Nee die zijn verplicht om te gaan slapen want anders leveren ze 0 euro op terwijl (ook) 48 uur wakker geblevenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nog ondersteuning krijgen van de andere bewoners.
Hopelijk wel een les geleerd om voortaan op tijd hun bed te komenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar gaan ze ook vanuit
dat het vooral na nacht 1 zwaar wordt
die zijn niet verplicht om te gaan slapenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee die zijn verplicht om te gaan slapen want anders leveren ze 0 euro op terwijl (ook) 48 uur wakker gebleven
Oh jemig zeg . En dan met name "makkelijk" ook nogquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk 48 uur wakker blijven .de meeste AD(H)D-ers die ik ken slaan regelmatig een nacht over. of tweeUiteindelijk is slaap natuurlijk heel belangrijk ,maar 48 uur ia te doen voor hun
Dat denk ik ook, achteraf gezienquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar gaan ze ook vanuit
dat het vooral na nacht 1 zwaar wordt
Een vastgezette bestelling die Wendy vergat te annulerenquote:
het is ook niet dat de FEBO heel veel moeite heeft gedaan de laatste tijd om het wat aantrekkelijker te maken voor zequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk wel een les geleerd om voortaan op tijd hun bed te komen
Want daar maken ze wel een potje van
Is dat aangegeven?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee die zijn verplicht om te gaan slapen want anders leveren ze 0 euro op terwijl (ook) 48 uur wakker gebleven
Ik denk ook niet dat ze het gaan redden.. is echt heel lang 48 uur.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik las het,, maar iemand schreef ook over de dip erna.
DIe is niet ondenkbaar.
Ik zou het niet kunnen, zou ook niet weten hoe wakker te blijven.
En ik ben een hele slechte slaper, maar heb wel dutjes nodig
Ook de saaiheid daar, geen echte afleiding te bedenkenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moeten wel een beetje wakker gehouden worden lijkt me. De eerste nacht zal nog redelijk te doen zijn, maar de tweede zal veel moeilijker zijn of juist niet, misschien dat je dan over je slaap heen bent.
quote:
Maar dan lever je dus niets op terwijl jijzelf al alle moeite hebtquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zijn niet verplicht om te gaan slapen
dus ? je helpt een ander toch om die 75 te verdienenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dan lever je dus niets op terwijl jijzelf al alle moeite hebt
Gaat moeilijk worden. Ik zou het persoonlijk niet kunnenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook de saaiheid daar, geen echte afleiding te bedenken
Mirthe slaat ook regelmatig een nacht over , dat herken ik welquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh jemig zeg . En dan met name "makkelijk" ook nog![]()
Dat wist ik niet.
Het zal ook vast tegens hebben, maar dit kan wel een voordeel zijn, zo ook hier
Dat weet ik, maar dat is nu vergoed door Febo?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een vastgezette bestelling die Wendy vergat te annuleren
Het is totaal niet functioneel en werkt juist averechts voor diegenen die wel 'moeten'quote:
Het is ze makkelijk gemaakt , met alles eigenlijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook niet dat de FEBO heel veel moeite heeft gedaan de laatste tijd om het wat aantrekkelijker te maken voor ze
okquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is totaal niet functioneel en werkt juist averechts voor diegenen die wel 'moeten'
Ik ben wel heel benieuwd, vind het wel heel leuk om vaker de streams aan te slingeren om even te kijken hoe het gaat.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze het gaan redden.. is echt heel lang 48 uur.
Eigenlijk slaat deze opdracht weer nergens op want is niet te halen.. net als met die puzzel en zo hebben ze er nog meer gehad.
Dan heb je meer aan een fitte medebewoner lijkt mequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus ? je helpt een ander toch om die 75 te verdienen
ze kunnen toch afwisselenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan een fitte medebewoner lijkt me
Ze zullen wel moeten als ze willen etenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze het gaan redden.. is echt heel lang 48 uur.
Eigenlijk slaat deze opdracht weer nergens op want is niet te halen.. net als met die puzzel en zo hebben ze er nog meer gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |