Omdat zij niet wakker hoeft te blijven en Bern welquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:44 schreef lojanda het volgende:
Wat is Sasha enthousiast en vrolijk vandaag.. nog nooit gezien
Mexx en Kim konden geen Engelsquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef greysbones het volgende:
Rupie en Jappie engels lullen
of we dat niet verstaan
Er werd hier al geopperd om een koude duik te nemen in het zwembad.. is zo gek nog niet want dan ben je gelijk weer wakkerquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Ha leuke opdracht en lekker lang ook.
Wel heel zwaar.
Nu valt het allemaal nog wel mee, maar vannacht zal het zwaar worden denk ik.
Er is ook geen enkele enkele afleiding daar wat je er doorheen zou kunnen slepen.
Of ze moeten zelf iets bedenken.
Ben benieuwd
Benieuwd of ze nog ondersteuning krijgen van de andere bewoners.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Ha leuke opdracht en lekker lang ook.
Wel heel zwaar.
Nu valt het allemaal nog wel mee, maar vannacht zal het zwaar worden denk ik.
Er is ook geen enkele enkele afleiding daar wat je er doorheen zou kunnen slepen.
Of ze moeten zelf iets bedenken.
Ben benieuwd
Zit je wel meteen goed met Rupi, Ima en Mirthequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Een voordeel voor de niet slapers is, dat ze kunnen eten in de nacht. Ze hoeven het niet meer stiekem te doen.
Zou een reden kunnen zijnquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Omdat zij niet wakker hoeft te blijven en Bern wel
En dan ga je de warmte weer in en dan word je moe.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er werd hier al geopperd om een koude duik te nemen in het zwembad.. is zo gek nog niet want dan ben je gelijk weer wakker
quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zit je wel meteen goed met Rupi, Ima en Mirthe
Ik las het,, maar iemand schreef ook over de dip erna.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er werd hier al geopperd om een koude duik te nemen in het zwembad.. is zo gek nog niet want dan ben je gelijk weer wakker
Preciesquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef greysbones het volgende:
is ook niet slim
want je lichaam gebruikt dan meer energie om zichzelf op te warmen
en ben je dus nog eerder moe
Valt wel mee denk ik en dat duurt wel weer een tijdje en dan neem je gewoon weer een duik.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan ga je de warmte weer in en dan word je moe.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nog ondersteuning krijgen van de andere bewoners.
Maar krijg je de klap 10x zo hard terug als je weer opwarmt denk ik zo.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mijn dochter doucht koud en gaat af en toe de Kralingse plas in en heeft juist veel energie daarnaquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef greysbones het volgende:
is ook niet slim
want je lichaam gebruikt dan meer energie om zichzelf op te warmen
en ben je dus nog eerder moe
Kan per mens natuurlijk verschillend zijn. Als ik een koude douche heb genomen en ik ga naar beneden de warmte weer in, dan ben ik vrij snel moe.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik en dat duurt wel weer een tijdje en dan neem je gewoon weer een duik.
Ik kan makkelijk 48 uur wakker blijven .de meeste AD(H)D-ers die ik ken slaan regelmatig een nacht over. of tweequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik las het,, maar iemand schreef ook over de dip erna.
DIe is niet ondenkbaar.
Ik zou het niet kunnen, zou ook niet weten hoe wakker te blijven.
En ik ben een hele slechte slaper, maar heb wel dutjes nodig
Huh?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Die vijftig euro aan koffie komt opeens als geschonken
Moeten wel een beetje wakker gehouden worden lijkt me. De eerste nacht zal nog redelijk te doen zijn, maar de tweede zal veel moeilijker zijn of juist niet, misschien dat je dan over je slaap heen bent.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Met zijn 6 man die steeds meer vermoeid raken is niet te doen denk ik.
daar gaan ze ook vanuitquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moeten wel een beetje wakker gehouden worden lijkt me. De eerste nacht zal nog redelijk te doen zijn, maar de tweede zal veel moeilijker zijn of juist niet, misschien dat je dan over je slaap heen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |