Die podcast doet hij heel leuk en ook een heel andere Jeff.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ja jappie en nu ?
Mooie woorden van Jeffrey naar jappie toe…..is hij nog steeds diegene die je weg wilt hebben ?
Hypocriet tot op het bot. Straks snel weer naar Sasha...quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ja jappie en nu ?
Mooie woorden van Jeffrey naar jappie toe…..is hij nog steeds diegene die je weg wilt hebben ?
ja precies, zie wel een andere kant van hem nu ook.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die podcast doet hij heel leuk en ook een heel andere Jeff.
En Jeff naar Babette en Wendyquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hypocriet tot op het bot. Straks snel weer naar Sasha...
Hij laat zich zo beïnvloeden door Sashaquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
hoop dat jappie nu weer in dilemma is..quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Watje.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij laat zich zo beïnvloeden door Sasha
quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:31 schreef freaky40 het volgende:
Hoorde ik nou dat hij Sasha ook nog moest doen?
Ze hadden gisteravond afgesproken om vroeg op te staan om het eten voor de brunch te maken en dan zou Janet haar roepen.quote:
Jij ook al?quote:
Ja Jeff gaat vanmiddag de podcast met haar opnemenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:31 schreef freaky40 het volgende:
Niemand zegt dat je moet lachen..quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Met Moraima kun je lachen, alleen maar lachen. Lach er inmiddels niet meer om, maar het schijnt
Ben benieuwd wat zij gaat zeggen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:31 schreef freaky40 het volgende:
Dat is de goede kant van Jeff. Helaas heeft hij dus ook die andere kant, die verpest dan weer die goed kant. Aangezien hij die podcast maar één keer per maand doet is het dus een naar kereltjequote:Op woensdag 10 mei 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja precies, zie wel een andere kant van hem nu ook.
Ben net door een paar podcasts heen gegaan ook, ik zie een vrij opgewekte maar ook serieuze man.
En dat hij een goede gespreksleider is.. of interviewer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |