Omdat zij niet wakker hoeft te blijven en Bern welquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:44 schreef lojanda het volgende:
Wat is Sasha enthousiast en vrolijk vandaag.. nog nooit gezien
Mexx en Kim konden geen Engelsquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef greysbones het volgende:
Rupie en Jappie engels lullen
of we dat niet verstaan
Er werd hier al geopperd om een koude duik te nemen in het zwembad.. is zo gek nog niet want dan ben je gelijk weer wakkerquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Ha leuke opdracht en lekker lang ook.
Wel heel zwaar.
Nu valt het allemaal nog wel mee, maar vannacht zal het zwaar worden denk ik.
Er is ook geen enkele enkele afleiding daar wat je er doorheen zou kunnen slepen.
Of ze moeten zelf iets bedenken.
Ben benieuwd
Benieuwd of ze nog ondersteuning krijgen van de andere bewoners.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef Ebinas het volgende:
Ha leuke opdracht en lekker lang ook.
Wel heel zwaar.
Nu valt het allemaal nog wel mee, maar vannacht zal het zwaar worden denk ik.
Er is ook geen enkele enkele afleiding daar wat je er doorheen zou kunnen slepen.
Of ze moeten zelf iets bedenken.
Ben benieuwd
Zit je wel meteen goed met Rupi, Ima en Mirthequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Een voordeel voor de niet slapers is, dat ze kunnen eten in de nacht. Ze hoeven het niet meer stiekem te doen.
Zou een reden kunnen zijnquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Omdat zij niet wakker hoeft te blijven en Bern wel
En dan ga je de warmte weer in en dan word je moe.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er werd hier al geopperd om een koude duik te nemen in het zwembad.. is zo gek nog niet want dan ben je gelijk weer wakker
quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zit je wel meteen goed met Rupi, Ima en Mirthe
Ik las het,, maar iemand schreef ook over de dip erna.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er werd hier al geopperd om een koude duik te nemen in het zwembad.. is zo gek nog niet want dan ben je gelijk weer wakker
Preciesquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef greysbones het volgende:
is ook niet slim
want je lichaam gebruikt dan meer energie om zichzelf op te warmen
en ben je dus nog eerder moe
Valt wel mee denk ik en dat duurt wel weer een tijdje en dan neem je gewoon weer een duik.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dan ga je de warmte weer in en dan word je moe.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nog ondersteuning krijgen van de andere bewoners.
Maar krijg je de klap 10x zo hard terug als je weer opwarmt denk ik zo.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mijn dochter doucht koud en gaat af en toe de Kralingse plas in en heeft juist veel energie daarnaquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef greysbones het volgende:
is ook niet slim
want je lichaam gebruikt dan meer energie om zichzelf op te warmen
en ben je dus nog eerder moe
Kan per mens natuurlijk verschillend zijn. Als ik een koude douche heb genomen en ik ga naar beneden de warmte weer in, dan ben ik vrij snel moe.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik en dat duurt wel weer een tijdje en dan neem je gewoon weer een duik.
Ik kan makkelijk 48 uur wakker blijven .de meeste AD(H)D-ers die ik ken slaan regelmatig een nacht over. of tweequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik las het,, maar iemand schreef ook over de dip erna.
DIe is niet ondenkbaar.
Ik zou het niet kunnen, zou ook niet weten hoe wakker te blijven.
En ik ben een hele slechte slaper, maar heb wel dutjes nodig
Huh?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Die vijftig euro aan koffie komt opeens als geschonken
Moeten wel een beetje wakker gehouden worden lijkt me. De eerste nacht zal nog redelijk te doen zijn, maar de tweede zal veel moeilijker zijn of juist niet, misschien dat je dan over je slaap heen bent.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Met zijn 6 man die steeds meer vermoeid raken is niet te doen denk ik.
daar gaan ze ook vanuitquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moeten wel een beetje wakker gehouden worden lijkt me. De eerste nacht zal nog redelijk te doen zijn, maar de tweede zal veel moeilijker zijn of juist niet, misschien dat je dan over je slaap heen bent.
Nee die zijn verplicht om te gaan slapen want anders leveren ze 0 euro op terwijl (ook) 48 uur wakker geblevenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd of ze nog ondersteuning krijgen van de andere bewoners.
Hopelijk wel een les geleerd om voortaan op tijd hun bed te komenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar gaan ze ook vanuit
dat het vooral na nacht 1 zwaar wordt
die zijn niet verplicht om te gaan slapenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee die zijn verplicht om te gaan slapen want anders leveren ze 0 euro op terwijl (ook) 48 uur wakker gebleven
Oh jemig zeg . En dan met name "makkelijk" ook nogquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk 48 uur wakker blijven .de meeste AD(H)D-ers die ik ken slaan regelmatig een nacht over. of tweeUiteindelijk is slaap natuurlijk heel belangrijk ,maar 48 uur ia te doen voor hun
Dat denk ik ook, achteraf gezienquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar gaan ze ook vanuit
dat het vooral na nacht 1 zwaar wordt
Een vastgezette bestelling die Wendy vergat te annulerenquote:
het is ook niet dat de FEBO heel veel moeite heeft gedaan de laatste tijd om het wat aantrekkelijker te maken voor zequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk wel een les geleerd om voortaan op tijd hun bed te komen
Want daar maken ze wel een potje van
Is dat aangegeven?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee die zijn verplicht om te gaan slapen want anders leveren ze 0 euro op terwijl (ook) 48 uur wakker gebleven
Ik denk ook niet dat ze het gaan redden.. is echt heel lang 48 uur.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik las het,, maar iemand schreef ook over de dip erna.
DIe is niet ondenkbaar.
Ik zou het niet kunnen, zou ook niet weten hoe wakker te blijven.
En ik ben een hele slechte slaper, maar heb wel dutjes nodig
Ook de saaiheid daar, geen echte afleiding te bedenkenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moeten wel een beetje wakker gehouden worden lijkt me. De eerste nacht zal nog redelijk te doen zijn, maar de tweede zal veel moeilijker zijn of juist niet, misschien dat je dan over je slaap heen bent.
quote:
Maar dan lever je dus niets op terwijl jijzelf al alle moeite hebtquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zijn niet verplicht om te gaan slapen
dus ? je helpt een ander toch om die 75 te verdienenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dan lever je dus niets op terwijl jijzelf al alle moeite hebt
Gaat moeilijk worden. Ik zou het persoonlijk niet kunnenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook de saaiheid daar, geen echte afleiding te bedenken
Mirthe slaat ook regelmatig een nacht over , dat herken ik welquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh jemig zeg . En dan met name "makkelijk" ook nog![]()
Dat wist ik niet.
Het zal ook vast tegens hebben, maar dit kan wel een voordeel zijn, zo ook hier
Dat weet ik, maar dat is nu vergoed door Febo?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een vastgezette bestelling die Wendy vergat te annuleren
Het is totaal niet functioneel en werkt juist averechts voor diegenen die wel 'moeten'quote:
Het is ze makkelijk gemaakt , met alles eigenlijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook niet dat de FEBO heel veel moeite heeft gedaan de laatste tijd om het wat aantrekkelijker te maken voor ze
okquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is totaal niet functioneel en werkt juist averechts voor diegenen die wel 'moeten'
Ik ben wel heel benieuwd, vind het wel heel leuk om vaker de streams aan te slingeren om even te kijken hoe het gaat.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze het gaan redden.. is echt heel lang 48 uur.
Eigenlijk slaat deze opdracht weer nergens op want is niet te halen.. net als met die puzzel en zo hebben ze er nog meer gehad.
Dan heb je meer aan een fitte medebewoner lijkt mequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus ? je helpt een ander toch om die 75 te verdienen
ze kunnen toch afwisselenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan een fitte medebewoner lijkt me
Ze zullen wel moeten als ze willen etenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze het gaan redden.. is echt heel lang 48 uur.
Eigenlijk slaat deze opdracht weer nergens op want is niet te halen.. net als met die puzzel en zo hebben ze er nog meer gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |