
Iets van Ed Sheeranquote:
De Shame shame shame mevrouwquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Septa Unella, daar herkende ik haar totaal niet van maar dat zag ik net op Wikipedia (omdat ze me zo bekend voorkwam van Sex Education maar ik even niet op de naam kon komen)
Ik denk dat hij die aan het einde van de avond nog niet heeft gevonden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:08 schreef Meridiaan het volgende:
Kijk die jongen eens een connectie zoeken met ons
Iets van Ed Sheeran.quote:
Ja dat dacht ik ook maar ik weet niet welke. Overpass Graffiti?quote:
Loepzuiver zekerquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:10 schreef Fred_B het volgende:
Muziekkenner Jan Smit gaat iets zeggen over de zang.
Al die nummers van Ed Sheeran lijken op elkaarquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar ik weet niet welke. Overpass Graffiti?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |