Waarom zou ze dat doen?quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als zij zou winnen dan koopt zij voor de moeder van Moraima een traplift. Heeft totaal niets met een stelling te maken waar we het over hadden.
Dat was een grap van beiden.. waar ik het over heb was iets heel serieus..quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs zegt wel meer want die beloofde Tiano een zwarte Range Rover en dan kocht zijzelf een witte
Moraima werd vanmorgen door iemand uit bed gehaald omdat Janet haar nodig had in de keuken..quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook brutaal. Waarom zou je dat doen. Moraima heeft al genoeg programma's langs gelopen, zal ze vast wel wat mee verdiend hebben. Zou mij trouwens ook niet verbazen, dat ze gisteren met DIE mense(bedoelde ze K5 mee), waar ze gisteren mee gepraat heeft om de opdracht met de hoelahoep anders te mogen doen dan de rest, haar buik deed zeer, althans ze was weer aan het klagen, dat K5 haar gisteren gewaarschuwd heeft om morgen(vanochtend) vroeg op te staan, want dat er iets aankomt, wat ze beter kan vermijden. Het is een aanname, maar het zou mij niet verbazen. Ze ligt altijd lang op haar bed, maar vanochtend was ze er eerder uit. Hoe toevallig.
Omdat ze Moraima leuk of lief vindt misschien?quote:
Was een vraag.. bedoel er niets mee hoorquote:
Haar moeder woont op Curaçao en Jeffrey had beloofd dat als hij won, die moeder een traplift kreeg.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb het toen ook gehoord en snapte het toen ook al niet zo.
Moraima vroeg er gisteren (ik weet niet meer wie) ook aan iemand als die persoon won of ze een lift voor haar moeder kon krijgen. Ik vond het nogal brutaal
Zeker weten van wel. Over Martin die vertelde dat hij hoogbegaafd is. Als hij boos was schold hij Martinquote:Op woensdag 10 mei 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft met die gesprekken niks gedaan
misbruikt
Janet had haar nodig in de keukenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Moraima werd vanmorgen door iemand uit bed gehaald omdat Janet haar nodig had in de keuken..
Babs weet precies hoe ze mensen moet bespelen en ziet dit hele programma als een groot afstudeerprojectquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was een grap van beiden.. waar ik het over heb was iets heel serieus..
Klinkt logisch. Met Moraima kun je lachen, alleen maar lachen. Lach er inmiddels niet meer om, maar het schijntquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat ze Moraima leuk of lief vindt misschien?
Scriptie.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs weet precies hoe ze mensen moet bespelen en ziet dit hele programma als een groot afstudeerproject
Babette is op dat gebied heel uitgekookt. Dat kratje bier voor Jeff is daar ook een voorbeeld van. Alles heeft een doel en is onderdeel van. Wel slim natuurlijkquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs weet precies hoe ze mensen moet bespelen en ziet dit hele programma als een groot afstudeerproject
Marciano en 'n RangeRover, hij komt niet eens boven het dashboard uitquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was een grap van beiden.. waar ik het over heb was iets heel serieus..
Kinderzitje een optiequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Marciano en 'n RangeRover, hij komt niet eens boven het dashboard uit![]()
Volgens mij nam ze stiekem een lepeltje of pasta of stroop. Ze zag ineens dat de camera haar volgde.quote:
Zou het precies hetzelfde doen hoor maar vandaar ook dat je het makkelijker doorzietquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette is op dat gebied heel uitgekookt. Dat kratje bier voor Jeff is daar ook een voorbeeld van. Alles heeft een doel en is onderdeel van. Wel slim natuurlijk
Het is onderdeel voor het spel. Wel vreemd, want volgens Babette zelf, zit ze er niet voor het geld. Dat is dan wel weer vreemdquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou het precies hetzelfde doen hoor maar vandaar ook dat je het makkelijker doorziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |