Hoe wie, wat en waar?quote:
Interessant. Dus alles wat ik zeg moet ik gewoon zo'n draai geven dat jij er eigenlijk niet tegenin kán gaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde eigenlijk net iets zeggen over slechte smaak enzo, maar ik dacht laat ik deze week aardig zijn.
Ik zou er niet op hopen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant. Dus alles wat ik zeg moet ik gewoon zo'n draai geven dat jij er eigenlijk niet tegenin kán gaan.
Sorry!quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze post kan technisch gezien niet kloppen.
Jeetje, jij bent zeker wel populair bij de Spaanse dames met dit soort teksten?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word van jou net zo blij als van rijstwafels met olijfolie en kaas
Het begint op E en eindigt op m eenendertigquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Van wie moet je dat zeggenAls je te bang bent om het hiet publiekelijk te vertellen mag het ook via DM hoor!
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het begint op E en eindigt op m eenendertig
Nee, Nice ligt in Frankrijkquote:
Nee deze was specifiek ontworpen voor de immer ontoegankelijke Friese markt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent zeker wel populair bij de Spaanse dames met dit soort teksten?
We gaan dit voor je oplossen. Onder zo'n terreur hoort niemand te moeten levenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het begint op E en eindigt op m eenendertig
Zasvirajte noćas tu romancuquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kraljevi Ulice & 75 Cents Romanca (Croatia 2008)
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee deze was specifiek ontworpen voor de immer ontoegankelijke Friese markt.
Iets maken niet, maar ik heb met het oog op het ESF wel een paar weken terug Friese worst en beerenburgkaas gekochtquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:07 schreef Em31 het volgende:
Gaan jullie nog speciale hapjes of iets maken voor de finale zaterdag?
Vorig jaar hadden we tiramisuquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:07 schreef Em31 het volgende:
Ik heb voor vanavond Nederlandse borrelhapjesquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:07 schreef Em31 het volgende:
Ohja! Ben wel benieuwd of je dat echt gaat proeven in die kaasquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Iets maken niet, maar ik heb met het oog op het ESF wel een paar weken terug Friese worst en beerenburgkaas gekochtDaarnaast heb ik ook een selectie aan nootjes en zelfs wat popcorn in huis, dus dat komt vast goed
tiramisuquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we tiramisu![]()
Misschien dat ik me nu weer aanpas en zaterdagmiddag lunch met een driehoekige boterham met bacon, daarbij om onduidelijke redenen een zakje chips, en een kopje thee met melk
En wat witte bonen in tomatensaus, om het af te maken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien dat ik me nu weer aanpas en zaterdagmiddag lunch met een driehoekige boterham met bacon, daarbij om onduidelijke redenen een zakje chips, en een kopje thee met melk
Blokje kaas, plakje leverworst, boterhamworst met augurk, etc. etc.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond Nederlandse borrelhapjesen zaterdag Spaanse tapas.
Jij?
Kaas uit de Beemster?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond Nederlandse borrelhapjesen zaterdag Spaanse tapas.
Jij?
Je kan die chips natuurlijk ook gewoon als broodbeleg gebruikenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan die chips natuurlijk ook gewoon als broodbeleg gebruiken
[ afbeelding ]
Zeker! Hier is er een vrij uitgebreid artikel overquote:
Zeker!!!quote:
Laat je thuis dan ook de bamihapjes koud worden omdat dat traditie is?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zo'n mix van bitterballen en andere snacks
Ik heb ook Weduwe Joustra in huis, dus ik kan het eerlijk vergelijkenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja! Ben wel benieuwd of je dat echt gaat proeven in die kaas
Laat het ons wetenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook Weduwe Joustra in huis, dus ik kan het eerlijk vergelijken
Welverdiende like gezet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb ondertussen een lichte mental breakdown omdat ik bijna geen likes meer krijg op Instagram, en dat is inderdaad net zo treurig als het klinkt.
Instagram deelt foto’s ook niet meer met al je volgers, dus ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb ondertussen een lichte mental breakdown omdat ik bijna geen likes meer krijg op Instagram, en dat is inderdaad net zo treurig als het klinkt.
Wat heb je met meneer Joustra gedaan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook Weduwe Joustra in huis, dus ik kan het eerlijk vergelijken
Ik heb je geliketquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
Weten ze daar bij Instagram wel hoe fragiel m'n mentale gezondheid is?? Nou???quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Instagram deelt foto’s ook niet meer met al je volgers, dus ligt niet aan jou.
Het is schandalig!quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Weten ze daar bij Instagram wel hoe fragiel m'n mentale gezondheid is?? Nou???
Het is gewoon een after workout foto.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb je geliket
Maar misschien niet helemaal de doelgroep![]()
Ik wel voor je sportschoolskills, ik heb je een like gegeven!quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat algoritme heeft geen enkel respect voor me.
Maar ja, wel dit dus waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb je geliket
Maar misschien niet helemaal de doelgroep![]()
Iedereen is de doelgroep, ik plaats alleen maar familievriendelijke foto's. Vraag maar aan m'n moeder, volgens mij volgt die me ook.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wel voor je sportschoolskills, ik heb je een like gegeven!
[..]
Maar ja, wel dit dus waarschijnlijk
Goed bezig! Shuttlesport of sportschool?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb geen snacks voor vanavond. Straks sporten.
Nee dat ik niet de doelgroep ben van wiens likes je blij wordt hahaquote:
Ja ik vind patat en je ouders wel van een andere orde dan werk hoor Ari, die kan ik je nog vergevenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
Ik was even weg want ik was uitgenodigd om bij mijn ouders patat te komen eten
Maar NU liggen mijn prio's ECHT weer hier hoor, ik ben hier nu to stay!
Bohh jaaa!!!quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:34 schreef Arizona het volgende:
Ik moet nog even kijken voor zaterdag. Ik denk in ieder geval aardbeien met slagroom, voor de Wimbledon-Engelse vibe![]()
Ik heb ook wel weer zin in Heksenkaas met Bugles
Ik word altijd blij van jouw likes.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat ik niet de doelgroep ben van wiens likes je blij wordt haha
Omdat je patat zegt, is het je vergeven.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
Ik was even weg want ik was uitgenodigd om bij mijn ouders patat te komen eten
Maar NU liggen mijn prio's ECHT weer hier hoor, ik ben hier nu to stay!
Shuttlesport.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig! Shuttlesport of sportschool?
Voor vanavond heb ik ook niets speciaals. Ik heb nog wel een halve zak Nibbits, mocht ik trek krijgen.
Veel plezierquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Shuttlesport.
Zaterdag naar sportschool, denk ik.
Succes aan de modsquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:39 schreef Momo het volgende:
ESF / [LIVE] Tweede halve finale songfestival 2023 21:00 #1
Is weer open
Nou wat klaag je danquote:
Ik kijk uit naar je leuke woordgrappen!quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:52 schreef Tjacka het volgende:
Veel zin in vanavond en ik ga heel positief posten!
@BillDauterive, aiiquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier vanavond bij de tweede halve finale. Ik ga 'm morgen terugluisteren.
Nederland was er al uit sinds de selectie.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat het wel minder druk wordt nu NL eruit is
Nouja uit betrouwbare bron weet ik dat daar niet op gewacht wordt in ESF. Ik ga niet weer een ban oplopen dus ik ga mij keurig gedragen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je leuke woordgrappen!
Deze had ik al genoteerd. En waarvoor? Voor een traininkje... Tja, wat moeten we hier nou mee?quote:
Dit is toch de slowchat haha!quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:59 schreef Dave het volgende:
Eigenlijk had dit topic pas om 2200 geopend moeten worden.
Dat is jammer! Deze week lijken de (gast)mods wat strenger dan normaal, er werd ook een post van mij weggehaald. Buiten het seizoen gaat het wat gemoedelijker.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja uit betrouwbare bron weet ik dat daar niet op gewacht wordt in ESF. Ik ga niet weer een ban oplopen dus ik ga mij keurig gedragen.
Ik wil weer 100 likes van wildvreemden waardoor ik het gevoel krijg dat ik er toe doe in deze wereld.quote:
Post geliked.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil weer 100 likes van wildvreemden waardoor ik het gevoel krijg dat ik er toe doe in deze wereld.
Ja dat vind ik ook. Ik als oud VBL-hooligan heb natuurlijk extra ogen op mij gericht!quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is jammer! Deze week lijken de (gast)mods wat strenger dan normaal, er werd ook een post van mij weggehaald. Buiten het seizoen gaat het wat gemoedelijker.
Er staat een misplaatste spatie in het woord zijn. Minpuntje.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Het was nog steeds 2000.
Je zou willen dat die mods altijd zo kritisch z ijn.
quote:Let op: deze usernotes hebben een vertraging van 3 dagen.
SPOILER: nsfw - de img url geeft wel veel wegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:07 schreef Dave het volgende:
Speciaal voor @:Cyan9
Herken de ESF-deelnemer.Moet je niet een foto delen met de naam in de linkSPOILER: nsfw - de img url geeft wel veel wegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat had ik in de spoiler info er al bij gezet, maar was te lui om de foto elders op te slaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet je niet een foto delen met de naam in de link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |