De kans dat je wint bedroeg 2,5% en momenteel 6% dus heb je je enkel opgegeven om die reden dan heb je het verkeerde formulier ingevuld. Neemt niet weg dat ze het zelfs letterlijk heeft gezegd toen ze wist dat er even niemand in de buurt was.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is onderdeel voor het spel. Wel vreemd, want volgens Babette zelf, zit ze er niet voor het geld. Dat is dan wel weer vreemd
quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ;n opstapje of traplift om in te stappen
Of net als bij Wesley’s haalt hij de stoel er uitquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Marciano en 'n RangeRover, hij komt niet eens boven het dashboard uit![]()
Met een korrel zout nemen wat er de rest van de maand uit komtquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is de goede kant van Jeff. Helaas heeft hij dus ook die andere kant, die verpest dan weer die goed kant. Aangezien hij die podcast maar één keer per maand doet is het dus een naar kereltje
Dan nog zou mijn theorie op kunnen gaan. Het is een aanname, maar het zou mij persoonlijk niet verbazen. Moraima zou die 48 uur niet volbrengenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hadden gisteravond afgesproken om vroeg op te staan om het eten voor de brunch te maken en dan zou Janet haar roepen.
Al zulke theorieën ga ik niet in mee maar je mag het inderdaad nooit uitsluitenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan nog zou mijn theorie op kunnen gaan. Het is een aanname, maar het zou mij persoonlijk niet verbazen. Moraima zou die 48 uur niet volbrengen
Dat heet communiceren op een cryptische manierquote:
Uiteindelijk wil iedereen wel die jackpot winnenquote:Op woensdag 10 mei 2023 14:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De kans dat je wint bedroeg 2,5% en momenteel 6% dus heb je je enkel opgegeven om die reden dan heb je het verkeerde formulier ingevuld. Neemt niet weg dat ze het zelfs letterlijk heeft gezegd toen ze wist dat er even niemand in de buurt was.
Ho ho! Woke! Psttt!quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of net als bij Wesley’s haalt hij de stoel er uit
quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat heet communiceren op een cryptische manierZoals ze in de loods ook met elkaar communiceren.
Niet rechtsreeks, maar via een omweg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |