Jappie stond nog op de lijst van mensen waar hij nog een podcast mee moest opnemen. Volgens mij heeft hij ze nu allemaal gehad.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
waarom steekt jeff energie in jappie?
het is echt eenrichtingsverkeer...
die van Esther was heftigquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:53 schreef Monique___ het volgende:
@:greysbones welke podcast raad je aan?
Die van Ima.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:53 schreef Monique___ het volgende:
@:greysbones welke podcast raad je aan?
zowie nu opgezet..quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van Esther was heftig
met Zoe mooi
het geeft een behoorlijke inkijk in de bewoners
Volgens mij welquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
Babs is ook nog niet aan de beurt geweest en dat is een bewuste keuze want dan moet ze opeens over zichzelf gaan praten
Dat ging best ver.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zowie nu opgezet..
esther.. was niet mijn type qua mens...
maar wel heftig wat ze heeft vertelt?
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:55 schreef lojanda het volgende:
Janet is nog steeds bezig.. dat moet wel echt een ruige mat zijn
Gelijk heeft ze want wordt alleen maar tegen je gebruikt..quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
Babs is ook nog niet aan de beurt geweest en dat is een bewuste keuze want dan moet ze opeens over zichzelf gaan praten
Ze zei altijd dat ze als laatste wilde maar dan de rollen wou omdraaienquote:
Jeff heeft met die gesprekken niks gedaanquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze want wordt alleen maar tegen je gebruikt..
Zou het een 'vrijwillig verplicht' zijn? Kan me goed voorstellen dat je niet wil namelijk!quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Jeff maar over diegene die de podcast luistertquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft met die gesprekken niks gedaan
misbruikt
Bep en Jeff zijn mattiesquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
En Bep heeft toegegeven dat ze haar gesprekken gebruikt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
misbruikt
Iedereen kan ze ook luisteren, dus iedereen zou er dan misbruik van kunnen makenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
misbruikt
Ja en?quote:
ik snap niet dat Jappie dit heeft uit gesteldquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:59 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens snap ik best dat je dit soort dingen telkens probeert uit te stellen want je kan er zomaar in die maanden uit liggen
Maar de een luistert wat beter dan de anderquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Iedereen kan ze ook luisteren, dus iedereen zou er dan misbruik van kunnen maken
En niet iedereen interpreteert het hetzelfde.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar de een luistert wat beter dan de ander
Zoals ook hier het geval op dit forumquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En niet iedereen interpreteert het hetzelfde.
En dat vindt je nodig te vermelden?quote:
Zou kunnen.. net als met de droom presentaties.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou het een 'vrijwillig verplicht' zijn? Kan me goed voorstellen dat je niet wil namelijk!
Dat het niet nodig is, net als het topic kapen wat jij vanmorgen deed.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat vindt je nodig te vermelden?
Ik doelde op anderen die de podcast luisterenquote:
Exactement.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoals ook hier het geval op dit forum
Lapo hunten is niet nodig in een COS het is geen wedstrijdje wie de TT heeftquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat vindt je nodig te vermelden?
Om vervolgens in de uitzending erin te gaan lopen knippen en plakken zodat zijzelf weer hun verhaallijntjes kunnen bevestigenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou kunnen.. net als met de droom presentaties.
Ik heb geen idee maar het is als serieuze optie besproken. Babette wou dat toen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een traplift krijg je gewoon vergoed van de WMO waarom moeten ze die van de prijzenpot krijgen?
Ja klopt, ik heb het toen ook gehoord en snapte het toen ook al niet zo.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar het is als serieuze optie besproken. Babette wou dat toen.
Dat is helemaal raar ja.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het toen ook gehoord en snapte het toen ook al niet zo.
Moraima vroeg er gisteren (ik weet niet meer wie) ook aan iemand als die persoon won of ze een lift voor haar moeder kon krijgen. Ik vond het nogal brutaal
Als zij zou winnen dan koopt zij voor de moeder van Moraima een traplift. Heeft totaal niets met een stelling te maken waar we het over hadden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar het is als serieuze optie besproken. Babette wou dat toen.
Dat ze er maar een eliminatie van mogen maken waarbij het je eigen schuld is als je niet hebt lopen oefenen en eruit ligtquote:
Maar zo werkt het niet, heeft ook met gunnen te makenquote:
Ik ben vooorrrrquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ze er maar een eliminatie van mogen maken waarbij het je eigen schuld is als je niet hebt lopen oefenen en eruit ligt
Zijn er wel meer die zulke dingen gevraagd hebben, maar ook mensen die gezegd hebben iets te willen kopen voor een ander of de pot delen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moraima vroeg er gisteren (ik weet niet meer wie) ook aan iemand als die persoon won of ze een lift voor haar moeder kon krijgen. Ik vond het nogal brutaal
Denk dat het gewoon om een verdienopdracht gaat net zoals bij dat 'planken' wat ze weken eerst moesten oefenen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ze er maar een eliminatie van mogen maken waarbij het je eigen schuld is als je niet hebt lopen oefenen en eruit ligt
Idd.. zo hebben Babette en Wendy het ook al over het elkaar trakteren op een vakantie als één van beiden wintquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn er wel meer die zulke dingen gevraagd hebben, maar ook mensen die gezegd hebben iets te willen kopen voor een ander of de pot delen.
En toch had dat zomaar een eliminatie geweest kunnen zijn waarbij dus ook de mogelijkheid tot een duelquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon om een verdienopdracht gaat net zoals bij dat 'planken' wat ze weken eerst moesten oefenen.
Dat kan heel akelig zijn.quote:
Had gekund maar het is aardig voorspelbaar dus ik durf het er op te wagen dat het nu ook weer om een verdienopdracht gaat.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En toch had dat zomaar een eliminatie geweest kunnen zijn
Misschien is het ook wel een eliminatie opdracht , alles kanquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En toch had dat zomaar een eliminatie geweest kunnen zijn
Ze willen natuurlijk geen eliminatieopdracht (meer) die hooguit vijf seconden duurtquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Had gekund maar het is aardig voorspelbaar dus ik durf het er op te wagen dat het nu ook weer om een verdienopdracht gaat.
Idd en zelfs in een rolstoel komen als het heel ernstig is..quote:
Wowwquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en zelfs in een rolstoel komen als het heel ernstig is..
Babs zegt wel meer want die beloofde Tiano een zwarte Range Rover en dan kocht zijzelf een wittequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. zo hebben Babette en Wendy het ook al over het elkaar trakteren op een vakantie als één van beiden wint
Is ook brutaal. Waarom zou je dat doen. Moraima heeft al genoeg programma's langs gelopen, zal ze vast wel wat mee verdiend hebben. Zou mij trouwens ook niet verbazen, dat ze gisteren met DIE mense(bedoelde ze K5 mee), waar ze gisteren mee gepraat heeft om de opdracht met de hoelahoep anders te mogen doen dan de rest, haar buik deed zeer, althans ze was weer aan het klagen, dat K5 haar gisteren gewaarschuwd heeft om morgen(vanochtend) vroeg op te staan, want dat er iets aankomt, wat ze beter kan vermijden. Het is een aanname, maar het zou mij niet verbazen. Ze ligt altijd lang op haar bed, maar vanochtend was ze er eerder uit. Hoe toevallig.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat doen?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als zij zou winnen dan koopt zij voor de moeder van Moraima een traplift. Heeft totaal niets met een stelling te maken waar we het over hadden.
Dat was een grap van beiden.. waar ik het over heb was iets heel serieus..quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs zegt wel meer want die beloofde Tiano een zwarte Range Rover en dan kocht zijzelf een witte
Moraima werd vanmorgen door iemand uit bed gehaald omdat Janet haar nodig had in de keuken..quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook brutaal. Waarom zou je dat doen. Moraima heeft al genoeg programma's langs gelopen, zal ze vast wel wat mee verdiend hebben. Zou mij trouwens ook niet verbazen, dat ze gisteren met DIE mense(bedoelde ze K5 mee), waar ze gisteren mee gepraat heeft om de opdracht met de hoelahoep anders te mogen doen dan de rest, haar buik deed zeer, althans ze was weer aan het klagen, dat K5 haar gisteren gewaarschuwd heeft om morgen(vanochtend) vroeg op te staan, want dat er iets aankomt, wat ze beter kan vermijden. Het is een aanname, maar het zou mij niet verbazen. Ze ligt altijd lang op haar bed, maar vanochtend was ze er eerder uit. Hoe toevallig.
Omdat ze Moraima leuk of lief vindt misschien?quote:
Was een vraag.. bedoel er niets mee hoorquote:
Haar moeder woont op Curaçao en Jeffrey had beloofd dat als hij won, die moeder een traplift kreeg.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten van wel. Over Martin die vertelde dat hij hoogbegaafd is. Als hij boos was schold hij Martinquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
misbruikt
Janet had haar nodig in de keukenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moraima werd vanmorgen door iemand uit bed gehaald omdat Janet haar nodig had in de keuken..
Babs weet precies hoe ze mensen moet bespelen en ziet dit hele programma als een groot afstudeerprojectquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was een grap van beiden.. waar ik het over heb was iets heel serieus..
Klinkt logisch. Met Moraima kun je lachen, alleen maar lachen. Lach er inmiddels niet meer om, maar het schijntquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat ze Moraima leuk of lief vindt misschien?
Scriptie.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs weet precies hoe ze mensen moet bespelen en ziet dit hele programma als een groot afstudeerproject
Babette is op dat gebied heel uitgekookt. Dat kratje bier voor Jeff is daar ook een voorbeeld van. Alles heeft een doel en is onderdeel van. Wel slim natuurlijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs weet precies hoe ze mensen moet bespelen en ziet dit hele programma als een groot afstudeerproject
Marciano en 'n RangeRover, hij komt niet eens boven het dashboard uitquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was een grap van beiden.. waar ik het over heb was iets heel serieus..
Kinderzitje een optiequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Marciano en 'n RangeRover, hij komt niet eens boven het dashboard uit![]()
Volgens mij nam ze stiekem een lepeltje of pasta of stroop. Ze zag ineens dat de camera haar volgde.quote:
Zou het precies hetzelfde doen hoor maar vandaar ook dat je het makkelijker doorzietquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette is op dat gebied heel uitgekookt. Dat kratje bier voor Jeff is daar ook een voorbeeld van. Alles heeft een doel en is onderdeel van. Wel slim natuurlijk
Het is onderdeel voor het spel. Wel vreemd, want volgens Babette zelf, zit ze er niet voor het geld. Dat is dan wel weer vreemdquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou het precies hetzelfde doen hoor maar vandaar ook dat je het makkelijker doorziet
Die podcast doet hij heel leuk en ook een heel andere Jeff.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ja jappie en nu ?
Mooie woorden van Jeffrey naar jappie toe…..is hij nog steeds diegene die je weg wilt hebben ?
Hypocriet tot op het bot. Straks snel weer naar Sasha...quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ja jappie en nu ?
Mooie woorden van Jeffrey naar jappie toe…..is hij nog steeds diegene die je weg wilt hebben ?
ja precies, zie wel een andere kant van hem nu ook.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die podcast doet hij heel leuk en ook een heel andere Jeff.
En Jeff naar Babette en Wendyquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hypocriet tot op het bot. Straks snel weer naar Sasha...
Hij laat zich zo beïnvloeden door Sashaquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
hoop dat jappie nu weer in dilemma is..quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Watje.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij laat zich zo beïnvloeden door Sasha
quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:31 schreef freaky40 het volgende:
Hoorde ik nou dat hij Sasha ook nog moest doen?
Ze hadden gisteravond afgesproken om vroeg op te staan om het eten voor de brunch te maken en dan zou Janet haar roepen.quote:
Jij ook al?quote:
Ja Jeff gaat vanmiddag de podcast met haar opnemenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:31 schreef freaky40 het volgende:
Niemand zegt dat je moet lachen..quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Met Moraima kun je lachen, alleen maar lachen. Lach er inmiddels niet meer om, maar het schijnt
Ben benieuwd wat zij gaat zeggen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:31 schreef freaky40 het volgende:
Dat is de goede kant van Jeff. Helaas heeft hij dus ook die andere kant, die verpest dan weer die goed kant. Aangezien hij die podcast maar één keer per maand doet is het dus een naar kereltjequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja precies, zie wel een andere kant van hem nu ook.
Ben net door een paar podcasts heen gegaan ook, ik zie een vrij opgewekte maar ook serieuze man.
En dat hij een goede gespreksleider is.. of interviewer.
De kans dat je wint bedroeg 2,5% en momenteel 6% dus heb je je enkel opgegeven om die reden dan heb je het verkeerde formulier ingevuld. Neemt niet weg dat ze het zelfs letterlijk heeft gezegd toen ze wist dat er even niemand in de buurt was.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is onderdeel voor het spel. Wel vreemd, want volgens Babette zelf, zit ze er niet voor het geld. Dat is dan wel weer vreemd
quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ;n opstapje of traplift om in te stappen
Of net als bij Wesley’s haalt hij de stoel er uitquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Marciano en 'n RangeRover, hij komt niet eens boven het dashboard uit![]()
Met een korrel zout nemen wat er de rest van de maand uit komtquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is de goede kant van Jeff. Helaas heeft hij dus ook die andere kant, die verpest dan weer die goed kant. Aangezien hij die podcast maar één keer per maand doet is het dus een naar kereltje
Dan nog zou mijn theorie op kunnen gaan. Het is een aanname, maar het zou mij persoonlijk niet verbazen. Moraima zou die 48 uur niet volbrengenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hadden gisteravond afgesproken om vroeg op te staan om het eten voor de brunch te maken en dan zou Janet haar roepen.
Al zulke theorieën ga ik niet in mee maar je mag het inderdaad nooit uitsluitenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan nog zou mijn theorie op kunnen gaan. Het is een aanname, maar het zou mij persoonlijk niet verbazen. Moraima zou die 48 uur niet volbrengen
Dat heet communiceren op een cryptische manierquote:
Uiteindelijk wil iedereen wel die jackpot winnenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De kans dat je wint bedroeg 2,5% en momenteel 6% dus heb je je enkel opgegeven om die reden dan heb je het verkeerde formulier ingevuld. Neemt niet weg dat ze het zelfs letterlijk heeft gezegd toen ze wist dat er even niemand in de buurt was.
Ho ho! Woke! Psttt!quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of net als bij Wesley’s haalt hij de stoel er uit
quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat heet communiceren op een cryptische manierZoals ze in de loods ook met elkaar communiceren.
Niet rechtsreeks, maar via een omweg.quote:
Omdat zij niet wakker hoeft te blijven en Bern welquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:44 schreef lojanda het volgende:
Wat is Sasha enthousiast en vrolijk vandaag.. nog nooit gezien
Mexx en Kim konden geen Engelsquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef greysbones het volgende:
Rupie en Jappie engels lullen
of we dat niet verstaan
Er werd hier al geopperd om een koude duik te nemen in het zwembad.. is zo gek nog niet want dan ben je gelijk weer wakkerquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Ha leuke opdracht en lekker lang ook.
Wel heel zwaar.
Nu valt het allemaal nog wel mee, maar vannacht zal het zwaar worden denk ik.
Er is ook geen enkele enkele afleiding daar wat je er doorheen zou kunnen slepen.
Of ze moeten zelf iets bedenken.
Ben benieuwd
Benieuwd of ze nog ondersteuning krijgen van de andere bewoners.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Ha leuke opdracht en lekker lang ook.
Wel heel zwaar.
Nu valt het allemaal nog wel mee, maar vannacht zal het zwaar worden denk ik.
Er is ook geen enkele enkele afleiding daar wat je er doorheen zou kunnen slepen.
Of ze moeten zelf iets bedenken.
Ben benieuwd
Zit je wel meteen goed met Rupi, Ima en Mirthequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Een voordeel voor de niet slapers is, dat ze kunnen eten in de nacht. Ze hoeven het niet meer stiekem te doen.
Zou een reden kunnen zijnquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Omdat zij niet wakker hoeft te blijven en Bern wel
En dan ga je de warmte weer in en dan word je moe.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er werd hier al geopperd om een koude duik te nemen in het zwembad.. is zo gek nog niet want dan ben je gelijk weer wakker
quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zit je wel meteen goed met Rupi, Ima en Mirthe
Ik las het,, maar iemand schreef ook over de dip erna.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er werd hier al geopperd om een koude duik te nemen in het zwembad.. is zo gek nog niet want dan ben je gelijk weer wakker
Preciesquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef greysbones het volgende:
is ook niet slim
want je lichaam gebruikt dan meer energie om zichzelf op te warmen
en ben je dus nog eerder moe
Valt wel mee denk ik en dat duurt wel weer een tijdje en dan neem je gewoon weer een duik.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan ga je de warmte weer in en dan word je moe.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nog ondersteuning krijgen van de andere bewoners.
Maar krijg je de klap 10x zo hard terug als je weer opwarmt denk ik zo.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mijn dochter doucht koud en gaat af en toe de Kralingse plas in en heeft juist veel energie daarnaquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef greysbones het volgende:
is ook niet slim
want je lichaam gebruikt dan meer energie om zichzelf op te warmen
en ben je dus nog eerder moe
Kan per mens natuurlijk verschillend zijn. Als ik een koude douche heb genomen en ik ga naar beneden de warmte weer in, dan ben ik vrij snel moe.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik en dat duurt wel weer een tijdje en dan neem je gewoon weer een duik.
Ik kan makkelijk 48 uur wakker blijven .de meeste AD(H)D-ers die ik ken slaan regelmatig een nacht over. of tweequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik las het,, maar iemand schreef ook over de dip erna.
DIe is niet ondenkbaar.
Ik zou het niet kunnen, zou ook niet weten hoe wakker te blijven.
En ik ben een hele slechte slaper, maar heb wel dutjes nodig
Huh?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Die vijftig euro aan koffie komt opeens als geschonken
Moeten wel een beetje wakker gehouden worden lijkt me. De eerste nacht zal nog redelijk te doen zijn, maar de tweede zal veel moeilijker zijn of juist niet, misschien dat je dan over je slaap heen bent.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Met zijn 6 man die steeds meer vermoeid raken is niet te doen denk ik.
daar gaan ze ook vanuitquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moeten wel een beetje wakker gehouden worden lijkt me. De eerste nacht zal nog redelijk te doen zijn, maar de tweede zal veel moeilijker zijn of juist niet, misschien dat je dan over je slaap heen bent.
Nee die zijn verplicht om te gaan slapen want anders leveren ze 0 euro op terwijl (ook) 48 uur wakker geblevenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nog ondersteuning krijgen van de andere bewoners.
Hopelijk wel een les geleerd om voortaan op tijd hun bed te komenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar gaan ze ook vanuit
dat het vooral na nacht 1 zwaar wordt
die zijn niet verplicht om te gaan slapenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee die zijn verplicht om te gaan slapen want anders leveren ze 0 euro op terwijl (ook) 48 uur wakker gebleven
Oh jemig zeg . En dan met name "makkelijk" ook nogquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk 48 uur wakker blijven .de meeste AD(H)D-ers die ik ken slaan regelmatig een nacht over. of tweeUiteindelijk is slaap natuurlijk heel belangrijk ,maar 48 uur ia te doen voor hun
Dat denk ik ook, achteraf gezienquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar gaan ze ook vanuit
dat het vooral na nacht 1 zwaar wordt
Een vastgezette bestelling die Wendy vergat te annulerenquote:
het is ook niet dat de FEBO heel veel moeite heeft gedaan de laatste tijd om het wat aantrekkelijker te maken voor zequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk wel een les geleerd om voortaan op tijd hun bed te komen
Want daar maken ze wel een potje van
Is dat aangegeven?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee die zijn verplicht om te gaan slapen want anders leveren ze 0 euro op terwijl (ook) 48 uur wakker gebleven
Ik denk ook niet dat ze het gaan redden.. is echt heel lang 48 uur.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
DIe is niet ondenkbaar.
Ook de saaiheid daar, geen echte afleiding te bedenkenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moeten wel een beetje wakker gehouden worden lijkt me. De eerste nacht zal nog redelijk te doen zijn, maar de tweede zal veel moeilijker zijn of juist niet, misschien dat je dan over je slaap heen bent.
Maar dan lever je dus niets op terwijl jijzelf al alle moeite hebtquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zijn niet verplicht om te gaan slapen
dus ? je helpt een ander toch om die 75 te verdienenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dan lever je dus niets op terwijl jijzelf al alle moeite hebt
Gaat moeilijk worden. Ik zou het persoonlijk niet kunnenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook de saaiheid daar, geen echte afleiding te bedenken
Mirthe slaat ook regelmatig een nacht over , dat herken ik welquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh jemig zeg . En dan met name "makkelijk" ook nog![]()
Dat wist ik niet.
Het zal ook vast tegens hebben, maar dit kan wel een voordeel zijn, zo ook hier
Dat weet ik, maar dat is nu vergoed door Febo?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een vastgezette bestelling die Wendy vergat te annuleren
Het is totaal niet functioneel en werkt juist averechts voor diegenen die wel 'moeten'quote:
Het is ze makkelijk gemaakt , met alles eigenlijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook niet dat de FEBO heel veel moeite heeft gedaan de laatste tijd om het wat aantrekkelijker te maken voor ze
okquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is totaal niet functioneel en werkt juist averechts voor diegenen die wel 'moeten'
Ik ben wel heel benieuwd, vind het wel heel leuk om vaker de streams aan te slingeren om even te kijken hoe het gaat.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze het gaan redden.. is echt heel lang 48 uur.
Eigenlijk slaat deze opdracht weer nergens op want is niet te halen.. net als met die puzzel en zo hebben ze er nog meer gehad.
Dan heb je meer aan een fitte medebewoner lijkt mequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus ? je helpt een ander toch om die 75 te verdienen
ze kunnen toch afwisselenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan een fitte medebewoner lijkt me
Ze zullen wel moeten als ze willen etenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze het gaan redden.. is echt heel lang 48 uur.
Eigenlijk slaat deze opdracht weer nergens op want is niet te halen.. net als met die puzzel en zo hebben ze er nog meer gehad.
Een interessante discussie maar te onsamenhangend voor op een forumquote:
we gaan zien wie van de 6 wilskracht heeftquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten als ze willen eten![]()
Het is 48 uur niet drie weken
Ja precies , en de meesten die nu die opdracht moeten doen , zijn vaak juist ook megalang nog wakker in de nachtenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
we gaan zien wie van de 6 wilskracht heeft
Babs weten we het al van
Bern niet, die gaat meestal vroeg/ op tijd slapen en ligt lang in bedquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , en de meesten die nu die opdracht moeten doen , zijn vaak juist ook megalang nog wakker in de nachten
er zat iets voor maar dat was door de mic check niet goed te verstaanquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef Ebinas het volgende:
Wendy leest uit het regelementenboek
Dat 2 slaapkamers blijven.
Bep vraagt wat "daar"staat.
Dat de lege bedden de sluis in moeten
SW
Nee jij zei dat ook degenen die niets verdienen de hele tijd wakker konden blijvenquote:
bij depressies was slaap deprivatie ook een behandelmethode en soms werden mensen manisch en af en toe psychotisch. Zelf deed ik altijd nachtdiensten en sloeg wel eens een daagje slapen over op bv koninginnedag, dan wilde je feesten en ging door. Zou ik nu niet meer kunnen denk ikquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
DIe is niet ondenkbaar.
neequote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee jij zei dat ook degenen die niets verdienden de hele tijd wakker konden blijven
Bern niet idd , ik zei de meesten, niet iedereenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bern niet, die gaat meestal vroeg/ op tijd slapen en ligt lang in bed
Heb het gelezen maar er loopt van alles door mekaar heenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
dat zei ik niet
lees anders even terug
Dat is waarquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten als ze willen eten![]()
Het is 48 uur niet drie weken
Kan het ook niet invullen/aanvullenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zat iets voor maar dat was door de mic check niet goed te verstaan
het is ook wel leuk om te zien wie een steun gaat zijnquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:04 schreef freaky40 het volgende:
Het zijn niet de leukste deelnemers die 48 uur moeten opblijven hoor, dus dat wordt nog taai.
Dan zijn ze af, ook leukquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is waarmaar k zou het toch echt niet volhouden denk ik
F ze 48 uur haalt weet ik niet maar denk wel dat zij het iig het langste vol gaat houden.. tenminste als ze iemand heeft waar ze tegenaan kan lullenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
we gaan zien wie van de 6 wilskracht heeft
Babs weten we het al van
JW eert wel leuke vriendinnen daar de ene draagt een helm en de andere had een champignon op haar hoofdquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:01 schreef greysbones het volgende:
eunice kan nu ook wel een kappertje gebruiken
tis net een helm zo![]()
Zo geven ze ons ook een challenge om wakker te blijvenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:05 schreef greysbones het volgende:
Vind dat Bern wel erg door onze strot geduwt wordt vandaag
Ik verwacht ook niet dat Bern het vol gaat houden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bern niet, die gaat meestal vroeg/ op tijd slapen en ligt lang in bed
Toen ik jonger (lang geledenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
bij depressies was slaap deprivatie ook een behandelmethode en soms werden mensen manisch en af en toe psychotisch. Zelf deed ik altijd nachtdiensten en sloeg wel eens een daagje slapen over op bv koninginnedag, dan wilde je feesten en ging door. Zou ik nu niet meer kunnen denk ik
Dat korte haar stond beterquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:01 schreef greysbones het volgende:
eunice kan nu ook wel een kappertje gebruiken
tis net een helm zo![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
JW eert wel leuke vriendinnen daar de ene draagt een helm en de andere had een champignon op haar hoofd
Hoop het niet.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat Bern het vol gaat houden.
als ik het goed hebben verdienen ze ppquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:08 schreef schizolientje het volgende:
en als 1 van dat groepje in slaap valt is het dan voor allen over?
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook wel leuk om te zien wie een steun gaat zijn
wie niet mee helpt etc
leuk groepsproces
Als je daarna gaat slapen is gelijk je hele ritme wederom naar de klotequote:Op woensdag 10 mei 2023 15:09 schreef freaky40 het volgende:
Zou leuk zijn als die 6 ook een eliminatieopdracht moeten uitvoeren na 48 uur...make my day!
Die moeten maar een aantal keer komen entertainen..quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:04 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens hebben ze de 'loodsiband' dus van dat gejengel blijf je vanzelf wakker
Hele loods gelijk wakker.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die moeten maar een aantal keer komen entertainen..
Daar is verder niets over gezegdquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:08 schreef schizolientje het volgende:
en als 1 van dat groepje in slaap valt is het dan voor allen over?
quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:14 schreef greysbones het volgende:
en focus zegt Eunice
alleen klinkt het als FOK!-ers
Is gewoon van het zelfde merk als het zwembadquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Water wil niet warm worden met die Aliexpress pomp van ze...goh.
het is al 3 a 4 graden warmerquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Water wil niet warm worden met die Aliexpress pomp van ze...goh.
FEBO is niet blij met jou want geen mens schakelt op die manier in voor de streamsquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:25 schreef greysbones het volgende:
Mirthe is de benen van Janet aan het scheren
quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO is niet blij met jou want geen mens schakelt op die manier in voor de streams
Ik mag Wendy meer en meerquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
Ruzie om het kaarten Babette loopt boos weg
Ze overdrijft vreselijk.quote:
wendy heeft er gewoon geen zin inquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:38 schreef Puzzie het volgende:
Jammer dat Bep Wendy zo makkelijk plat lult
Eens ,maar Bep gaat dan kleinerend doen .en sowieso sluit ze Wendy uit als met hem kletstquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
wendy heeft er gewoon geen zin in
want wat Babs zegt slaat nergens op
Babs is zo overtuigd van haar eigen gelijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens ,maar Bep gaat dan kleinerend doen .en sowieso sluit ze Wendy uit als met hem kletst
Die ligt er vanmiddag al uitquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Rupert nog steeds zijn ogen dicht, hij zit te bidden of zo maar hij mag zijn ogen toch niet dicht doen
Maar mag zijn ogen niet dicht doen nergens voor, dus ook niet voor bidden kijkt mijquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
Li
[..]
lijkt er wel op
Hij is aan het bidden geloof ik
Mits hij wakker blijft, en niet slaapt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Rupert nog steeds zijn ogen dicht, hij zit te bidden of zo maar hij mag zijn ogen toch niet dicht doen
5 seconden stond hier ..quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:43 schreef Dotteke het volgende:
Ze lieten beeld vanaf de zijkant zien zijn ogen zaten echt wel dichtquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijna maar net niet
![]()
lijkt wel zo ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |