Een interessante discussie maar te onsamenhangend voor op een forumquote:
we gaan zien wie van de 6 wilskracht heeftquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten als ze willen eten![]()
Het is 48 uur niet drie weken
Ja precies , en de meesten die nu die opdracht moeten doen , zijn vaak juist ook megalang nog wakker in de nachtenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
we gaan zien wie van de 6 wilskracht heeft
Babs weten we het al van
Bern niet, die gaat meestal vroeg/ op tijd slapen en ligt lang in bedquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , en de meesten die nu die opdracht moeten doen , zijn vaak juist ook megalang nog wakker in de nachten
er zat iets voor maar dat was door de mic check niet goed te verstaanquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef Ebinas het volgende:
Wendy leest uit het regelementenboek
Dat 2 slaapkamers blijven.
Bep vraagt wat "daar"staat.
Dat de lege bedden de sluis in moeten
SW
Nee jij zei dat ook degenen die niets verdienen de hele tijd wakker konden blijvenquote:
bij depressies was slaap deprivatie ook een behandelmethode en soms werden mensen manisch en af en toe psychotisch. Zelf deed ik altijd nachtdiensten en sloeg wel eens een daagje slapen over op bv koninginnedag, dan wilde je feesten en ging door. Zou ik nu niet meer kunnen denk ikquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik las het,, maar iemand schreef ook over de dip erna.
DIe is niet ondenkbaar.
Ik zou het niet kunnen, zou ook niet weten hoe wakker te blijven.
En ik ben een hele slechte slaper, maar heb wel dutjes nodig
neequote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee jij zei dat ook degenen die niets verdienden de hele tijd wakker konden blijven
Bern niet idd , ik zei de meesten, niet iedereenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bern niet, die gaat meestal vroeg/ op tijd slapen en ligt lang in bed
Heb het gelezen maar er loopt van alles door mekaar heenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
dat zei ik niet
lees anders even terug
Dat is waarquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten als ze willen eten![]()
Het is 48 uur niet drie weken
Kan het ook niet invullen/aanvullenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zat iets voor maar dat was door de mic check niet goed te verstaan
het is ook wel leuk om te zien wie een steun gaat zijnquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:04 schreef freaky40 het volgende:
Het zijn niet de leukste deelnemers die 48 uur moeten opblijven hoor, dus dat wordt nog taai.
Dan zijn ze af, ook leukquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is waarmaar k zou het toch echt niet volhouden denk ik
F ze 48 uur haalt weet ik niet maar denk wel dat zij het iig het langste vol gaat houden.. tenminste als ze iemand heeft waar ze tegenaan kan lullenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
we gaan zien wie van de 6 wilskracht heeft
Babs weten we het al van
JW eert wel leuke vriendinnen daar de ene draagt een helm en de andere had een champignon op haar hoofdquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:01 schreef greysbones het volgende:
eunice kan nu ook wel een kappertje gebruiken
tis net een helm zo![]()
Zo geven ze ons ook een challenge om wakker te blijvenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:05 schreef greysbones het volgende:
Vind dat Bern wel erg door onze strot geduwt wordt vandaag
Ik verwacht ook niet dat Bern het vol gaat houden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bern niet, die gaat meestal vroeg/ op tijd slapen en ligt lang in bed
Toen ik jonger (lang geledenquote:Op woensdag 10 mei 2023 15:02 schreef schizolientje het volgende:
[..]
bij depressies was slaap deprivatie ook een behandelmethode en soms werden mensen manisch en af en toe psychotisch. Zelf deed ik altijd nachtdiensten en sloeg wel eens een daagje slapen over op bv koninginnedag, dan wilde je feesten en ging door. Zou ik nu niet meer kunnen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |