mooi kan ik boodschappen doenquote:
opvallend hequote:Op woensdag 10 mei 2023 13:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ja jappie lastig hè om niet te zeggen wat je wilt zeggen
Doet hij goed, proberen om Jappie toch te laten pratenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
opvallend he
Jeff moet het er echt uittrekken
U heeft het door.quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doet hij goed, proberen om Jappie toch te laten praten
maar echtquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:48 schreef lojanda het volgende:
Janet zit ook weer met gespreide benen haar te laag zittende schaamhaar uit te trekken
Een traplift krijg je gewoon vergoed van de WMO waarom moeten ze die van de prijzenpot krijgen?quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:41 schreef engine het volgende:
[..]
Een traplift voor de moeder van moriama is ook al besproken dus zo overdreven is het niet. Voor alles kan gestemd worden blijkbaar (en er is nog genoeg geld).
Het is dat Mirthe het volwassen lichaam heeft van een vrouw maar maak er een twaalfjarige van waarmee je opgescheept zit op vakantie en het klopt ook. En als je het ergens niet mee eens bent dan doet ze alsof jij haar niet hoort en voelt ze zich weer niet begrepen terwijl ze voor haar eigen gevoel toch erg duidelijk was. Ze heeft ook de gewoonte om zich te verschuilen achter haar constante gelach en al helemaal als ze iets zegt wat ze eigenlijk niet durfde te zeggen. Als je naar Eunice toetrekt dan zegt zoiets sowieso veel over je wereldvreemde karakter want werkende gevoelssprieten slaan bij zo iemand al gelijk op hol.quote:
Podcastquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
waarom steekt jeff energie in jappie?
het is echt eenrichtingsverkeer...
Is dat in Curaçao ook zo? Dat lijkt mij niet, want anders zou Moraima er niet 1 willen kopen voor haar moederquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een traplift krijg je gewoon vergoed van de WMO waarom moeten ze die van de prijzenpot krijgen?
Podcastquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:49 schreef Monique___ het volgende:
waarom steekt jeff energie in jappie?
het is echt eenrichtingsverkeer...
Dank , wist ik niet...quote:Op woensdag 10 mei 2023 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Podcast
doet hij al een poosje
heeft bijna iedereen al geinterviewd
staan ook op Youtube
bij SBS6
aanrader er zitten leuke tussenquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dank , wist ik niet...
ik kijk het alleen op de stream en hier op fok.. verder niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |